  • 1. Data: 2009-09-23 08:09:18
    Temat: początek koniec Polbanku?
    Od: "TBK" <t...@y...com>

    87,Bunt_w_oddzialach_Polbanku.html

  • 2. Data: 2009-09-23 08:16:32
    Temat: Re: początek koniec Polbanku?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "TBK" <t...@y...com> wrote in message
    news:h9cl3n$k73$1@news.onet.pl...
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80353,70682
    87,Bunt_w_oddzialach_Polbanku.html

    Mnie tam nie przekonują te skamlenia franczyzobiorców. A opisana strategia
    postępowania Polbanku wydaje mi się bardzo dobra.

  • 3. Data: 2009-09-23 08:34:19
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 23 Sep 2009 10:16:32 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Mnie tam nie przekonują te skamlenia franczyzobiorców. A opisana
    > strategia postępowania Polbanku wydaje mi się bardzo dobra.

    Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze, czyli pewnie prawda
    jest gdzieś mniej więcej po środku ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2009-09-23 09:23:10
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 23 Wrz, 10:34, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze, czyli pewnie prawda
    > jest gdzieś mniej więcej po środku ;)
    Jest jakaś metoda żeby odróżnić franczyzy Polbanku od zwykłych
    Oddziałów(jesli takowe istnieją??)

  • 5. Data: 2009-09-23 09:26:47
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 23 Wrz, 10:34, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze, czyli pewnie prawda
    > jest gdzieś mniej więcej po środku ;)

    Jest jakiś sposób, żeby odróżnić zwykłe oddziały Polbanku od franczyz?
    W ogóle oddziałów Polbanku jest tak dużo, czasem są prawie obok
    siebie, że wydaje się oczywiste, że niektóre z nich muszą zniknąć...

  • 6. Data: 2009-09-23 11:45:35
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 23 Sep 2009 02:26:47 -0700, Krzysiek napisał(a):

    > Jest jakiś sposób, żeby odróżnić zwykłe oddziały Polbanku od franczyz? W
    > ogóle oddziałów Polbanku jest tak dużo, czasem są prawie obok siebie, że
    > wydaje się oczywiste, że niektóre z nich muszą zniknąć...

    Te najszybciej otwarte to oddziały i chyba w franczyzach nie ma kasy o
    ile dobrze kombinuje, ale mogę się mylić.

    Xenocide