  • 1. Data: 2009-01-10 09:11:09
    Temat: [Millennium] - podgląd blokad
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Uprzejmie donoszę, że w mille przy kk pojawił się podgląd blokad z
    rozbiciem na poszczególne autoryzacje.

    KJ

  • 2. Data: 2009-01-10 09:27:17
    Temat: Re: [Millennium] - podgląd blokad
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Uprzejmie donoszę, że w mille przy kk pojawił się podgląd blokad z
    > rozbiciem na poszczególne autoryzacje.

    ale takie blokady jak w przypadku karty debetowej -numer terminala, czy z
    opisem jak po zaksiegowaniu ?

    --
    http://Wspolna-Flaszka.PL - nasza-klasa dla żuli
    http://zabijacz-czasu.niesfornazyta.pl - forum ogólnotematyczne bez

  • 3. Data: 2009-01-10 10:53:43
    Temat: Re: Re:_[Millennium]_-_podgląd_blokad
    Od: "krzysd" <kmd.solutions@WYTNIJ_TOhotmail.com>

    Jest opis - np. Zakupy w sklepie LIDL jako \&quot;LIDL punkt 1306
    KONCENTRATOR\&quot;, albo Allegro jako \&quot;PAYBACK POZNAN\&quot;. Prosilem bank o
    to juz od dlugiego czasu - moze nas posluchali?
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://www.money.pl

  • 4. Data: 2009-01-10 10:53:59
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Uprzejmie donoszę, że w mille przy kk pojawił się podgląd blokad z
    > rozbiciem na poszczególne autoryzacje.

    Aż z wrażenia użyje dzisiaj ich karty, która de facto już spisałem na
    straty :)

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2009-01-10 11:54:45
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Kamil Jońca pisze:
    > Uprzejmie donoszę, że w mille przy kk pojawił się podgląd blokad z
    > rozbiciem na poszczególne autoryzacje.

    Nastał w końcu ten dzień. :-)))

  • 6. Data: 2009-01-10 14:11:21
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Nawara pisze:
    > Nastał w końcu ten dzień. :-)))

    Działa to całkiem nieźle :)

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2009-01-10 21:59:10
    Temat: Re: - podgląd blokad
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 10 Sty, 10:11, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
    > Uprzejmie donoszę, że w mille przy kk pojawił się podgląd blokad z
    > rozbiciem na poszczególne autoryzacje.
    >
    > KJ

    W Getinie wprowadzili w grudniu dostęp do karty kredytowej przez
    internet i od razu działał podgląd blokad a jest to bardzo przydatna
    funkcja.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus