  • 1. Data: 2002-11-19 15:59:03
    Temat: podpis dwa razy proszę....
    Od: "marek" <m...@w...pl>

    Jak było to przepraszam, ale jeśli ktoś wie to proszę o info.
    Płacąc ostatnio kartą babka w sklepie poprosiła o podpis na dwóch wydrukach
    z POS-a,
    a na pytanie dlaczego? padła odpowedź ze jeden jest dla nich (czyli sklepu).
    Ktoś wie dlaczego dwa podpisy?.
    pozdr
    P.S. terminale należaly do BZWBK

  • 2. Data: 2002-11-19 16:07:46
    Temat: Re: podpis dwa razy proszę....
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wydrukach
    > z POS-a,
    > a na pytanie dlaczego? padła odpowedź ze jeden jest dla nich (czyli

    A trzeci Ci został, czy ten dla siebie oddałeś????

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-11-19 16:15:32
    Od: "marek" <m...@w...pl>

    został, z POS-a wyszły trzy wydruki

  • 4. Data: 2002-11-19 21:47:23
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > został, z POS-a wyszły trzy wydruki

    hmmm pierwsze slysze - zobacz czy czasem nie bedziesz mial dwoch
    platnosci - zeby cie baba nie orznela

  • 5. Data: 2002-11-20 06:45:14
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    > hmmm pierwsze slysze - zobacz czy czasem nie bedziesz mial dwoch
    > platnosci - zeby cie baba nie orznela

    I ciekawe jak udowodni, że nie placil ?
    Podpisane- sprzedane. Bank ma w nosie reklamacje- niech się klient douczy, że się
    podpisuje jeden
    kwitek.
    Grzegorz

  • 6. Data: 2002-11-20 07:17:09
    Od: "Jarosław Badurek" <j...@N...gazeta.pl>

    Grzegorz <g...@W...onet.pl> napisał(a):

    > I ciekawe jak udowodni, że nie placil ?
    > Podpisane- sprzedane. Bank ma w nosie reklamacje- niech się klient douczy,
> [...]

    Osobiście spotkałem się z takim przypadkiem.
    Na jednym ze slipów, który podpisywałem i został w sklepie był wydrukowany
    bardzo czytelny i rzucający się w oczy napis 'KOPIA'.
    Nie miałem problemów z rozliczeniem tych transakcji.

    JarekB

  • 7. Data: 2002-11-20 09:37:36
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I ciekawe jak udowodni, że nie placil ?
    > Podpisane- sprzedane. Bank ma w nosie reklamacje- niech się klient douczy,
    że się podpisuje jeden

    chyba nie wiecie co podpisujecie - ja zawsze mam obok roznych informacji
    rowniez np "uid' ktory jest jakby nr operacji - nie widze zadnych przeszkod
    by podpisac nawet kilka takich samych papierkow z tym samym nr opoeracji (za
    wyjatkiem lenistwa) oraz nie widze w tym zadnego zagrozeinia. W takiej
    sytuzcji wystarczajacym zabezpieczeniem sie jest sprawdzenie czy wszystkie
    cyferki sa takie same
    mysle, ze tak samo jak klient leka sie ze sprzedawca obciazy go
    kilkukrotnie - istnieje rowniez lek sprzedawcy, ze nie dostanie swojej forsy
    i trzeba to po prostu zrozumiec a nie siac zametu.

  • 8. Data: 2002-11-20 09:53:09
    Temat: Re: Re: podpis dwa razy proszę....
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Nov 20, 2002 at 10:37:36AM +0100, krab wrote:

    >mysle, ze tak samo jak klient leka sie ze sprzedawca obciazy go
    >kilkukrotnie - istnieje rowniez lek sprzedawcy, ze nie dostanie swojej forsy
    >i trzeba to po prostu zrozumiec a nie siac zametu.

    Przed czym w zaden sposob nawet 6-cio ktorne podpisanie tego samego
    dokumentu go nie uchroni. Wiec po co podpisywac?

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-11-20 10:20:31
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    > Przed czym w zaden sposob nawet 6-cio ktorne podpisanie tego samego
    > dokumentu go nie uchroni. Wiec po co podpisywac?

    tysiace ludzi wiesza np w aucie na przedniej szybie rozne religijne
    urzadzenia :-)
    przed niczym ich one nie chronia - ale daja im one spokój wewnetrzny

  • 10. Data: 2002-11-20 10:28:57
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    krab wrote:

> [...]
    > wyjatkiem lenistwa) oraz nie widze w tym zadnego zagrozeinia. W takiej
    > sytuzcji wystarczajacym zabezpieczeniem sie jest sprawdzenie czy wszystkie

    UID = Unit ID i zasze bedzie taki sam w danym terminalu
    --
    Pozdrowienia,
    gg# 84392