  • 71. Data: 2005-03-13 18:15:46
    Temat: Re: podwyzszenie limitu na KK
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    >swoje:

    >Jesteś pewien, że robisz dla nich więcej niż ja?

    yayco, ty się nie denerwuj. On po prostu nie ma argumentów, więc zaczyna
    lecieć ad personam (dla osób innej orientacji językowej: po matuszkie)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 72. Data: 2005-03-13 18:16:01
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    > Nie śmiej się z niego. On młody jest, to i nie miał takich wydatków
    jeszcze.
    > Widać, że odszczędza na przyszłość, co jest godne pochwały.

    Nie, no mam nadzieję, że na starość nie będę kupował mebli co miesiąc :-))))

  • 73. Data: 2005-03-13 18:17:52
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > teraz to się chyba już nabijasz. Mam rozumieć, że co 50 dni kupujesz
    > meble i robisz remoncik domu? Pewnie robotnikom też płacisz KK ;-)

    Nie. Ale są wydatki jednorazowe, zdarzające się od czasu do czasu. I co mam
    co chwilę latać do bankomatu gdy okaże się, że jednak kupię o jeden mebelek
    więcej, albo dodatkowo muszę wymienić wahacz?
    A z gotówką najczęściej mam do czynienia w kwocie 90gr - tyle kosztują trzy
    świeże bułki z sezamkiem co poranek ;) Poza tym niestety za bilet miesięczny
    też nie da się zapłacić gotówką. A, no i opiekunka też nie chce dorobić się
    terminala ;)

    --
    Maciek.
    GG9304589

  • 74. Data: 2005-03-13 18:18:24
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    > Jak to po co? Żeby zarabiać parę złotych ...
    > Moja żona ma stosunkowo niski limit (3-4 razy w roku przydałby się
    większy)
    > i wówczas trzeba spłacić przed terminem 1k lub 2k PLN.

    A gotóweczką albo płaską już się nie umiemy posłużyć? :-))) Tak poważnie -
    większość banków jest jak najbardziej chętna do podwyższania limitów, więc
    jeśli potrzeba - nie powinno być z tym problemów.

    Ech, jak to dobrze, że teraz w szkole średniej jest przedmiot
    "przedsiębiorczość" :-))))

  • 75. Data: 2005-03-13 18:18:52
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    swoje:

    > Niestety tak.

    Jeżeli nawet tak, to dlaczego "niestety"? Mnie tych pieniędzy nigdy nie żal.

    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****

  • 76. Data: 2005-03-13 18:21:48
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > No proszę, tego nie wiedziałem. Gdyby jeszcze sieci stacjonarne i parę
    > innych firm poszło tym śladem - byłoby super.

    TPSA gdzieniegdzie, Zakład Gazowniczy również.

    --
    Maciek.
    GG9304589

  • 77. Data: 2005-03-13 18:23:35
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

> [...]
    mebelek
    > więcej, albo dodatkowo muszę wymienić wahacz?

    Nooo... są jeszcze karty płaskie. W tej chwili w zasadzie prawie wszędzie
    tam, gdzie przyjmują KK można płacić też płaską. Płaska jest o tyle niezła,
    że jej limit sam ustalasz w zasadzie w danej chwili, a nie raz na pół roku
    co najmniej, a często i na 3 lata jak to ma miejsce dla KK.

> [...]
    miesięczny
    > też nie da się zapłacić gotówką. A, no i opiekunka też nie chce dorobić

    Nie musi mieć terminala. Wystarczy www.payu.pl i zapłacić jej na maila.
    Pewnie "podziękuje", gdy odciągną jej 3% prowizji, ale za to będzie już
    naprawdę jak w XXI wieku :-)))))

  • 78. Data: 2005-03-13 18:24:58
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    > Jeżeli nawet tak, to dlaczego "niestety"? Mnie tych pieniędzy nigdy nie
    żal.

    Bowiem moje możliwości finansowe są niewystarczające bym mógł pomóc tak,
    jakbym chciał, pomimo nie wydawania pieniędzy na alkohol, jeżdżenie
    taksówkami gdy ma się auto itp.

  • 79. Data: 2005-03-13 18:25:27
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    > TPSA gdzieniegdzie, Zakład Gazowniczy również.

    Zatem się zmienia i oby tak dalej!!!

  • 80. Data: 2005-03-13 18:25:39
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > A gotóweczką albo płaską już się nie umiemy posłużyć? :-)))

    Po gotówkę musiałbym pójść do bankomatu. Poza tym płacąc KK zarabiam na tym
    niewiele, ale ze 200PLN/rocznie może się uzbierać.

    > Tak
    > poważnie - większość banków jest jak najbardziej chętna do
    > podwyższania limitów, więc jeśli potrzeba - nie powinno być z tym
    > problemów.

    Taaaa.... Niech ktoś z BZWBK w końcu to przeczyta i podwyższy nam limit o te
    głupie 15%.

    --
    Maciek.
    GG9304589