  • 81. Data: 2005-03-13 18:26:58
    Temat: Re: podwyzszenie limitu na KK
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    swoje:

    > Tak, bowiem staniesz się wyjątkiem potwierdzającym regułę. Jak słusznie
    > zauważyłeś, mieliśmy już czasy, gdy kilku chciało "standardy" narzucać
    > milionom. Oj, coś czuję Panie kolego, że na trybunie obok Gomułki stał
    > kiedyś ktoś jeszcze :-)))

    Młody jesteś zdaje się i nic nie wiesz. Może jestem starszy od Ciebie,
    ale nie aż tak. Ponadto zaczynasz mi imputować różne rzeczy, a ten
    rodzaj dyskusji nie jest w erystyce dobrze widziany.
    Co więcej, pokaż mi, w którym to miejscu ja próbowałem twierdzić, że to
    moje poglądy powinny być powszechnie przyjęte. Raczej uporczywie próbuję
    Ci (wraz z innymi) wytłumaczyć, że ludzie są różni. Wysiłki są
    bezproduktywne, a nadto znudził mnie ten flejm, niech Cię edukują inni,
    jeśli jeszcze znajdą ochotę. EOT

    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****

  • 82. Data: 2005-03-13 18:28:38
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    przemyślenia swoje:

    > yayco, ty się nie denerwuj. On po prostu nie ma argumentów, więc zaczyna
    > lecieć ad personam (dla osób innej orientacji językowej: po matuszkie)

    Właśnie widzę i odpuszczam.

    --
    **** ****

  • 83. Data: 2005-03-13 18:32:35
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    > Po gotówkę musiałbym pójść do bankomatu. Poza tym płacąc KK zarabiam na
    tym
    > niewiele, ale ze 200PLN/rocznie może się uzbierać.

    Zatem przy wariancie 5% rocznie liczę, że Twoje stałe zadłużenie wynosi
    4000zł. Zatem skoro rozpoczynasz od 0zł każdego okresu, pewnie kończysz przy
    blisko 8-10 tys. miesięcznych wydatków netto. Zauważ zatem proszę, iż przy
    takich dochodach jesteś w grupie 1% najlepiej zarabiających Polaków, zaś KK
    ma już prawie co 10-ty. Nigdy nie twierdziłem, że moje uwagi są skierowane
    do marginalnej grupy osób.

    > Taaaa.... Niech ktoś z BZWBK w końcu to przeczyta i podwyższy nam limit o
    te
    > głupie 15%.

    Gdzieś tu już była mowa, że po przejściu do Raffiego dają 120% limitu
    poprzedniego. Rozumiem, że wystąpiłeś o podwyższenie o 15% i nie dali... :-(
    Ja niedawno zrezygnowałem z jednej, w tym samym banku teraz mam dostać
    drugą, gdzie limit wynosi 300% poprzedniego. Jak widać... czasami dają. :-))
    Mała praktyczna uwaga - rozmawiaj zawsze z kierownikiem działu KK.

  • 84. Data: 2005-03-13 18:33:44
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    >Witam.

    >TPSA gdzieniegdzie, Zakład Gazowniczy również.

    Ten gość w ogóle mało wie o k.k. i ich zastosowaniach. Dla edukacji dodajmy
    tutaj jeszcze cyfrę+
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 85. Data: 2005-03-13 18:34:47
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

> [...]
    > Ci (wraz z innymi) wytłumaczyć, że ludzie są różni. Wysiłki są
    > bezproduktywne, a nadto znudził mnie ten flejm, niech Cię edukują inni,

    Oczywiście, że ludzie są różni, nigdzie tego nie neguję, natomiast są pewne
    standardy i o nich piszę odwołując się do przeciętnego Kowalskiego. Naprawdę
    uważasz, że Twój standard życia to ów "przeciętny Kowalski"?

  • 86. Data: 2005-03-13 18:37:00
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Nooo... są jeszcze karty płaskie.

    A jakiś sens takiego działania??? Tzn. płacenie kartą debetową, gdy mogę KK.

    > Nie musi mieć terminala. Wystarczy www.payu.pl i zapłacić jej na
    > maila.

    To Ty jej to wytłumacz.

    --
    Maciek.
    GG9304589

  • 87. Data: 2005-03-13 18:39:25
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

  • 88. Data: 2005-03-13 18:40:50
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    >przemyślenia swoje:

    >Właśnie widzę i odpuszczam.

    Może to i racja.
    Pozdrowienia

  • 89. Data: 2005-03-13 18:41:32
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    > A jakiś sens takiego działania??? Tzn. płacenie kartą debetową, gdy mogę
    KK.

    No ale twierdziłeś, że już nie możesz, bo limit wyczerpany. Zawsze można
    mieć też dwie KK. Druga z limitem tylko na te wyjątkowe sytuacje, skoro to
    już musi być KK.

    > To Ty jej to wytłumacz.

    Pewnie popukałaby się w czoło, że ma płacić 3% prowizji zamiast brać gotówkę
    czy przelew :-))

  • 90. Data: 2005-03-13 18:42:39
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    > Ten gość w ogóle mało wie o k.k. i ich zastosowaniach. Dla edukacji
    dodajmy
    > tutaj jeszcze cyfrę+

    Dla edukacji, skup się na przeciętnych wydatkach, przeciętnej osoby w naszym
    kraju.