  • 1. Data: 2007-12-03 01:34:56
    Temat: podzial BPH, a kredyt hipoteczny ?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl>

    Witam!

    Bylem klientem BPH (w tym m.in. kredyt hipoteczny).
    Teraz jestem klientem PEKAO.
    Co stalo sie z moim kredytem ? :) Przeszedl do PEKAO (a jezeli tak, to co z
    hipoteka, przeciez jest na bank BPH) ? (cieszylbym sie;)

    Sorki za pytanie ale infolinie bankow dopiero od 7-ej dzialaja, a ja
    ciekawy jestem juz :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 2. Data: 2007-12-03 04:05:45
    Temat: Re: podzial BPH, a kredyt hipoteczny ?
    Od: Szymuś <pwdi_@_friko3.onet.pl>

    Czy nie prościej napisać lub zadzwonić do swojego doradcy ? Tutaj każdy
    może się pomylić udzielając odpowiedzi a doradca chyba najlepiej będzie
    wiedział.

    --
    "Podwładny winien mieć przed obliczem przełożonego
    wygląd lichy i durnowaty tak,

    Ukaz cara Rosji, Piotra I z 2 grudnia 1708r.

  • 3. Data: 2007-12-03 06:16:47
    Od: j_jasiu <m...@g...com>

    On 3 Gru, 02:34, Adam Szendzielorz <a...@N...pl> wrote:
> [...]
    > hipoteka, przeciez jest na bank BPH) ? (cieszylbym sie;)
    >
    > Sorki za pytanie ale infolinie bankow dopiero od 7-ej dzialaja, a ja

    Przeszedł do PEKAO SA, hipoteka przeszła na PEKAO SA w ramach
    "sukcesji generalnej", nie musisz nic zmieniać.

  • 4. Data: 2007-12-03 10:47:10
    Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl>

    Dnia Sun, 2 Dec 2007 22:16:47 -0800 (PST), j_jasiu napisał(a):

    > Przeszedł do PEKAO SA, hipoteka przeszła na PEKAO SA w ramach
    > "sukcesji generalnej", nie musisz nic zmieniać.

    Huh. To bardzo mnie cieszy :-)))) Dzieki za info, potwierdze sobie pozniej
    w banku :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.