-
1. Data: 2002-11-05 22:44:16
Temat: połączenie się PKO BP i Inteligo
Od: mexx29_ <p...@g...pl>
co Wy myślicie o tym...:)? Inteligo miała 160 000 rachunków i w ten sposób
powiększy pule e-kont PKO BP z tych 40 000 do 200 000 wreszcie może się coś
zmieni. na lepsze;)))))
-
2. Data: 2002-11-05 23:00:50
Temat: Re: połączenie się PKO BP i Inteligo
Od: "Voyt" <w...@p...onet.pl>
Użytkownik "mexx29_" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:aq9hk0$iqc$1@flis.man.torun.pl...
> co Wy myślicie o tym...:)? Inteligo miała 160 000 rachunków i w ten sposób
> powiększy pule e-kont PKO BP z tych 40 000 do 200 000 wreszcie może się
coś
> zmieni. na lepsze;)))))
To znaczy na przykład co się zmieni na lepsze ?
Woyt
-
3. Data: 2002-11-06 09:12:19
Temat: Re: połączenie się PKO BP i Inteligo
Od: "minik" <m...@m...net>
Miales bezsenna noc czy Cie koszmary meczyly?
-
4. Data: 2002-11-06 09:32:42
Temat: Re: połączenie się PKO BP i Inteligo
Od: "schen" <s...@i...pl>
Mnie interesuje cos innego - jaki jest sens utrzymywania oddzialu
internetowego w marmurku jesli chodzi o dluzszy horyzont czasowy.
W przyszlosci i tak prawdopodobnie do "zwyklych" rachunkow bedzie
dostep przez internet... Czyzby tylko rozwiazanie na kilka lat dla
tych co "wybrzydzaja" i maja rozne nowoczesne "fanaberie"? Owszem,
bank internetowy moze zaoferowac wiekszy procent, ale znaczenie
oprocentowania drastycznie maleje. Oddzial internetowy mialby szanse
istnienia rowniez w przyszlosci jako taki samoobslugowy oddzial z wieksza
funkcjonalnoscia internetowa niz zwykle konta, ale wymagaloby to rozwiazania
paru istotnych ograniczen (mam tu na mysli przede wszystkim problem
potwierdzen operacji, zwlaszcza jesli chodzi o rachunki firmowe). Bylo
to nie raz walkowane na grupie i ja sam prawdopodobnie nie zdecydowalbym
sie na prowadzenie DG w banku, ktory nie oferuje latwo dostepnych (i tanich)
potwierdzen operacji z pieczatka i podpisem. Z urzednikiem US sie nie
dyskutuje -
jak sie uprze, ze chce miec pieczatki na wszystkim, to co (a sa takie
przypadki)?
Wydrukowany PDF nie jest zadnym "dokumentem elektronicznym" i co do tego nie
powinno byc watpliwosci...
Ciekawe, jak to zostanie w przyszlosci rozwiazane.
A PKO BP? Pierwszym krokiem IMHO powinna byc rozbudowa centrum obslugi
telefonicznej
odziedziczonego z Inteligo i zaadaptowanie go do obslugi wlasnych kont. Bo
to, co jest
w ofercie PKO BP w tej kwestii to... :-(((((
-
5. Data: 2002-11-06 09:53:25
Temat: Re: połączenie się PKO BP i Inteligo
Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>
> Oddzial internetowy mialby szanse
> istnienia rowniez w przyszlosci jako taki samoobslugowy oddzial z wieksza
> funkcjonalnoscia internetowa niz zwykle konta
W finlandii sa samoobslugowe oddzialy (bez pracownikow) internetowych bankow
np. Sampo ;-)), ale to inna kultura...
-
6. Data: 2002-11-06 10:05:54
Temat: Re: połączenie się PKO BP i Inteligo
Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>
Użytkownik Voyt napisał:
> To znaczy na przykład co się zmieni na lepsze ?
Kilka rzeczy.
--
p.
Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096
GCM/O d- s-:- a-- C++ L P- L+ E---- W+ N++ K- PS+ X++ R- tv b D+ h z+
-
7. Data: 2002-11-06 11:45:04
Temat: Re: poł?czenie się PKO BP i Inteligo
Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
begin --> Wed, 6 Nov 2002 10:32:42 +0100, w
<aqaniv$1qlp$1@news2.ipartners.pl>, "schen" <s...@i...pl>
napisał(-a):
> Wydrukowany PDF nie jest zadnym "dokumentem elektronicznym" i co do tego nie
> powinno byc watpliwosci...
Mamy nowego geniusza na grupie :).
-
8. Data: 2002-11-06 12:13:22
Temat: Re: poł?czenie się PKO BP i Inteligo
Od: "schen" <s...@i...pl>
> > Wydrukowany PDF nie jest zadnym "dokumentem elektronicznym" i co do tego
nie
> > powinno byc watpliwosci...
>
> Mamy nowego geniusza na grupie :).
>
Geniusza czy nie :-) ale najwyrazniej Inteligo o tym nie wie...
-
9. Data: 2002-11-06 13:07:19
Temat: Re: poł?czenie się PKO BP i Inteligo
Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
begin --> Wed, 6 Nov 2002 13:13:22 +0100, w
<aqb107$21d7$1@news2.ipartners.pl>, "schen" <s...@i...pl>
napisał(-a):
> > > Wydrukowany PDF nie jest zadnym "dokumentem elektronicznym" i co do tego
> nie
> > > powinno byc watpliwosci...
> >
> > Mamy nowego geniusza na grupie :).
>
> Geniusza czy nie :-) ale najwyrazniej Inteligo o tym nie wie...
Wygląda, że np. BPH też. Marnujesz się na grupie :).
-
10. Data: 2002-11-06 21:49:39
Temat: Re: połączenie się PKO BP i Inteligo
Od: "Konrad" <k...@p...pl>
Witam
Użytkownik "schen" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
news:aqaniv$1qlp$1@news2.ipartners.pl...
> A PKO BP? Pierwszym krokiem IMHO powinna byc rozbudowa centrum obslugi
> telefonicznej
> odziedziczonego z Inteligo i zaadaptowanie go do obslugi wlasnych kont. Bo
> to, co jest
> w ofercie PKO BP w tej kwestii to... :-(((((
a tu sie zdziwisz :) niedlugo rusza call center PKO BP S.A. obslugujacy
mamurkowe konta
pzdr
Konrad