  • 31. Data: 2008-11-19 09:52:46
    Temat: Re: [polbank] KK Era
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gfrrps$e0l$1@alfa.kjonca, *Kamil Jońca* wrote:
    > Czy do kogoś się już odezwali? Bo ja wysłałem smsa w czwartek czy
    > piątek i nic :|

    Ja zlozylem wniosek w oddziale w piatek. Bylem pierwszym klientem na ta
    karte.
    Co prawda pani krecila nosem ze nie mam zaswiadczenia (tylko oswiadczenie
    wypisalem im, ale o maly limit wnioskowalem) i ze numer w TakTak - i wedlug
    niej to sie nie uda, wiec moze po weekendzie bym przyniosl oswiadczenie i
    wtedy zlozylymy jeszcze raz, ale ja mimo to sie uparlem i wniosek zlozylem w
    paitek. Dzisiaj (sroda) oddzwoniono ze wniosek rozpatrzony pozytywnie i pani
    bedzie jeszcze raz dzwonic bo jeszcze nie wie czy karta bedzie wyslana
    poczta czy do odbioru w oddziale :)
    A jak jest z innymi kartami polbanku? To jest z defaultu czy do wyboru?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 32. Data: 2008-11-19 10:03:40
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 10:52:46 +0100, darnok napisał(a):

    > bedzie jeszcze raz dzwonic bo jeszcze nie wie czy karta bedzie wyslana
    > poczta czy do odbioru w oddziale :)
    > A jak jest z innymi kartami polbanku? To jest z defaultu czy do wyboru?

    Zwykłe można odbierać w oddziale, złote wysyłają pocztą (przynajmniej tak w
    oddziale twierdzili).
    --
    Kojer

  • 33. Data: 2008-11-19 10:32:50
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 11:03:40 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Zwykłe można odbierać w oddziale, złote wysyłają pocztą (przynajmniej
    > tak w oddziale twierdzili).

    Polbank Dzieciom też miał być w oddziale i też na oświadczenie, a
    skończyło się na zaświadczeniu i wysyłce ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 34. Data: 2008-11-19 10:52:23
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 10:32:50 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Polbank Dzieciom też miał być w oddziale i też na oświadczenie, a
    > skończyło się na zaświadczeniu i wysyłce ;-)

    Przy złotej też najpierw Pani w oddziale twierdziła, że do odbioru może
    być. Ale po konsultacji wyszło, że tylko centrala robi i wysyła.

    --
    Kojer

  • 35. Data: 2008-11-19 13:24:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > mBank kartę Orąż z limitem do 5000 zł wydaje wyłącznie na podstawie
    > wysokości rachunków za telefon (średnia nie mniejsza niż 75 zł w jakimś
    > tam okresie).

    zdolności kredytowej zupełnie nie bada?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 36. Data: 2008-11-19 13:32:50
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 14:24:22 +0100, RobertS napisał(a):

    > zdolności kredytowej zupełnie nie bada?

    ZTCW nie, ale głowy nie dam, bo mam jedną:

    "Jeżeli jesteś abonentem Orange od minimum 6 miesięcy (posiadasz
    abonament dla Klientów Indywidualnych lub ofertę MIX) i regularnie
    opłacasz rachunki telefoniczne wystarczy, że złożysz wniosek.
    Jeśli wysokość Twojego średniego miesięcznego rachunku przekracza 75 zł
    kartę kredytową otrzymasz bez żadnych dodatkowych formalności.
    Wysokość limitu, który Ci zaproponujemy uzależniona jest od wysokości
    płaconych przez Ciebie rachunków."

  • 37. Data: 2008-11-19 13:46:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > kartę kredytową otrzymasz bez żadnych dodatkowych formalności.
    > Wysokość limitu, który Ci zaproponujemy uzależniona jest od wysokości

    taki jest oficjalny przekaz, a wyobraź sobie że płacę za tel. w oranżu
    500zł/m-c, ale mam masekre w BIK, brak stałego zatrudnienia itp...

    bank może nie być skłonny udzielić kolejnego kredytu

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 38. Data: 2008-11-19 13:49:18
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 14:46:17 +0100, RobertS napisał(a):

    > taki jest oficjalny przekaz, a wyobraź sobie że płacę za tel. w oranżu
    > 500zł/m-c, ale mam masekre w BIK, brak stałego zatrudnienia itp...

    Wiesz co, naprawdę nie pamiętam czy wyklikując wniosek zgadzałem się na
    jakieś badanie w BIK itd.
    Poszło tak szybko, że chyba by nie zdążyli -- decyzję miałem chyba po 48
    jeśli nie po 24 godzinach.

  • 39. Data: 2008-11-19 13:58:30
    Temat: Re: KK Era
    Od: "Marcin" <m...@W...gazeta.pl>

    > Zwrot 1% obrotu, najlepsze przeliczniki dla transakcji zagranicznych,

    Sprawdzales to? Bo ja wlasnie zastanawiam sie miedzy Polcard Era a Aliorem.
    Niby to samo, ale wlasnie te transakcje zagraniczne nie wiem jak porownac.

  • 40. Data: 2008-11-19 15:36:47
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski pisze:
    > No właśnie tylko po co? Ja ostatnio jadę w drugą stronę im mniej tym
    > lepiej, mam już dwie, no w zasadzie trzy, ale ta trzecia to stricte
    > wirtualna a zmierzam chyba do zera.

    A ja myslalem, ze to tylko mi sie odmienilo... :) Mam 3, bede mial 2, a
    w zasadzie to starczy mi jedna.

    --
    Mithos