  • 51. Data: 2008-11-20 07:41:39
    Temat: Re: KK Era
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 18:39:28 +0000, Bartosz 'xbartx' Nowakowski
    napisał(a):

    > Kupować, kupować bo cashback, bo loteria, bo punkty, bo mile, bo ... o
    > to zniewolenie mi chodzi. Ja chyba podjąłem już decyzję, że wysiadam z
    > tej karuzeli

    Jak ktoś się daje tak wkręcić to jego problem ;-) Nigdy dotąd nie miałem
    karty "na punkciki", nigdy dotąd nie miałem karty "na wykręcenie" kwotą.
    A karta jest zawsze wygodniejsza, chociaż faktycznie, zasadnicza wygoda
    wygląda tak samo przy debetówce jak przy kredytówce (chociaż do debetówki
    trzeba mieć kasę na koncie, a ja nie lubię mieć na koncie do debetówki
    pieniędzy).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 52. Data: 2008-11-20 07:49:13
    Temat: Re: [polbank] KK Era
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 23:30:32 +0100, MK napisał(a):

    > Nie prawie tylko online. Mozna nawet przez przegladarke internetowa.

    Mówię prawie bo zapytanie wykonują dopiero po wypełnieniu wniosku przez
    klienta (i nie każdy z pracowników może) co w sumie jest normalne bo
    przecież musza mieć zgodę :).

    > Nie
    > kazdy pracownik banku ma dostep do BIKu i decyzja kredytowa nie opiera sie
    > wylacznie na danych z BIK. Scoring moze uwzglednac takze dane o miejscu
    > pracy, branze pracodawcy, sytuacje majatkowa itp. Czesc danych jest
    > weryfikowana w niezaleznych zrodlach i stad oczekiwanie na decyzje. Chociaz
    > dla 'znanego' bankowi klienta moze ona zostac wydana niemal online :).

    Do 5kzł chyba tylko BIK sprawdzali, ale to było parę miesięcy temu.
    Tak swoją drogą to ja nie wiem z czego oni te oddziały utrzymują, zwykle
    pusto w nich a obsługa niemal skacze przy każdym kliencie który się pojawi.

    --
    Kojer

  • 53. Data: 2008-11-20 09:50:55
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Z jakiego powodu nie lubisz?

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2008!
    http://www.nadmorze.pl - Może nad morze?

  • 54. Data: 2008-11-20 10:15:52
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > Z jakiego powodu nie lubisz?

    Zapewne np. z tego, że w przypadku utraty karty debetowej (albo fraudu) itp.
    czyszczona z konta za pomocą takiej karty kasa jest *jego* kasą.

    W przypadku karty kredytowej kasa jest kasą banku. Do czasu rozpatrzenia i
    uznania bądź nie reklamacji w pierwszym przypadku zablokowana jest prywatna
    kasa. W drugim - kasa banku.

    Zgadłem? ;)

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 55. Data: 2008-11-20 10:51:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    no i był u mnie człowiek z Polbanku - wioski miał już wydrukowane
    (musiałem podpisać), oświadczenie nt zarobków dostałem do wypełnienia
    już wcześniej, do tego xero dowodu i sprawa załatwiona

    ps
    jeżeli ktoś wnioskuje o kk poprzez salon ery to era sugeruje bankowi
    limit karty na podstawie wysokości rachunków, następnie bank ocenia czy
    może danej osobie ww. limit przyznać, jeżeli wniosek składany jest przez
    polbank to wysokość rachunkow nie ma znaczenia - brane są zadeklarowane
    dochody, BIK itp...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 56. Data: 2008-11-21 12:29:09
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Czy do kogoś się już odezwali? Bo ja wysłałem smsa w czwartek czy piątek
    > i nic :|

    Mi zaproponowali limit 5k. W Erze mam blueconnecta (od miesiąca) i
    rachunki 48 zł :)

    --
    Mithos

  • 57. Data: 2008-11-21 12:49:40
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Mithos pisze:

    > Mi zaproponowali limit 5k. W Erze mam blueconnecta (od miesiąca) i
    > rachunki 48 zł :)

    A u mnie dalej cisza ...
    KJ

  • 58. Data: 2008-11-22 21:20:51
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Olgierd" <n...@r...org> wrote in message
> [...]

    Polbank tez nie zadaje pytan do piataka. A polbank w tej sytuacji wie
    jeszcze mniej niz orange, bo nie ma zadnych informacji o wydawaniu kasy
    przez usera. W obu przypadkach zakladam sprawdzanie w BIKu.

  • 59. Data: 2008-11-22 22:31:25
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 22 Nov 2008 22:20:51 +0100, ygreko napisał(a):

    > Polbank tez nie zadaje pytan do piataka.

    Może kiedyś tak było.

  • 60. Data: 2008-11-23 10:31:05
    Od: "ygreko" <...@...com>

    > Może kiedyś tak było.

    OK, zle sformulowalem: zadaje pytanie, ale nie zada potwierdzenia na
    papierze z zakladu pracy. Stan sprzed dwoch miesiecy.