  • 21. Data: 2008-08-20 15:10:18
    Temat: Re: polbank bankowa porażka
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Eurobank (zakladasz konto z karta za 95 gr, ale potem mozesz z niej
    > zrezygnowac) - tylko ze konto darmowe jesli miesieczne wplywy sa wieksze
    > niz 800 pln/10k na koncie.

    karty w eurobanku nie musisz zamawiać - ona nie jest tam obowiązkowa...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 22. Data: 2008-08-20 15:20:41
    Temat: Re: polbank bankowa pora?ka
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    RobertS pisze:

    > karty w eurobanku nie musisz zamawiaae - ona nie jest tam obowi?zkowa...

    Glowy nie daje - wiec mozesz miec racje. Jednak obilo mi sie o uszy ze
    trzeba zamowic (ze niby inaczej sie nie da), a dopiero potem
    zrezygnowac. Zona w kazdym razie zamowila i uzywa, wiec pewnosci nie mam
    co do karty.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 23. Data: 2008-08-20 15:24:18
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 20 Aug 2008 17:20:41 +0200, Maverick napisał(a):

> [...]
    > trzeba zamowic (ze niby inaczej sie nie da), a dopiero potem
    > zrezygnowac. Zona w kazdym razie zamowila i uzywa, wiec pewnosci nie mam

    Ma racje, mozna nie zamawiać. Minus to mało bankomatów eurobanku, plus to
    tylko złotówka za wypłatę z obcych.

    --
    Kojer

  • 24. Data: 2008-08-20 17:41:36
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Robert Kois pisze:
    > Dnia Wed, 20 Aug 2008 17:20:41 +0200, Maverick napisaů(a):

    > Ma racje, mozna nie zamawiaă. Minus to maůo bankomatów eurobanku, plus to
    > tylko zůotówka za wypůatć z obcych.

    Jesli satysfakcjonuja go bankomaty Polbanku+ Euronetowe, to moze pod
    wyplaty gotowkowe trzymac i uzupelniac przelewami jakas kwote na koncie
    oszczednosciowym Polbanku jako koncie podstawowym podpietym pod karte.

    Zakupy bezgotowkowe zalatwi KK, splacana raz w miesiacu, a przelewy
    ustawi z konta Eurobankowego.

  • 25. Data: 2008-08-20 17:52:47
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Wustachy pisze:

    > No wĹ?asnie, a ktore banki z dobrym internetem maja darmowe przelewy
    > (wiem o mbanku)?

    O Eurobanku juz pisano, Jeszcze podobno niezly jest BGZ.
    Najwazniejsze, to przy ustawieniu sobie niskokosztowej "obslugi
    bankowej" dobranie sobie ofert wzajemnie uzupelniajacych i wykorzystanie
    mocnych stron 2-ch czy nawet 3 bankow.

    To jak z zakupami w markecie - w jednym jest tani chleb, w innym
    pieczywo - ktos robiacy zakupy kompleksowo, i tak zaplaci wiecej, niz
    osoba kupujaca w kazdym z nich tylko ten tanszy produkt.
    Tyle, ze dzieki obsludze internetowej, konta i rozne procedury mozna
    sobie ladnie ustawic w taki sposob, ze wykorzystujac tylko zalety
    kazdego z nich nawet przestaniemy dostrzegac, ze korzystamy z uslug
    kilku bankow.

  • 26. Data: 2008-08-21 06:43:22
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    No to i ja dorzucę: gdy w mBanku zlecimy przelew z emaxa na ekonto na
    dzień X i z ekonta gdzieś także na dzień X, to się wykonają.
    W Polbanku - tylko z oszczędnościowego na gotówkowe, a te z
    gotówkowego pozostaną "aktywne" (cokolwiek to znaczy).

    --
    Jarek
    (rozczarowany)

  • 27. Data: 2008-08-21 07:04:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Sie, 08:43, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:
    > No to i ja dorzucę: gdy w mBanku zlecimy przelew z emaxa na ekonto na
    > dzień X i z ekonta gdzieś także na dzień X, to się wykonają.

    Ale niestety, nie jest mozliwa podobna automatyzacja w przypadku emax
    +.
    A tylko tam jest sensowne oprocentowanie.

    To zadecydowalo u mnie o przejsciu na konto Eurobankowe, gdyz
    programuje przelewy gdy dostane fakture czy wyciag, a nie w dniu
    wykonywalnosci.

    Na forum mbanku pracownicy nawet nie zapowiadaja na daleka przyszlosc
    podobnej funkcjonalnosci - a szkoda,

  • 28. Data: 2008-08-21 16:12:54
    Od: Thomas <t...@g...com>

    On 20 Sie, 14:31, Piotr Hołda <p...@w...pl> wrote:

    > Już miałem u nich wyrabiać KK ale dopadły mnie wątpliwości:
    > - jak spłacę zadłużenie kiedy serwis będzie leżał kilka dni, jak obecnie?
    > - kto zapłaci karne odsetki i pozostałe opłaty z tym związane?
    >
    > Ktoś przerabiał ten temat?
    >
    > Ja od 2 dni nie mogę wygenerować nowego certyfikatu a w związku z tym
    > nie mam możliwości przelania moich pieniędzy. Jeżeli poniosę z tego
    > tytułu jakieś straty, czy mogę żądać od banku zadośćuczynienia?

    Mi certyfikat wygasł jakieś 2 miesiące temu. Ale system Polbanku się
    tym nie przejmuje i nadal pozwala mi wykonywać przelewy... :)

    pozdrawiam

  • 29. Data: 2008-08-21 23:54:33
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    W dniu 2008-08-20 15:13 krzysztofsf napisał/a:

    > Po prostu:
    > W Polbanku warto miec KK, ale nie warto splacac jej z konta w
    > Polbanku, bo jest ono pseudointernetowe.
    > Jest pelno bankow z dobrym serwisem internetowym, z ktorego mozna
    > sobie splacac ichnia KK
    >
    > I to rowniez kont bezplatnych, lub niskokosztowych w w utrzymaniu.

    A jak się spłaci kartę kredytową (przelew z innego banku), to po ilu
    dniach ta kwota będzie zaksięgowana w Polbanku?

    kinga

  • 30. Data: 2008-08-21 23:55:28
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    W dniu 2008-08-20 16:29 Wustachy napisał/a:

    > No własnie, a ktore banki z dobrym internetem maja darmowe przelewy
    > (wiem o mbanku)?

    ING Bank

    kinga