  • 1. Data: 2008-12-04 22:19:34
    Temat: polbank i opera, zrobiłem przelew
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    udało mi się wykonać prawidłowo przelew w polbanku najnowsza operą
    jako że noc, to i tak ten przelew się nigdy nie wykona :-)

  • 2. Data: 2008-12-05 00:21:04
    Temat: Re: polbank i opera, zrobiłem przelew
    Od: "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl>

  • 3. Data: 2008-12-05 07:23:07
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > :-Pastwisz się nad biednym Polbankiem. Moze i ma toporny interfejs i
    > niedoszkolonych ludzi w
    nie miałem zamiaru się pastwić tylko wykazać się osiągnięciem ;p
    stwierdzając

    > placówkach ale ma chociaż prosta i czytelną TOiP bez tuzinów gwiadzek i
    > dziwnych warunków do spelnienia ;) [jak taki lukas na przykład]
    pastwisz się nade mną ;-p
    oddali - widać dałem dobre argumenty

    teraz jeszcze muszę się poużerać z bgż
    zapomnialem że ta ich eskalacja to konto oszczednościowe raz w miesiącu za
    free
    zabrali co tam bylo: odsetki ok. 2zł - nie ma takiej sumy w toip,
    przed i po operacji debetu na koncie nie było,
    potem przy wplacie zarządali kwoty ok. 8zł też w toip nie ma
    i tu tak samo ani przed operacją ani po nie było debetu

    czyli trzaby reklamować :-]

  • 4. Data: 2008-12-05 07:52:18
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Thu, 4 Dec 2008 23:19:34 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > udało mi się wykonać prawidłowo przelew w polbanku najnowsza operą
    > jako że noc, to i tak ten przelew się nigdy nie wykona :-)

    Gratulacje. Praca z ich systemem ostatnimi dniami woła o pomstę do nieba.
    Obiecują poprawę :)

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 5. Data: 2008-12-05 07:57:21
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 04 Dec 2008 23:19:34 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > udało mi się wykonać prawidłowo przelew w polbanku najnowsza operą jako
    > że noc, to i tak ten przelew się nigdy nie wykona

    Ale co to jest "najnowsza opera"? Bo od wczoraj jest alfa 10, ale pewnie
    nie to masz na myśli.
    Hmm może to jest sposób dla mnie na podgląd karty?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2008-12-05 08:50:35
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 05 Dec 2008 07:57:21 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Hmm może to jest sposób dla mnie na podgląd karty?

    Ale co tam chcesz podglądać? Poza tym do Polbanku można zalogować się bez
    problemu z ie/firefox/opera i pewnie innych też z różnych systemów
    operacyjnych oczywiście. Problem to certyfikat czyli przelewy. Dla kk
    możesz sobie podarować podgląd bo zaobaczysz co najwyżej ile Ci na niej
    zostało i nic więcej.

    Xenocide

  • 7. Data: 2008-12-05 09:10:29
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

    > Ale co to jest "najnowsza opera"? Bo od wczoraj jest alfa 10, ale pewnie
    > nie to masz na myśli.
    > Hmm może to jest sposób dla mnie na podgląd karty?

    próbowałem właśnie pod nią

    a tak się też chwilami zastanawiam czy nie poszłoby pod starszą
    okno wyboru certyfikatu jest bodajże od miesiąca inne

  • 8. Data: 2008-12-05 20:16:45
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-12-04 23:19 zlotowinfo napisał/a:
    > udało mi się wykonać prawidłowo przelew w polbanku najnowsza operą
    > jako że noc, to i tak ten przelew się nigdy nie wykona :-)

    Moje gratulacje!
    Czy certyfikat zakładałeś w Operze, czy w IE?

    --
    animka

  • 9. Data: 2008-12-07 07:37:30
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2008-12-04 23:19 zlotowinfo napisał/a:
    > udało mi się wykonać prawidłowo przelew w polbanku najnowsza operą
    >
    > Moje gratulacje!
    > Czy certyfikat zakładałeś w Operze, czy w IE?

    certyfikat od paru miechów w IE

  • 10. Data: 2008-12-07 23:02:09
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-12-07 08:37 zlotowinfo napisał/a:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > certyfikat od paru miechów w IE

    To nie bujaj, że zrobiłeś przelew w Operze. Poza tym trzeba mieć
    zainstalowaną najnowszą Javę.
    Ja to już przerabiałam z konsultantem Polbanku na infolinii.
    Jak zainstalowałam już najnowszą Javę i przelewu dalej nie mogłam
    zrobić, to powiedział mi, żebym odwołała certyfikat, który zakładałam w
    Operze. Potem musiałam jechać do oddziału po nową kopertę z hasłem. Jak
    założylam ten certyfikat już w IE to i tak przelewu wewnętrznego nie
    mogłam zrobić, wyskakiwał błąd. Jak się okazało to moje pieniądze (rata)
    "zimowały" tymczasowo na jakimś koncie do czasu dnia terminu spłaty
    kredytu i tak podobno musiało być, a ja się denerwowałam, że rata mojej
    pożyczki nie trafiła tam gdzie trzeba czyli na moje konto spłaty
    kredytu, bo tam gdzie powinna być widniało, że jestem dłużna Polbankowi
    te pieniądze.

    Tak na marginesie dodam, że w Grecji teraz są zamieszki młodzieży.
    Palone, demolowane i okradane jest wszystko co się im nawinie pod ręce.
    Parę banków jest zdemolowanych.

    --
    animka