  • 1. Data: 2008-06-16 08:18:53
    Temat: polbank lezy?
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    przy wejsciu na https://www.polbank24.pl/netbanking/ pojawia mi sie cala
    strona w krzaczkach. u was tez tak jest?

  • 2. Data: 2008-06-16 08:35:13
    Temat: Re: polbank lezy?
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@b...cy> napisał w wiadomości
    > przy wejsciu na https://www.polbank24.pl/netbanking/ pojawia mi sie cala
    > strona w krzaczkach. u was tez tak jest?

    Nie.

    tomek

  • 3. Data: 2008-06-16 08:37:34
    Od: Krzysztofsf <k...@w...pl>

    Sarpedon pisze:
    > przy wejsciu na https://www.polbank24.pl/netbanking/ pojawia mi sie cala
    > strona w krzaczkach. u was tez tak jest?

    A wchodzisz z glownej strony, czy masz zakladke na samym logowaniu?
    Mam wrazenie, ze zmieniaja co jakis czas podstrone do ktorej odwoluje
    sie logowanie.

  • 4. Data: 2008-06-16 08:42:33
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Krzysztofsf pisze:

    > A wchodzisz z glownej strony, czy masz zakladke na samym logowaniu?
    > Mam wrazenie, ze zmieniaja co jakis czas podstrone do ktorej odwoluje
    > sie logowanie.

    wchodze zarowno z zakladki, jak i przez glowna strone. to samo.

  • 5. Data: 2008-06-16 08:45:55
    Od: "wie232" <s...@o...pl>

    > wchodze zarowno z zakladki, jak i przez glowna strone. to samo.
    W IE działa, natomiast w Firefoxie krzaczki

  • 6. Data: 2008-06-16 08:48:28
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    wie232 pisze:

    > W IE działa, natomiast w Firefoxie krzaczki

    no wlasnie, a dotychczas mozna bylo wchodzic przez firefoxa

  • 7. Data: 2008-06-16 09:01:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sarpedon" g3591p$70s$...@n...onet.pl

    > wchodze zarowno z zakladki, jak i przez glowna strone. to samo.

    Facet!! Ale Ty wchodzisz jak rozbójnik!!!
    Wejdź po ludzku!!! Spod IE, nie spod Opery!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2008-06-16 09:08:24
    Od: Krzysztofsf <k...@w...pl>

    Sarpedon pisze:

    > wchodze zarowno z zakladki, jak i przez glowna strone. to samo.

    Opera i firefox - nie dziala

  • 9. Data: 2008-06-16 09:22:01
    Od: ns <n...@g...pl>

    Sarpedon pisze:
    > przy wejsciu na https://www.polbank24.pl/netbanking/ pojawia mi sie cala
    > strona w krzaczkach. u was tez tak jest?

    Kogo oni zatrudniają :D? Greków :D?

  • 10. Data: 2008-06-16 09:24:16
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 16 Jun 2008 11:08:24 +0200, Krzysztofsf napisał(a):

    > Opera i firefox - nie dziala

    Może robią upgrade swojego www z web 2.0 do 2.666 i będzie sobie można
    podłaczyć konto albo kartę z innego banku ;)

    Xenocide