  • 11. Data: 2009-02-15 23:26:23
    Temat: Re: [polbank] niechciane telefony z ofertami
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > "Sławomir Mateuszczyk" <s...@g...ZAMIEN.lp> wrote in message

    > A tak z ciekawosci... jak zarabiasz na chleb? Pewnie bylbys zadowolony
    > gdybys wlozyl duzo wysilku w cos i klient, by na koncu powiedzial, ze
    > nie jest zainteresowany, nieprawdaz? Jak pracujesz w budzetowce to
    > zapewnie nie znasz tego bylu, bo tam czy sie siedzi, czy sie lezy
    > placa i tak sie nalezy ;).

    Nikt nie każe bankowi dzwonić akurat do niego ...
    KJ

  • 12. Data: 2009-02-15 23:37:08
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Ależ ten klient przecież o niczym bardziej nie marzy niż o tym, żebyś tego
    > wysiłku nie wkładał. Raz, drugi, trzeci mówi Tobie, żebyś nie dzwonił do
    > niego a Ty znów dzwonisz z kolejną ofertą ? No to się nie dziw, że cała
    > para idzie w gwizdek. Równie dobrze możesz do zegarynki dzwonić ze swoją
    > ofertą.
    > --

    Ja na szczescie nigdzie dzwonic nie musze i sam nie jestem nekany ofertami o
    ile sam sie o nie nie prosze. Takie postepowanie uwazam ze bezsensowne, bo
    robi krzywde ludziom do ktorych obowiazkow nalezy dzwonienie. MOzesz im
    mowic zeby nie dzwonili, a skutem bedzie taki sam jakbys mowil do obrazu,
    oczywiscie trzeba wiedziec jak dziala telemarketing zeby to zrozumiem. Nie
    trzeba tego wiedziec zeby miec szacunek dla pracy innych. Ty jak widze
    nigdzie nie pracujesz i dlatego pewnie go nie masz.

    MK

  • 13. Data: 2009-02-16 06:16:48
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    [....]

    > szacunek dla pracy innych. Ty jak widze nigdzie nie pracujesz i
    > dlatego pewnie go nie masz.

    Nie sądzisz, że wysuwasz trochę za daleko idące wnioski?

    KJ

  • 14. Data: 2009-02-16 08:14:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie sądzisz, że wysuwasz trochę za daleko idące wnioski?

    Nie. Mialem okazje sie przyjrzec pracy w telemarketingu i jestem pelen
    szacunku dla tych ludzi. Ja zapewne poddalbym sie po 10 odmowie, a oni
    potrafia zmiesc to, ze 1-2 klientow na 100 zdecyduje sie na produkt. Dlatego
    uwazam za gowniarskie postepowanie gdy ktos dla zabawy przeciaga rozmowe
    zeby telemarketer sprzedal mniej produktow i dostal mniejsza pensje.
    Oczywiscie jak sie siedzi na garnuszku rodzicow to sie w ogole nie mysli o
    tym, ze ta praca to nie jest szczyt marzen osob ja wykonujacych, ale musza
    jakos zarabiac na chleb, mieszkanie, studia itd...

    MK

  • 15. Data: 2009-02-16 09:27:06
    Temat: Re: niechciane telefony z ofertami
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Lut, 09:14, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > tym, ze ta praca to nie jest szczyt marzen osob ja wykonujacych, ale musza
    > jakos zarabiac na chleb, mieszkanie, studia itd...

    Ja po zlym okresie, gdy usilowalem kiedys zarabiac sprzedaza przez
    telefon, rowniez mam szacunek do czlowieka po drugiej stronie i gdy
    dzwoni do mnie ktos z jakas ankieta (gdzie widac, ze ma placone od
    "sztuki" w pelni przeprowadzonej ankiety) to o ile czas pozwala staram
    sie umozliwic przeprowadzenie w pelni tego wywiadu.

  • 16. Data: 2009-02-16 18:36:45
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    MK wrote:
    > Dlatego uwazam za gowniarskie postepowanie gdy ktos dla zabawy
    > przeciaga rozmowe zeby telemarketer sprzedal mniej produktow i dostal
    > mniejsza pensje.

    Szkoda że nie piszesz nic o tych którzy zlecają dzwonienie do ludzi, którzy
    nie wyrazili na to zgody. Zapewne są to osoby wyrafinowane, o wysokiej
    kulturze osobiestej?

  • 17. Data: 2009-02-16 19:13:15
    Od: Sławomir Mateuszczyk <s...@g...ZAMIEN.lp>

    MK wrote:
> [...]
    > dzwonienie. MOzesz im mowic zeby nie dzwonili, a skutem bedzie taki sam
    > jakbys mowil do obrazu, oczywiscie trzeba wiedziec jak dziala

    Sam sobie tutaj przeczysz. Skoro piszesz, że proszenie ich, żeby nie
    dzwonili z założenia nie działa to znaczy dokładnie tyle, że to oni
    robią krzywdę nam a nie my im. Wyłudzają bezczelnie nasz czas, okradają
    nas, bo w tym czasie moglibyśmy zarabiać.

    > Dlatego uwazam za gowniarskie postepowanie gdy ktos dla zabawy
    > przeciaga rozmowe zeby telemarketer sprzedal mniej produktow
    > i dostal mniejsza pensje.

    Gówniarskie postępowanie to dzwonienie na siłę do kogoś kto sobie tego
    nie życzy. A każda skuteczna metoda walki z tym procederem jest na wagę
    złota. Wspólnymi siłami możemy tylko próbować doprowadzić do bankructwa
    firmy, które się tego dopuszczają.

    Szczytem bezczelności w moim prywatnym rankingu jest sprzedanie przez
    ING OFE namiarów na mnie swojemu agentowi ubezpieczeniowemu
    (zarejestrowany jako jednoosobowa firma), który zarabia cokolwiek
    dopiero jak mnie na coś naciągnie. Czyli agent płaci za pakiet namiarów
    na "złotych klientów" i jak któregoś z nich na coś naciągnie to dostanie
    od tego prowizję a jeśli nie naciągnie to jest stratny.
    --
    Slaw

  • 18. Data: 2009-02-16 19:34:53
    Od: "kashmiri" <a @ a . com>

    "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote in message

    > Szkoda że nie piszesz nic o tych którzy zlecają dzwonienie do ludzi,
    > którzy
    > nie wyrazili na to zgody. Zapewne są to osoby wyrafinowane, o wysokiej
    > kulturze osobiestej?

    Kiedyś miałem możność przyjrzenia się pracy telemarketerów. Siedzisz 8-10
    godzin dziennie przy telefonie i dzwonisz, numery wybiera ci komputer jeden
    za drugim - ty ledwo masz czas wziąć łyk wody między rozmowami. Numery
    pochodzą z baz danych - czasem kupionych, czasem dostarczonych przez
    zleceniodawcę (bank) - ale tego nawet dokładnie ci nie mówią. Czasem nie
    masz nawet nazwiska klienta, po prostu wybierasz numer i masz ściemniać ("Ma
    Pan konto w Citibanku, prawda?" "Nie." "Oj, przepraszam, pomyliłam
    numery.")

    Mam pełen szacunek dla takich ludzi - i dziką nienawiść do firm, które mimo
    iż *zawsze* zastrzegam, wykorzystują moje dane do marketingu.

    k.

  • 19. Data: 2009-02-16 19:51:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > którzy
    > nie wyrazili na to zgody. Zapewne są to osoby wyrafinowane, o wysokiej

    Ale co tu pisac? Jesli ktos zastrzegl, ze jego danych nie mozna
    wykorzystywac do akcji marketingowych, to powinien to egzekwowac? Oczywiscie
    od odpowieniej osoby, czyli agministratora danych osobowych - banku.
    Telemarketer zwykle dostaje nie wiecej niz imie, nazwisko, numer telefonu i
    oferte dla klienta. Zwykle tez nie ma mozliwosci przekazania uwag klienta,
    bo to nie jego rola i poza zaznaczeniem opcji
    zainteresowany/niezainteresowany i wpisaniem preferowanej daty spotkania
    nic wiecej zrobic nie moze. Mozna oczywiscie naublizac temu czlowiekowi,
    mozna marnowac jego czas, ale to nie rozwiaze problemu, bo za jakis czas
    inny nieswiadomy telemarketer znowu trafi na tego klienta. Jak ktos chce
    zalatwic skutecznie sprawe to kieruje swoje kroki do banku.

    MK

  • 20. Data: 2009-02-16 19:57:11
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > krzywdę nam a nie my im. Wyłudzają bezczelnie nasz czas, okradają nas, bo

    Bo ich mozesz prosic, ale oni nie maja narzedzi zeby uczynic zadosc twojej
    prosbie. Zeby rozwiazac problem kierujesz kroki do banku - administratora
    baz danych, a nie telemarketera pracujacego w firmie outsiurcingowej.

> [...]
    > Wspólnymi siłami możemy tylko próbować doprowadzić do bankructwa firmy,

    Pieprzysz. nie jest to zadna skuteczna metoda, bo bank placi tylko za
    zakonczona sukcesem sprzedaz, a telemarketer dostaje takze za sprzedaz, wiec
    najbardziej szkodzisz jemu.

> [...]
    > naciągnie. Czyli agent płaci za pakiet namiarów na "złotych klientów" i
    > jak któregoś z nich na coś naciągnie to dostanie od tego prowizję a jeśli

    bylo sie nie zgadzac na przetwarzanie danych w celach marketingowych, a jak
    chciales brac udzial w promocjach i konkursach to teraz masz za swoje.

    MK