  • 21. Data: 2009-02-16 20:01:08
    Temat: Re: [polbank] niechciane telefony z ofertami
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > klienta. Jak ktos chce zalatwic skutecznie sprawe to kieruje swoje
    > kroki do banku.

    Ty tak serio?
    KJ

  • 22. Data: 2009-02-16 20:17:16
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    MK wrote:

    > Ale co tu pisac? (...)

    Dużo o gówniarstwie piszesz. A takich działań nie skomentujesz?

  • 23. Data: 2009-02-16 20:39:29
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote in message

    > Dużo o gówniarstwie piszesz. A takich działań nie skomentujesz?

    Ale po co skoro to jest oczywista oczywistosc? no, i chyba nie zauwazyles,
    ale napisalem kilka slow.

    MK

  • 24. Data: 2009-02-16 20:44:31
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kamil "Jonca"" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ty tak serio?

    Oczywiscie. Ja tak robie i nie mam problemow z niechcianymi telefonami.
    Kiedy udzielilem zgody Multi, dzwonili co pol roku proponujac mi
    podwyzszenie limitu na karcie lub limicie kredytowym. Jakis czas temu, przy
    okazji zamiany karty zaznaczylem, ze nie zezwalam na przetwarzanie danych w
    celach marketingowych. Zadzwonili tylko raz probujac mnie przekonac, ze
    gdybym sie zgodzil to moglbym dostawac informacje o ciekawych ofertach.
    Powiedzialem, ze bardzo uwaznie sledze ich oferty i jesli mnie jakas
    zainteresuje sam do nich zadzwonie. Od tej pory cisza i oczekuje, ze tak
    zostanie... i to zarowno ze strony mBanku i Multibanku, a nawet calego BRE
    :).

    MK

  • 25. Data: 2009-02-16 20:49:05
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > "Kamil "Jonca"" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Oczywiscie. Ja tak robie i nie mam problemow z niechcianymi
    > telefonami. Kiedy udzielilem zgody Multi, dzwonili co pol roku

    Hm. Większość telefonów które dostaje moja rodzina i znajomi (mnie to
    "szczęście" ominęło) wynika z tego, ze mają działalność.
    Jak to można zastrzec w przypadku _firmy_?

    KJ

  • 26. Data: 2009-02-16 21:01:30
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Hm. Większość telefonów które dostaje moja rodzina i znajomi (mnie to
    > "szczęście" ominęło) wynika z tego, ze mają działalność.
    > Jak to można zastrzec w przypadku _firmy_?

    To troche inny przypadek, bo firma nie podlega ustawie o ochronie danych
    osobowych, wiec trzeba sie podpierac ustawa o oferowaniu uslug droga
    elektroniczna, a tego chyba bez zgody odbiorcy robic nie mozna. Problem jest
    taki, ze tu administratora nie masz, bo dane firmy zwykle w ksiazkach
    telefonicznych, Internecie itp, wiec za kazdym razem moze to robic inny
    podmiot.

    MK

  • 27. Data: 2009-02-16 21:10:13
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    MK wrote:
    > "Kamil "Jonca"" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Oczywiscie. Ja tak robie i nie mam problemow z niechcianymi
    > telefonami.

    Kup sobie Skode - to zobaczysz :)

  • 28. Data: 2009-02-16 21:18:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    MK pisze:
> [...]
    > jest taki, ze tu administratora nie masz, bo dane firmy zwykle w
    > ksiazkach telefonicznych, Internecie itp, wiec za kazdym razem moze to

    No i dzwonienie z ofertą, to nie jest to, czego "ustawa o oferowaniu
    usług drogą elektroniczną" zabrania, choćby nawet rozmówca nie wyrażał
    na to zgody.

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2009-02-16 21:31:18
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MK" <m...@i...pl> writes:

> [...]
    > mozna. Problem jest taki, ze tu administratora nie masz, bo dane firmy
    > zwykle w ksiazkach telefonicznych, Internecie itp, wiec za kazdym

    Wiem to. Co więc proponujesz w przypadku nachalnych telemarketerów?
    KJ

  • 30. Data: 2009-02-16 21:35:53
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 20:13:15 +0100, Sławomir Mateuszczyk napisał(a):

    > Sam sobie tutaj przeczysz. Skoro piszesz, że proszenie ich, żeby nie
    > dzwonili z założenia nie działa to znaczy dokładnie tyle, że to oni
    > robią krzywdę nam a nie my im. Wyłudzają bezczelnie nasz czas, okradają
    > nas, bo w tym czasie moglibyśmy zarabiać.
    To sie stosuje telefonicznego TARPITa. Wyciszasz sluchawke i kladziesz na
    biurku i zajmujesz sie swoja robota, ew nie wyciszasz tylko sciszasz i co
    jakis czas potwierdzasz ze sluchasz z wielkim zainteresowaniem.

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski