  • 31. Data: 2009-02-16 21:43:17
    Temat: Re: [polbank] niechciane telefony z ofertami
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:87zlgmrrvd.fsf@kjonca.kjonca...

    > Wiem to. Co więc proponujesz w przypadku nachalnych telemarketerów?

    Powiedziec, dziekuje nie jestem zainteresowany i odlozyc sluchawke.

    MK

  • 32. Data: 2009-02-16 21:51:23
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Powiedziec, dziekuje nie jestem zainteresowany i odlozyc sluchawke.

    Żeby wysłuchać, za chwilę 10 innych? Nie bardzo rozumiem, dlaczego
    mój czas i moja praca jest mniej warta niż takiego telemarketera.
    KJ

  • 33. Data: 2009-02-16 22:09:30
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Żeby wysłuchać, za chwilę 10 innych? Nie bardzo rozumiem, dlaczego
    > mój czas i moja praca jest mniej warta niż takiego telemarketera.

    I niby trzymaniec telemarketera na sluchawce cos zmieni? Ja twierdze, ze
    dzieki temu ani nie beda dzwonic czesciej, ani rzadziej. Co najwyzej
    telemarketer, jak trafi na wielu takich klientow, bedzie mial mniejsza
    skutecznosc... moze dostanie plan naprawczy, a moze go zwolnia... Na pewno
    bylbys usatysfakcjonowany, ale niestety o tym nigdy sie nie dowiesz :).

    MK

  • 34. Data: 2009-02-17 05:41:56
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > I niby trzymaniec telemarketera na sluchawce cos zmieni? Ja twierdze,
    "Obsługuję" mniej rozmów (których nawaiasem mówiąc nie muszę słuchać,
    obecnie telefony mają jakieś "mute" czy coś podobnego). _Dla_mnie_ to
    dość duża zaleta.

    KJ

  • 35. Data: 2009-02-17 07:42:30
    Temat: Re: Banki lekceważą ustawę o ochronie danych osobowych
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    MK pisze:
    > Powiedziec, dziekuje nie jestem zainteresowany i odlozyc sluchawke.
    Krótko mówiąc: banki mają gdzieś ustawę o ochronie danych osobowych.

    Sam ostatnio tego doświadczyłem - 3 miesiące temu wypowiedziałem
    Lukasowi umowę o kartę kredytową oraz wszystkie inne umowy wiążące mnie
    z tym bankiem, a także złożyłem sprzeciw do przetwarzania moich danych
    osobowych.

    Wczoraj dotarł kolejny list z ofertą...

  • 36. Data: 2009-02-17 07:45:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > "Obsługuję" mniej rozmów (których nawaiasem mówiąc nie muszę słuchać,
    > obecnie telefony mają jakieś "mute" czy coś podobnego). _Dla_mnie_ to
    > dość duża zaleta.

    To idz moze na calosc. Powiedz, ze jestes zainteresowany, popros zeby
    przyjechali, jak przyjada powiedz, ze nie masz wszystkich dokumentow umow
    sie na jeszcze jedna wizyte, zloz wniosek a potem odstap od umowy. Bedziesz
    mial wieksza satysfakcje, bo jeszcze wiecej kasy utopia...

    MK

  • 37. Data: 2009-02-17 07:52:56
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > To idz moze na calosc. Powiedz, ze jestes zainteresowany, popros zeby

    Nie chce mi się i nie mam tyle czasu. :-P
    Ale, ale ... cały czas nie podałeś sposobu, żeby _nie_dzwonili_ w
    przypadku DG.

    KJ

  • 38. Data: 2009-02-17 07:53:30
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Radek Wroclawski" <r...@n...pl> wrote in message

> [...]
    > umowę o kartę kredytową oraz wszystkie inne umowy wiążące mnie z tym
    > bankiem, a także złożyłem sprzeciw do przetwarzania moich danych

    No, ale chyba nie trzymales z tego powodu listonosza w domu? A koledzy nie
    potrafia tez zrozumiec, kowal zawinil a powiesic chca cygana.
    W tym wypadku zasadne sa pretensje do banku, ale miec protensje do
    listonosza za to, ze wykonuje swoja prace i przynosi listy chyba takie nie
    bedzie.

    MK

  • 39. Data: 2009-02-17 08:03:56
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MK" <m...@i...pl> writes:

> [...]
    > W tym wypadku zasadne sa pretensje do banku, ale miec protensje do
    > listonosza za to, ze wykonuje swoja prace i przynosi listy chyba takie

    Dobrze się czujesz? Gdzie on napisał coś o listonoszu?
    Nawet w temacie widzę "*banki* lekceważą ... "
    A tak poza tym, jego post jest dobrym komentarzem do tego, jak można
    sobie zastrzegać niezgodę na przetwarzanie do celów marketingowych (tak
    a propos innego wątku)

    KJ

  • 40. Data: 2009-02-17 09:36:35
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    MK pisze:
    > "Radek Wroclawski" <r...@n...pl> wrote in message
    > No, ale chyba nie trzymales z tego powodu listonosza w domu?
    nie zabijam posłańców ;-)

    A poważnie - co on zawinił? Ma taką pracę, a ja się wypowiadam na temat
    przestrzegania, a właściwie lekceważenia prawa przez banki...