  • 11. Data: 2007-08-31 12:23:36
    Temat: Re: polbank - pytań kilka
    Od: smE <n...@n...com>

    A ja mam pytanie do posiadaczy konta w tym banku - czy komuś udało się
    uzyskać certyfikat?
    Ja zachęcony pozytywnymi opiniami na grupie udałem się dzisiaj do placówki
    i założyłem sobie konto, ale niestety nie moge uzyskać certyfikatu bo
    wyskakuje błąd A001... Oczywiście całą operację przeprowadzam na IE pod
    WinXP.

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2007-08-31 12:58:56
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Marx pisze:

    > a oplaca sie?
    > zmiana banku to kolejna wizyty w banku, zmiana numeru rachunku w roznych
    > miejscach, zmiana kart itp itd

    niestraszne mi wizyty we wszystkich placowkach, ktore maja moj nr konta,
    polbank mam pod 3 min piechota od miejsca zamieszkania, wiec to tez nie
    problem, jesli wprowadza dodatkowe oplaty to zaczne szukac nowego banku.
    ale na razie nie mam co wybrzydzac

  • 13. Data: 2007-08-31 12:59:24
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Wojciech Nawara pisze:

    > Cyrografu podpisywać nie zamierzam. :-)))

    ja tez nie!

  • 14. Data: 2007-08-31 13:00:45
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 31 Aug 2007 12:28:32 +0200, w <fb8qgg$2f0q$1@news2.ipartners.pl>, Marx
    <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> napisał(-a):

    > a oplaca sie?
    > zmiana banku to kolejna wizyty w banku, zmiana numeru rachunku w roznych
    > miejscach, zmiana kart itp itd

    A co to za problem?

  • 15. Data: 2007-08-31 13:34:43
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    "smE" <n...@n...com> napisał w wiadomości news:ojkpto1mqdth.dlg@th.el.ma...

> [...]
    > i założyłem sobie konto, ale niestety nie moge uzyskać certyfikatu bo
    > wyskakuje błąd A001... Oczywiście całą operację przeprowadzam na IE pod

    Poszedlszy sladami kolegi tez zalozylem tam konto i przed chwilą skończyłem
    walke z IE, logowaniem i certyfikatami. Udalo sie :P Wersje IE masz
    oczywiscie 6 lub wyzej i najnowszą jave zainstalowaną
    http://www.java.com:80/pl/download/manual.jsp?locale
    =pl&host=www.java.com:80

    W IE masz defaultowy poziom zabezpieczen? Nic tam nie grzebales?
    No i z certyfikatem musisz zaczekac dobe od telefonicznego uaktywnienia
    dostepu do netu, ale to chyba wiesz...

    Z.

  • 16. Data: 2007-08-31 16:05:31
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Fri, 31 Aug 2007 15:34:43 +0200, ATZ Rzeszow napisał(a):

> [...]
    >
    > W IE masz defaultowy poziom zabezpieczen? Nic tam nie grzebales?
    > No i z certyfikatem musisz zaczekac dobe od telefonicznego uaktywnienia
    Dzięki za info, nigdzie na stronie banku nie znalazłem informacji o Javie.
    Oczywiście jej nie mam, ale zaraz doinstaluje :)
    No i rozumiem, że dopiero jutro będę mógł bawić się w certyfikaty, bo
    dzisiaj założyłem konto?

    pozdrawiam

  • 17. Data: 2007-08-31 16:45:08
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    Użytkownik "smE" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > No i rozumiem, że dopiero jutro będę mógł bawić się w certyfikaty, bo
    > dzisiaj założyłem konto?

    W oddziale dostalem haslo1 (logowanie) i haslo2(certyfikat). Powiedzieli,
    zebym zadzwonil na infolinie, wybral 2 i aktywowal dostep do netu.
    Zadzwonilem, oddzwonili i powiedzieli, ze dostep bedzie dzialal za 24 godz.
    I tak bylo.

    --
    pozdr Z.

  • 18. Data: 2007-08-31 21:03:12
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Fri, 31 Aug 2007 18:45:08 +0200, ATZ Rzeszow napisał(a):

> [...]
    > zebym zadzwonil na infolinie, wybral 2 i aktywowal dostep do netu.
    > Zadzwonilem, oddzwonili i powiedzieli, ze dostep bedzie dzialal za 24 godz.

    Mój błąd polegał na wpisywaniu dużej literki "i" zamiast małej "l" w haśle
    potrzebnym do wygenerowania certyfikatu. Po wpisaniu poprawnego hasła
    certyfikat został zainstalowany :)

    Ad. interfejsu - dodłem kilku odbiorców, a teraz nie mogę ich skasować...
    Czy u was też tak jest? Oj chyba jeszcze dużo wody w Wiśle upłynie nim
    funkcjonalnością zbliżą się choćby do Lukasa :)

  • 19. Data: 2007-08-31 21:34:26
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2007-08-31 14:23 smE pięknie wystukał/a:
> [...]
    > i założyłem sobie konto, ale niestety nie moge uzyskać certyfikatu bo
    > wyskakuje błąd A001... Oczywiście całą operację przeprowadzam na IE pod

    Zainstaluj najnowsza Javę Sun i wejdź do Panelu Sterowania w aplet Javy.
    Zaznacz (w którejś tam opcji) na liście ten IE oraz jeszcze postaw
    ptaszka w ostatniej pozycji na liście.

    --
    sigma

  • 20. Data: 2007-09-03 06:10:11
    Od: MM <m...@k...chip.pl>

    I jeszcze jedna wada związana z certyfikatami:
    można mieć tylko maks. 2 aktywne certyfikaty (a więc na 2
    komputerach) . Czyli jeśli chcemy zrobić przelew z trzeciego komputera
    to najpierw należy anulować jeden z certyfikatów i wygenerować nowy.

    MM