  • 1. Data: 2010-03-30 16:55:00
    Temat: polbank szlag mnie trafi
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    witam

    chce własnie zlecić przelew w polbanku na 10 000 zł

    i dupa..

    przekroczono globalny limit transakcji

    o co chodzi

    zakładając rachunki nikt mnie nie informował o jakichś limitach

    jakie tam sa domyślne - i jak to szybko zlikwidowac (przez infolinię)

  • 2. Data: 2010-03-30 17:06:01
    Temat: Re: polbank szlag mnie trafi
    Od: "Ebolek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Anna" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > zakładając rachunki nikt mnie nie informował o jakichś limitach
    >
    > jakie tam sa domyślne - i jak to szybko zlikwidowac (przez infolinię)

    Witam!
    Też to miałem, ale limit zwiększyłem po trzech wizytach w banku. Dwa razy
    się nie udało, prawdopodobnie z powodu braku umiejętności panienek. Później
    było dobrze, ale ogólnie obsługa w tym banku to porażka.
    Pozdrawiam

    EB

  • 3. Data: 2010-03-30 17:20:28
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

> [...]
    >
    > zakładając rachunki nikt mnie nie informował o jakichś limitach
    >
    > jakie tam sa domyślne - i jak to szybko zlikwidowac (przez infolinię)

    5000 dziennie

    Feromon

  • 4. Data: 2010-03-30 17:24:05
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    W dniu 2010-03-30 18:55, Anna pisze:

> [...]
    >
    > zakładając rachunki nikt mnie nie informował o jakichś limitach
    >
    > jakie tam sa domyślne - i jak to szybko zlikwidowac (przez infolinię)

    tabelę opłat czytałaś?

    W.

  • 5. Data: 2010-03-30 17:28:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Anna wrote:

    > zakładając rachunki nikt mnie nie informował o jakichś limitach

    ja to cie nie informował, jak nawet podpisałaś, że sie zapoznałaś.

  • 6. Data: 2010-03-30 17:44:59
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    a co ma do tego tabela opłat

    i nikt mnie nie informował że jest tylko 5 tys dziennie paranoja

  • 7. Data: 2010-03-31 20:21:05
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    Jakbyś łaskawie raczyła rzucić okiem do taryfy opłat i prowizji, to
    tam jest ten limit czarno na białym.

  • 8. Data: 2010-04-01 14:26:46
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    W dniu 2010-03-30 19:44, Anna pisze:
    > a co ma do tego tabela opłat

    To ja może powtórzę:
    tabelę opłat czytałaś?

    W.

  • 9. Data: 2010-04-02 07:45:15
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 01 Apr 2010 16:26:46 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

    > To ja może powtórzę:
    > tabelę opłat czytałaś?

    Oczywiście, ze czytała, inaczej poświadczyłaby nieprawdę ;).

    A mnie szlag trafił na co innego. Konsultant w oddziale (zwykle kompetentny
    i pomocny) przy zakładaniu mocnooszczędzających stwierdził, że mogę mieć
    wyciągi elektroniczne tylko do nich, wyciągi dla kart miały zostać
    papierowe. Ponieważ wyciągi z mocnooszczędzających mało mnie obchodzą to
    nawet nie logowałem się do ichniego systemu. Niestety przestały przychodzić
    wyciągi dla kart. Pani na infolinii powierdziła moje obawy i jest tak, żę
    albo wszystkie elektronicznie albo wszystkie papierowo. Niby mogę wrócić do
    papierowych ale już mi się chyba nie chce.

    --
    Kojer