  • 1. Data: 2008-04-16 07:06:44
    Temat: polbank - wlamanie?
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    czy ktos wie, na ile prawdziwe jest to:
    http://wolne-media.h2.pl/?p=3058

    az mi sie nie chce wierzyc, ze system pozwalal wyslac przelew a
    pozniej go anulowac..
    dlatego na razie traktuje to jakom niesprawdzona informacje.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2008-04-16 08:09:12
    Temat: Re: polbank - wlamanie?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Uzytkownik "Cyb"
> [...]
    > pozniej go anulowac..
    > dlatego na razie traktuje to jakom niesprawdzona informacje.

    masz na koncu zródlo - tygodnik NIE
    Angora tez za nimi to opisywala i bylo juz na pbb
    15 marca, temat: Polbank i inne banki - bezpieczenstwo
    NIE nie pozwala sobie na nieprawdziwa informacje :-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2008-04-16 19:53:49
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Wed, 16 Apr 2008 10:09:12 +0200, "blad"
    <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

    >i bylo juz na pbb
    >15 marca, temat: Polbank i inne banki - bezpieczenstwo

    dzięki, sprawdzałem 2 tygodnie do tyłu, ale nie spodziewałem się że to
    taka stara sprawa..

    pozdarwiam,
    Cyb