  • 11. Data: 2006-10-23 11:39:36
    Temat: Re: polcard nie zaakceptowal mojej visa
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 22 Oct 2006 23:50:39 -0400, w <g...@r...net>,
    "jakuboff" <j...@i...mail> napisał(-a):

    > Tylko glupi komunikat sie wyswietlil.

    Głupi to jest twój post. Napisz lepiej jaka to karta (VISA to chyba trochę za
    mało informacji), jakiego banku itp. Jak nie podasz, to jakiej odpowiedzi
    oczekujesz? Wróżki na urlopie.

  • 12. Data: 2006-10-23 16:21:37
    Od: "Magnat" <m...@p...onet.pl>

    > Karta w temacie. A nie wiem czy adres 'zasilenia.simplus.pl' cokolwiek tu
    > zmieni, skoro mowie, ze przekierowuje do polcard.com.

    jeżeli to wina polcardu tom możesz jeszcze spróbować załadować przez eCard
    www.polpay.net

    jak tam nie pójdzie to masz inny problem np. brak pięniędzy na rachunku
    kartowym

    pozdrawiam
    Magnat

  • 13. Data: 2006-10-23 18:27:14
    Od: "jakuboff" <j...@i...mail>

    Jacek Osiecki wrote some shit:
    > Ta, tyle że wypadałoby choćby podać czy to karta płaska czy wypukła,
    > debetowa, charge czy kredytowa, elektroniczna... :)

    VISA debit wypukła, Bank of America.
    Srodkow na koncie wystarczajaca ilosc.
    Wszystkie platnosci do tej pory wykonywane bezproblemowo. Pierwszy raz
    wykorzystalem karte w polskim centrum autoryzacyjnym - chcialem komus
    zaladowac telefon. Gdzie tylko moge staram sie uzywaz KK Amex, ale poprzez
    Polcard nie mialem takiej mozliwosci. Co ciekawe gdzies spotkalem sie z tym,
    ze nie bylo obslugi Amex, ale bylo cos, co nazywalo sie Click&Pay or
    Click&Buy, nie pamietam. I po przekierowaniu do tegoz centrum a. mialem
    mozliwosc zaplacenia czyms innym niz tylko VISA i MasterCard.
    Anyway, proba dokonania platnosci poprzez polcard.com - polaczenie
    szyfrowane, strona uwierzytelniona, certyfikat sprawdzony.

    http://img68.imageshack.us/img68/6470/bladol4.jpg

    Komunikat bledu sugeruje, jakby cos nie tak bylo z polem '_firstname',
    jednakze probowalem na kilka sposobow uzupelnic to pole (tylko, zeby sie
    upewnic) i wciaz bylo tak samo. Kiedy blednie uzupelniam inne pola dostaje
    regularny komunikat o bledach w tych miejscach.

    W kazdym razie to wszystko, cale to pisanie i szukanie powodow dlaczego itd.
    tylko w celu zaladowania prepaid chyba nie warte jest swieczki :)
    Pewnie niektore numery kart nie sa akceptowane, bo sa 'obce' i tyle. Dla
    mnie juz wystarczajacym utrudnieniem jest fakt, ze czesto wymaga sie przy
    platnosciach, by billing i shipping adres byly te same. Ja wiem, ze
    bezpieczenstwo itd, ale rozne w zyciu sa sytuacje ;)

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2006-10-23 18:46:46
    Od: "jakuboff" <j...@i...mail>

    Magnat wrote some shit:
> [...]
    > www.polpay.net
    > jak tam nie pójdzie to masz inny problem np. brak pięniędzy na rachunku

    A tu bylo ciekawiej. Po wpisaniu numeru karty przekierowalo mnie na strone
    mojego banku, ktory wydal karte, gdzie ze wzgledow bezpieczenstwa musialem
    podac swoje prywatne haslo do transakcji karta online. Potem wrocilo mnie na
    strone polpay, gdzie dostalem komunikat bledu.

    Dwie sprawy:
    1. Mialem mozliwosc wybrania e-przelew lub karta kredytowa, wybralem to
    drugie (moja karta to tylko debit).
    Co ciekawe - niektore opcje platnosci nie sa aktywne, np. American Express.
    Czyzby future feature?

    2. Fragment FAQ polpay.net:
    Płatność za Usługę Zasileń Kont Prepaid może być dokonana kartami
    płatniczymi, które zostały wydane przez polskie banki, działającymi w
    systemach VISA i Mastercard, dopuszczonymi regulacjami tychże systemów do
    realizacji płatności bez fizycznej ich obecności.

    Nie mam karty wydanej przez polski bank.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2006-10-23 19:09:11
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "jakuboff" <j...@i...mail> wrote in message

    > 1. Mialem mozliwosc wybrania e-przelew lub karta kredytowa, wybralem to
    > drugie (moja karta to tylko debit).

    Hm... i to moze byc powod. Polcard prawdopodobnie obciazal rachunek
    kredytowy. Wszystkie polskie karty (debetowe/kredytowe/obciazeniowe) maja
    podpiety rachunek kredytowy. Dlatego dokonujac transakcji polska karta w USA
    zawsze podaje sie, ze jest to karta kredytowa. Przy wyborze debit zwykle
    odrzuca transakcje.

    MK

  • 16. Data: 2006-10-23 20:22:16
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    jakuboff napisał(a):

    > VISA debit wypukła, Bank of America.

    Koledze, jak rozumiem, umiejętność czytania jest obca zupełnie?

    Doładuj Simplusa on-line - regulamin
    Usługa Zasileń Simplus umożliwia zakup doładowań kont Simplus przy
    użyciu następujących elektronicznych form płatności:
    (...)
    przy użyciu kart płatniczych wydawanych przez polskie banki w systemach
    kart płatniczych (...)

    Albo prościej - wystarczy przeczytać tekst z GŁÓWNEJ strony
    zasilenia.simplus.pl

    Jeżeli posiadasz konto w mBanku, Inteligo, MultiBanku, Banku
    BPH, Nordea Banku, BZWBK lub rachunek elektroniczny w innym banku (m.in.
    Pekao S.A., PKO BP, ING, Kredyt Bank, Bank Millennium, Citibank
    Handlowy, VOLKSWAGEN BANK direct, Bank Ochrony Środowiska S.A.) lub
    posiadasz krajową kartę kredytową lub płatniczą możesz w prosty sposób
    zasilić Twoje konto Simplus poprzez Internet.

  • 17. Data: 2006-10-23 20:24:43
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    jakuboff napisał(a):

    > VISA debit wypukła, Bank of America.

    Czytać ze zrozumieniem wystarczy. I zadawać pytania z danymi potrzebnymi
    do rozwiązania zagadki. Jak chcesz wydawać łamigłówki, to skontaktuj się
    z jakimś wydawnictwem.

  • 18. Data: 2006-10-23 20:25:03
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    jakuboff napisał(a):

> [...]
    > do realizacji płatności bez fizycznej ich obecności.
    >
    > Nie mam karty wydanej przez polski bank.

    Masz więc jeszcze jakieś wątpliwości?

  • 19. Data: 2006-10-23 20:26:09
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    MK napisał(a):
> [...]
    > zawsze podaje sie, ze jest to karta kredytowa. Przy wyborze debit zwykle

    Ej no, czytaj co jest napisane. :-))
    Karty jedynie wydane przez polskie banki, on próbował obciążyć
    zagramaniczną. Ot i cały powód. Ale wątek na x postów.

  • 20. Data: 2006-10-23 22:47:44
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Masz więc jeszcze jakieś wątpliwości?

    Mogli "roaming" karciany naliczyć np. dodatkowy dolar od każdego
    wpłaconego na prepaid :)))