  • 1. Data: 2008-10-07 20:10:56
    Temat: polećcie konto
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Polećcie mi konto, spełniające takie kryteria:

    - wygodny dostęp przez internet
    - darmowe prowadzenie rachunku (może być wymóg minimalnej wpłaty)
    - darmowe przelewy
    - darmowa karta do bankomatu
    - duża sieć bezpłatnych bankomatów (tak żeby w każdym przeciętnym
    centrum handlowym się jeden taki znalazł)
    - NIE bre bank

    Inne usługi, jak wyciągi czy karty kredytowe nie ważne, mogą być drogie
    - i tak nie skorzystam... :-)

    --
    Przemyslaw Kwiatkowski [Micha], m...@m...waw.pl, 2:480/127@FidoNet
    SMS# +48 601 238089, GPG: 2CA0 F353 85FD B0F1 1BD4 73D7 F85D 2717

    "Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced."
    (c) Gregory Benford

  • 2. Data: 2008-10-07 20:17:55
    Temat: Re: polećcie konto
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):
    > - NIE bre bank

    Bo ?

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-10-07 20:26:13
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Mithos wrote:
    > Bo ?

    Bo mi bezczelnie stwierdzili, że mi karty kredytowej nie wydadzą. Jakoś
    Citi nie widział żadnych przeciwwskazań... :-)

    Wiele lat byłem wiernym klientem mbanku, ale jak mnie nie chcą, to się
    nie będę napraszał...

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2008-10-07 21:08:23
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2008-10-07, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

> [...]
    > - darmowa karta do bankomatu
    > - duża sieć bezpłatnych bankomatów (tak żeby w każdym przeciętnym
    > centrum handlowym się jeden taki znalazł)

    Toyota Bank, na ten przykład? Bezpłatne są wszystkie bankomaty w
    Polsce, z tym haczykiem że 3 razy w miesiącu są bezpłatne. Nie jest to
    BRE. Oprocentowanie nawet da się odczuć że jest. Z wad: opłata za
    wydanie tokena, zwracana jeśli w ciągu iirc roku zrobi się ileś obrotu.

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 5. Data: 2008-10-07 21:11:21
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 07 Oct 2008 22:10:56 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:

> [...]
    > - darmowa karta do bankomatu
    > - duża sieć bezpłatnych bankomatów (tak żeby w każdym przeciętnym
    > centrum handlowym się jeden taki znalazł)

    Może CitiOne Direct? Zależy od tego co rozumiesz jako wygodny dostęp.
    Bankomaty Euronetu i eCardu darmowe, raz w miesiącu wypłata z dowolnego
    bankomatu krajowego gratis. Konto darmowe przy wpływach powyzej 5 000 PLN.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 6. Data: 2008-10-07 21:25:45
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 7 Oct 2008 23:08:23 +0200, Krzysztof Drewicz wrote:

> [...]
    > BRE. Oprocentowanie nawet da się odczuć że jest. Z wad: opłata za
    > wydanie tokena, zwracana jeśli w ciągu iirc roku zrobi się ileś obrotu.

    Karta jest płatna 30 PLN/rok.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 7. Data: 2008-10-08 05:46:30
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    > Citi nie widział żadnych przeciwwskazań... :-)
    >
    > Wiele lat byłem wiernym klientem mbanku, ale jak mnie nie chcą, to się

    Toż dobry obyczaj nakazuje, by kk mieć w zupełnie innym banku niż konto.
    Na przykład Toyota daje kk bez zbytnich ceregieli mimo braku konta tamże.

    Grzexs

  • 8. Data: 2008-10-08 06:17:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Grzexs" <g...@g...pl> wrote in message

    > Toż dobry obyczaj nakazuje, by kk mieć w zupełnie innym banku niż konto.
    > Na przykład Toyota daje kk bez zbytnich ceregieli mimo braku konta tamże.

    Noooo... a jak reklamacje rozpatruje.... na zlozona 30 grudnia do dzis nie
    otrzymalem odpowiedzi. Jak zablokowalem sobie dostep do ich elektronicznego
    sejfu to nowe haslo udalo im sie wygenerowac po ok 3 m-cach.

    Mi sama karta sie podobala, ale Toyocie jako bankowi nie zaufalbym.

    MK

  • 9. Data: 2008-10-08 07:03:34
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 08 Oct 2008 07:46:30 +0200, Grzexs napisał(a):

    > Toż dobry obyczaj nakazuje, by kk mieć w zupełnie innym banku niż konto.

    Ano właśnie, nawet wczoraj doczytałem w umowie na KK Polbanku, że mogą
    sobie w razie czego jumać kasę z rachunków posiadacza.
    Lepiej nie mieć tego rachunku ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 10. Data: 2008-10-08 08:10:01
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Grzexs wrote:

    > Toż dobry obyczaj nakazuje, by kk mieć w zupełnie innym banku niż konto.
    > Na przykład Toyota daje kk bez zbytnich ceregieli mimo braku konta tamże.

    Nie będę miał ani karty, ani konta w mbanku. Potraktuję ich tak, jak o
    oni mnie...

    --
    MiCHA