  • 21. Data: 2008-10-08 12:54:14
    Temat: Re: polećcie konto
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    fotech wrote:

    > Po co chciales KK w mbanku, gdzie jednak musisz za nia placic, jak masz w
    > Citi bezplatną na 2 lata i z dodatkami do wyboru? Przelewy z mbanku masz
    > obecnie za darmo, na spłate tej swojej KK Citi...

    Bo ja mam już 2 karty z mbanku, które zostały mi z dawnych czasów i do
    tej pory nie chciało mi się ich oddawać. Ostatnio, żeby było taniej i
    wygodniej, chciałem się ich pozbyć i wymienić po prostu na jedną o
    większym limicie, ale mi odmówili. Bezczelnie stwierdzili, że "moja
    aktualna sytuacja finansowa nie daje wystarczającej podstawy dla
    przyznania wnioskowanego produktu kredytowego". Ciekawe, że dla dwóch
    osobnych kart jednak takową podstawę znaleźli...

    --
    MiCHA

  • 22. Data: 2008-10-08 15:48:10
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 08 Oct 2008 14:54:14 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

> [...]
    > przyznania wnioskowanego produktu kredytowego". Ciekawe, że dla dwóch
    > osobnych kart jednak takową podstawę znaleźli...

    Może nie tyle "podstawę znaleźli", co za późno połapali się błędzie :)
    A zabrać Ci tej drugiej karty już nie mogli.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 23. Data: 2008-10-08 16:50:02
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    > Jest VW, może być i Toyota.

    Nie porównuj gówna z tortem
    Tak się składa, że mam konto w VW i miałem w Toyota gdzie założenie konta
    trwało 2 miesiące rozpatrzenie bzdurnej reklamacji (pozytywnie) prawie trzy
    zamknięcie przeszło trzy, konsultanci jak z "monty pythona", błędy w
    serwisie trakcyjnym.
    Natomiast VW ma trochę wad ale np. podwyższenie limity transakcji trwało
    niecałą godzinę.

  • 24. Data: 2008-10-08 18:23:48
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik Krzysztof Drewicz napisal:
    > On 2008-10-07, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:
    > Toyota Bank, na ten przykład? Bezpłatne są wszystkie bankomaty w
    > Polsce, z tym haczykiem że 3 razy w miesiącu są bezpłatne. Nie jest to
    > BRE. Oprocentowanie nawet da się odczuć że jest. Z wad: opłata za
    > wydanie tokena, zwracana jeśli w ciągu iirc roku zrobi się ileś obrotu.
    > kd,

    Nic nie wiem o tej wadzie - mam konto w TB i nie placilem zadnej kaski za
    token. Platna jest natomiast karta debetowa (30zl/rok).
    Konto polecam.
    --
    pozdr.
    ls

  • 25. Data: 2008-10-08 18:56:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Grzexs" <g...@g...pl> wrote in message

    > A o tych reklamacjach, to nie wiedziałem, jeszcze mi się nie zdarzyło
    > składać. A do czego służy ten ichni sejf, tak a propos?

    Przechowywane sa tam skany wszystkich dokumentow, od wniosku, przez umowe az
    po wyciagi. Jak nie masz dostepu do sejfu to nie masz dostepu do wyciagow.
    Chyba ze zamowisz sobie papierowe, ale to chyba platne. Oczywiscie mozna tez
    sprawdzac informacje w serwisie transakcyjnym. Ja niestety dostalem
    uszkodzony token (pol jednej cyfry sie nie wyswietlalo) wiec bardzo czesto
    musialem losowac kod dostepu, nie wiedomo bylo czy jedna z cyfr jest 7, czy
    3, czy moze 8, podobnie bylo z 5 i 6 ;). W kazdym razie czasami po kilku
    probach odchodzila mi chec do logowania...

    MK

  • 26. Data: 2008-10-08 19:04:30
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik Przemyslaw Kwiatkowski napisal:
    > Nie będę miał ani karty, ani konta w mbanku. Potraktuję ich tak, jak o
    > oni mnie...

    Ja np. mam konto w Polbanku, na ktore od jakiegos czasu wplywa moja
    pensja. Zlozylem wniosek o KK oni zaproponowali mi limit... 1000zl.
    Zalosne, prawda? Podziekowalem grzecznie i wzialem KK w Citi, z
    sensowniejszym limitem. Ale nie obrazam sie na Polbank - w koncu mam tam
    wciaz darmowe konto z 6% na KO.
    Dlatego radze nie podchodzic do sprawy tak emocjonalnie, skoro mBank za
    darmo daje konto, przelewy i karte debetowa, a takze inne ciekawe uslugi
    (np. SFI).
    Lepiej pomysl sobie, ze jakis sfrustrowany pracownik popelnil blad i nie
    docenil klienta, a nie "karaj" mBank. Byc moze takim postepowaniem
    dzialasz na niekorzysc sobie, a nie bankowi.
    Prezentowane przez Ciebie podejscie do interesow wydaje mi sie troche
    infantylne - przypomina mi scene ze scierka w jednym z filmow Barei, kiedy
    to pewien klient poobrazal sie na wszystkie sklepy w okolicy i pozniej
    zapewne musial przemierzyc sporo kilometrow, by zrobic zakupy ;).
    --
    pozdr.
    ls

  • 27. Data: 2008-10-11 20:09:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" gcj0e2$m0k$...@n...onet.pl

    > to pewien klient poobrazal sie na wszystkie sklepy w okolicy i pozniej zapewne
    musial przemierzyc sporo kilometrow, by zrobic
    > zakupy ;).

    Na Bielany. ;)

    Ja przed paru laty obrażałem się na sklepy osiedlowe, tak iż musiałem robić
    zakupy ,,w mieście''. Mój samochód w niewietrzonym (to zasługa cieci osiedlowych)
    garażu korodował w zastraszającym tempie i widziałem w oczach ,,życzliwych'' moją
    porażkę... Aż tu pewnego dnia.... Niemal pod nosem Mlekovita otworzyła swój
    sklep firmowy, w którym robię zakupy z powodzeniem do dnia dzisiejszego...
    (akurat mleko Mlekovity jest smaczne, pożywne i tanie)
    Samochód (z 1984 roku) został zreanimowany i nawet odkryłem ;) osiedlowy
    sklep Społem którego nie dostrzegałem do czasu kupowania w Mlekovitce...

    IMO bankom kadzić nie należy. :) Nie podoba się -- trzeba szukać innego. :)
    To banki mają służyć klientom, nie klienci bankom. :) No i każdy bank
    potrzebuje do życia setek tysięcy klientów, podczas gdy każdy klient
    raptem jednego lub dwóch banków, co stawia banki na pozycji przegranej...

    Kilkanaście lat temu rezygnowałem z usług banku, gdy ,,panienka
    z okienka'' krzywiła się na mój widok, a banków było wówczas
    mniej niż dzisiaj, w co trudno uwierzyć po tym, jak dorobiliśmy
    się łączenia połączonych banków.

    Mnie akurat mBank podoba się.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2008-10-11 20:13:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "quwert" 1k095eubplbuv.1t8kmwkj2viuw$....@4...net

    > Natomiast VW ma trochę wad ale np. podwyższenie limity transakcji trwało
    > niecałą godzinę.

    Ciekawe, ile do tej całości brakowało, bo jeśli niewiele, to chyba fatalnie...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2008-10-11 20:18:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " fotech" gchr65$kp5$...@i...gazeta.pl

    > Po co chciales KK w mbanku, gdzie jednak musisz za nia placic, jak masz w
    > Citi bezplatną na 2 lata i z dodatkami do wyboru? Przelewy z mbanku masz
    > obecnie za darmo, na spłate tej swojej KK Citi...

    W mBanku niekoniecznie trzeba płacić za kartę. Co więcej -- potrafią
    dołożyć 100 złotych. :) A atrakcją karty kredytowej Citi jest możliwość
    przelewania za free na pewne/szczególne/niektóre rachunki. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2008-10-11 20:20:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" 48ecad76$0$12163$f...@m...aster.pl

> [...]
    > tej pory nie chciało mi się ich oddawać. Ostatnio, żeby było taniej i
    > wygodniej, chciałem się ich pozbyć i wymienić po prostu na jedną o

    Można zapytać -- dlaczego taniej i dlaczego wygodniej?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'