  • 1. Data: 2011-03-09 21:52:03
    Temat: poliso-lokata zamiast lokaty 1-dniowej?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    jak znikną lokaty 1-dniowe (po 1 lipca) to wygląda na to, że jednym ze
    sposobów na uniknięcie płacenia podatku będą poliso-lokaty....

    które banki mają najlepszą ich ofertę?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2011-03-09 22:53:13
    Temat: Re: poliso-lokata zamiast lokaty 1-dniowej?
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 9 Mar, 22:52, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > które banki mają najlepszą ich ofertę?

    http://www.dnbnord.pl/pl/finanse-osobiste/oszczedzan
    ie/polisa-lokacyjna-nord-fortjene/

  • 3. Data: 2011-03-10 10:38:52
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > http://www.dnbnord.pl/pl/finanse-osobiste/oszczedzan
    ie/polisa-lokacyjna-nord-fortjene/

    tę już znalazlem, widzieliście inne? może ktoś z nich korzysta?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2011-03-10 11:59:00
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-03-09 22:52, RobertS wrote:

    > jak znikną lokaty 1-dniowe (po 1 lipca) to wygląda na to, że jednym ze
    > sposobów na uniknięcie płacenia podatku będą poliso-lokaty....
    >
    > które banki mają najlepszą ich ofertę?

    Wypadaloby zapytac, kto przedstawi najlepsza oferte w okolicach lipca ;)
    Teraz raczej za wczesnie na to - za to mozna spodziewac sie mniejszego
    czy wiekszego wysypu produktow probujacych obejsc skutki zmian.

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2011-03-10 16:50:18
    Od: michalis <m...@p...com>

    http://openonline.pl/polisolokaty/

  • 6. Data: 2011-03-10 20:15:45
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-03-09 22:52, RobertS wrote:
    > jak znikną lokaty 1-dniowe (po 1 lipca) to wygląda na to, że jednym ze
    > sposobów na uniknięcie płacenia podatku będą poliso-lokaty....
    >
    > które banki mają najlepszą ich ofertę?

    Poza polisolokatami caly czas sa ksiazeczki mieszkaniowe w PKO Banku
    Polskim zwolnione z podatku. tyle, ze to jak ktos dluzej oszczedza od 1
    do 3 lat
    http://is.gd/8yne1u

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 7. Data: 2011-03-10 20:39:25
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-03-10 21:15, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:

    > Poza polisolokatami caly czas sa ksiazeczki mieszkaniowe w PKO Banku
    > Polskim zwolnione z podatku. tyle, ze to jak ktos dluzej oszczedza od 1
    > do 3 lat
    > http://is.gd/8yne1u

    tak, czytałem o nich, ale co oznacza stwierdzenie oprocentowanie do 4,4%?
    kiedy jest niższe?

    okres oszczędzania 12, 24 lub 36 miesięcy...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2011-03-10 20:41:15
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Poza polisolokatami caly czas sa ksiazeczki mieszkaniowe w PKO
    > Banku Polskim zwolnione z podatku. tyle, ze to jak ktos dluzej
    > oszczedza od 1 do 3 lat
    > http://is.gd/8yne1u

    Drogi Amra,
    Czy to ktoś się pod Ciebie podszywa i chce nas łowić na infekujące
    strony, czy też zapomniałeś, że oczekujemy linków w postaci,
    pozwalającej sprawdzić dokąd się nas przekierowuje *przed*
    kliknięciem ?

    Pozdr.

    witrak()

  • 9. Data: 2011-03-10 20:56:00
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 10.03.2011 21:41, witrak() wrote:

> [...]
    > strony, czy też zapomniałeś, że oczekujemy linków w postaci,
    > pozwalającej sprawdzić dokąd się nas przekierowuje *przed*

    OCZEKUJE*MY*? Mów za siebie. Dla takich paranoików jak Ty, są serwisy
    takie jak trueurl.net.

  • 10. Data: 2011-03-10 21:00:42
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    XYZ wrote:

    > OCZEKUJE*MY*? Mów za siebie. Dla takich paranoików jak Ty, są
    > serwisy takie jak trueurl.net.

    Spadaj! Zapewniam że, za głąbów i nieuków się nie wypowiadałem.

    witrak()