  • 21. Data: 2009-02-09 05:32:00
    Temat: Re: polowanie na mieszkanie od komornika
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Kris napisał/a:

> [...]
    > przebijają jego oferty. Sam w ten sposób kiedys niechcacy zarobiłem kilka
    > stówek. Po prostu byłem zainteresowany zakupem pewnej rzeczy, wpłaciłem
    > wadium a przed licytacja podszedł do mnie jej drugi uczestnik i zaproponował
    > że odpali mi kilka stówek jak nie bede przebijał. Ponieważ aż tak bardzo na
    > zakupie tego przedmiotu mi nie zależało zgodziłem się na te warunki.
    > A mieszkanie nawet jak kupisz na licytacji to z reguły niewiele taniej niz
    > cena rynkowa a kłoptu sporo bo trzeba wymeldować i usunać dotychczasowych

    Spółdzielnie handlują mieszkaniami już opróżnionymi, bez lokatórów ( w
    każdym razie ta, w której jestem członkiem).
    W bloku, w którym mieszkam już chyba ze 6 osób/rodzin kupiło mieszkania
    i są to albo administratorka z administracji albo koleżanka/rodzina
    pracownika, czy kierownika. Tyle wsiurów teraz nawsadzali, że płakać się
    chce na sam widok.

    --
    animka

  • 22. Data: 2009-02-09 05:52:13
    Od: Kimba <k...@g...com>

    Liwiusz pisze:

    > Pytanie brzmiało: czy można gdzieś znaleźć informacje o licytacjach, w
    > przypadkach, kiedy nawet samemu komornikowi nie zależy na rozgłosie.
    > Tych nie ma w googlu.

    Zawsze ogłoszenia o licytacji (te z rozgłosem i bez) są na tablicy
    ogłoszeń sądu.
    Miłej lektury.

  • 23. Data: 2009-02-09 07:36:46
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości news:q7r366->
    > Czyżby? A jak się ma do tego art. 967 KPC?

    Nie wiem jak się ma artykuł, wiem jak jest w praktyce.

    Kris

  • 24. Data: 2009-02-09 07:57:30
    Od: Pete <n...@n...com>

    Kris pisze:

    > Nie wiem jak się ma artykuł, wiem jak jest w praktyce.

    I każdy komornik idzie na rękę? Dajesz gwarancję?

    --
    Pete

  • 25. Data: 2009-02-09 09:10:15
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > I każdy komornik idzie na rękę? Dajesz gwarancję?

    Zakup nieruchomości to nie zakup bułki za 20gr i moja gwarancja nic nikomu
    nnie da. Napisałem jak jest na moim terenie a jak ktoś zdecyduje sie wydac
    kilkaset tysięcy na mieszkanie z licytacji to mam nadzieje dopyta
    miejscowego komornika jakie sa zasady i terminy wplat

    Kris

  • 26. Data: 2009-02-09 09:18:34
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > A mieszkanie nawet jak kupisz na licytacji to z reguły niewiele taniej niz
    > cena rynkowa a kłoptu sporo bo trzeba wymeldować i usunać dotychczasowych
    > mieszkańców.

    Ponadto w cenę warto skalkulować niezerowe ryzyko,że zlicytowany
    wpadnie któregoś dnia nieproszony na wizytę i to nie w celach pokojowych ...

  • 27. Data: 2009-02-09 16:30:23
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Kris napisał(a) w wiadomości: ...

    >A mieszkanie nawet jak kupisz na licytacji to z reguły niewiele taniej niz
    >cena rynkowa a kłoptu sporo bo trzeba wymeldować i usunać dotychczasowych
    >mieszkańców.

    Teoretycznie w odwrotnej kolejności. Teraz nie wiem nawet jako to
    ma być z meldunkiem bo mieli zlikwidować (ale oczywiście wymyślili
    w zamian "rejestrację").
    Arek

  • 28. Data: 2009-02-09 21:19:44
    Od: Pete <n...@n...com>

    Kris pisze:

> [...]
    > sie wydac kilkaset tysięcy na mieszkanie z licytacji to mam nadzieje
    > dopyta miejscowego komornika jakie sa zasady i terminy wplat

    Zasady i terminy wpłat nie ustala komornik, tylko KPC. Zaufasz
    komornikowi, który _powie_ "spoko, poczekam, aż pan uzbiera"? A po
    ustawowym miesiącu _napisze_ "zgodnie z KPC, w związku z brakiem
    wymaganej wpłaty, zatrzymuję wadium i unieważniam wynik licytacji".

    Kupno mieszkania to nie bułka i ja w _słowo_ komornika w tej kwestii bym
    nie wierzył.

    --
    Pete

  • 29. Data: 2009-02-10 08:39:35
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Kupno mieszkania to nie bułka i ja w _słowo_ komornika w tej kwestii bym
    > nie wierzył.

    Dlatego przystępując do przetargu trzeba mieć zapewnione finansowanie i kase
    szybko wpłacic.

    Kris