  • 1. Data: 2003-02-04 16:16:36
    Temat: pomoc potrzebna
    Od: "_dc45_" <D...@I...PL>

    Jeśli macie jakies informacje o klientach indywidualnych banków to skontak
    tujcie się.
    Pozdro

  • 2. Data: 2003-02-04 21:26:45
    Temat: Re: pomoc potrzebna
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "_dc45_" <D...@I...PL> napisał w wiadomości
    > Jeśli macie jakies informacje o klientach indywidualnych banków to skontak
    > tujcie się.
    > Pozdro

    Jeśli będziesz cokolwiek wiedział na jakikolwiek temat
    - napisz.

  • 3. Data: 2003-02-04 22:00:14
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@z...pl>

    > Jeśli macie jakies informacje o klientach indywidualnych banków to skontak
    tujcie się.

    ja jestem klientem wielu banków i mam bardzo dużo informacji na swój temat
    i na temat banków też mam troche informacji.
    Mogę Ci je przekazać. - na priv ??

    --
    Karol Żwiruk
    http://zwiruk.pl/karty

  • 4. Data: 2003-02-04 22:00:14
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@z...pl>

  • 5. Data: 2003-02-05 07:53:38
    Temat: Re: pomoc potrzebna[ot]
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl>

    _dc45_ <D...@I...PL> napisał(a):
    > Jeśli macie jakies informacje o klientach indywidualnych banków to skontak
    > tujcie się.

    Ja sowa, ja sowa, odbior...

    ;-)
    BP, NMSP