  • 1. Data: 2008-07-25 14:19:53
    Temat: pomoc w wyborze co mozecie polecic ?
    Od: "marian w" <k...@b...pl>

    Witam , chcialbym prosic o pomoc lub podpowiedz w wyborze .

    otoz w chwili obecnej posiadam 3 kredyty:
    - pozyczka hipoteczna w Santander na 110.000 w pln
    - kredyt na auto w Santander na 55.000 w pln
    - kredyt na auto w Getin na 24.000 w pln

    i jak tak sobie policzylem to nie wychodzi mi to jakos strasznie tanio a
    wrecz przeciwnie.
    firma sie jako tako kreci, roczne przychody rzedu 120.000, zysk ok 1/3
    przychodu dodatkowo mam nieruchomosc wartosc ok 400.000 ( hipoteka na rzecz
    Santandera).
    nie bylem jeszcze w Santanderze i nie pytalem o to zeby zwiekszyc pozyczke
    hipoteczna i splacic pozostale 2 kredyty, poki co chcialbym zasiegnac jezyka
    czy moze jest jakis bank do ktorego ew sie zwrocic o jakis kredyt
    konsolidacyjny ?
    bede wdzieczny za kazda sugestie

  • 2. Data: 2008-07-25 20:14:11
    Temat: Re: pomoc w wyborze co mozecie polecic ?
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    marian w pisze:
> [...]
    > hipoteczna i splacic pozostale 2 kredyty, poki co chcialbym zasiegnac jezyka
    > czy moze jest jakis bank do ktorego ew sie zwrocic o jakis kredyt
    wszystko zależy ile obecnie płacisz rat, jakie oprocentowanie, na ile
    lat chciałbyś wziąć kredyt itd.

  • 3. Data: 2008-07-25 20:15:43
    Od: "77" <m...@g...pl>

    Użytkownik "marian w" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > hipoteczna i splacic pozostale 2 kredyty, poki co chcialbym zasiegnac
    > jezyka czy moze jest jakis bank do ktorego ew sie zwrocic o jakis kredyt

    Spróbuj tutaj:
    http://tiny.pl/2djv

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2008-07-25 20:23:22
    Od: Ra <w@stopce>

    marian w pisze:
> [...]
    > hipoteczna i splacic pozostale 2 kredyty, poki co chcialbym zasiegnac jezyka
    > czy moze jest jakis bank do ktorego ew sie zwrocic o jakis kredyt

    kiedyś w salonie pytałem się o kredyt samochodowy to pani z santadera
    zaproponowała mi 11% już po jakiś super zniżkach
    gdzie w tym czasie miałem ko w mbanku na 10% a lukas dawał chyba 7.5%
    zobacz na forum.gazeta.pl dział dom->kredyty tam siedzi dużo agentów

  • 5. Data: 2008-07-26 08:54:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ra" 488a3629$0$29707$f...@m...aster.pl

    > zaproponowała mi 11% już po jakiś super zniżkach
    > gdzie w tym czasie miałem ko w mbanku na 10% a lukas dawał chyba 7.5%
    > zobacz na forum.gazeta.pl dział dom->kredyty tam siedzi dużo agentów

    Nie bronię żadnego banku, ale zauważyłem, że procent procentowi nie
    jest równy, bo czasami banki kapitalizują codziennie. :) Niby różnica
    nie taka wielka jak pomiędzy rocznym i miesięcznym kapitalizowaniem,
    ale jednak jakaś jest.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2008-07-27 01:28:28
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    UWAGA SPAM

    m...@g...pl
    m...@g...pl
    m...@g...pl

  • 7. Data: 2008-07-30 09:28:47
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Niestety wyjatkowo droga oferta, podchodzi pod 11% p.a.
    JaC

    -----