  • 11. Data: 2008-06-29 19:59:58
    Temat: Re: pomocy - przy wyborze banku?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Sarpedon pisze:

    > lepsze polaczenie bgz+mbank lub bgz+mbank+polbank

    Na czym polega wyzszosc?

  • 12. Data: 2008-06-29 20:39:23
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > I wypłaty w kasie. :)

    mozliwe, nie korzystam

    > Nie jest obowiązkowa. :)

    wiem, nie korzystam :)

    generalnie tak!

  • 13. Data: 2008-06-29 20:40:32
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

  • 14. Data: 2008-06-29 23:30:36
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W zadnym z powyzszych nie placisz za konto, o ile masz spelnione wplywy.

    Czyli jednak placi... a ile wynosza te spelnione wplywy?

  • 15. Data: 2008-06-29 23:32:47
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > BGŻ (plan internetowy)
    > darmowe wplaty wlasne
    > darmowe przelewy
    > karte debetowa 2 zl/mc

    Dlaczego banki pobieraja oplate za karte debetowa? Ponoc chca ludzi oduczyc
    poslugiwania sie gotowka, a tu prosze, chcesz obracac elektronicznym
    pieniadzem..plac...
    Przecie powinno byc wrecz odwrotnie, powini dawac jakies upusty, programy
    promocyjne by ludzie zaczeli faktycznie korzystac z jak najmniejszym
    ruszaniem gotowki.

  • 16. Data: 2008-06-30 06:23:01
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Cze, 01:30, "swen" <n...@n...com> wrote:
    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:g48cir$i5j$4@news.wp.pl...

    > Czyli jednak placi... a ile wynosza te spelnione wplywy?

    Nordea Spectrum - 1500 zl (wtedy kosztem jest 1,50 m. za darmowa karte
    do wszystkich bankomatow)
    Eurobank 800zl (wtedy kosztem jest - jesli sie nie zrezygnuje - 0,95
    zl m. za karte do wszystkich bankomatow z kosztem wyplaty 1 zl)

    Koszt przelewu w nordea 0,60 gr - robiac po wplacie 1 przelew pod
    dalsze darmowe przelewy w Eurobanku, zalatwiamy nim darmowosc konta
    Eurobankowego.

  • 17. Data: 2008-06-30 07:10:47
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    krzysztofsf pisze:

    > Na czym polega wyzszosc?

    bgz
    bezplatne prowadzenie
    bezplatna karta kredytowa (platnosci pow. jedynie 300 zl miesiecznie)
    bezplatne wplaty i wyplaty
    dobre zarzadzanie przez internet

    mbank
    bezplatne prowadzenie
    bezplatna karta debetowa
    dobre zarzadzanie przez internet (czesto wystepujaca usluga mplatnosc)

    polbank
    bezplatne prowadzenie
    bezplatna karta debetowa
    bezplatne wplaty i wyplaty
    6%

    jesli sie nie myle, 6% to na razie najwiecej i tu przede wszystkim
    upatruje wyzszosc. a jakie warunki w nordea i eurobanku bo nie znam?
    wlacznie z minimalnymi wplywami i limitami jakimis.

  • 18. Data: 2008-06-30 07:17:36
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Cze, 09:10, Sarpedon <f...@b...cy> wrote:

    > bgz
    > bezplatne prowadzenie
    > bezplatna karta kredytowa (platnosci pow. jedynie 300 zl miesiecznie)

    chyba chodzilo ci o debetowa do konta?
    Jaka siec bezplatnych bankomatow?
    Ile kosztuje, jesli sie ja traktuje wylacznei ajko bankomatowa?
    (zakupy robie kredytowymi)

> [...]
    > bezplatne prowadzenie
    > bezplatna karta debetowa
    > dobre zarzadzanie przez internet (czesto wystepujaca usluga mplatnosc)

    mam, korzystam, bardzo dobre konto uzupelniajace.

    > polbank
    > bezplatne prowadzenie
    > bezplatna karta debetowa
    > bezplatne wplaty i wyplaty
    > 6%

    Mam. praktycznie nie korzystam (wzialem, zeby miec podglad do KK - i
    tu sie strasznie rozczarowalem jego jakoscia.
    Korzystam tylko z podgladow, poniewaz pomijajac nawet opinie innych o
    zawodnosci systemu, nie korzystam z IE.

> [...]

    Eurobank 800zl (wtedy kosztem jest - jesli sie nie zrezygnuje - 0,95
    zl m. za karte do wszystkich bankomatow z kosztem wyplaty 1 zl)
    Oprocentowanie 6,06%

    Koszt przelewu w nordea 0,60 gr - robiac po wplacie 1 przelew pod
    dalsze darmowe przelewy w Eurobanku, zalatwiamy nim darmowosc konta
    Eurobankowego. W Eurobanku przelewy bezplatne.

  • 19. Data: 2008-06-30 07:34:32
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    nie, kredytowa: http://www.bgz.pl/u235/navi/112580

    > Jaka siec bezplatnych bankomatow?

    karta kredytowa - zadna.

    > Ile kosztuje, jesli sie ja traktuje wylacznei ajko bankomatowa?

    nie wiem, ale sporo

    > mam, korzystam, bardzo dobre konto uzupelniajace.

    ja korzystam wylacznie do SFI, a za miesiac takze do bezplatnych wyplat
    z bankomatow za granica

> [...]
    > tu sie strasznie rozczarowalem jego jakoscia.
    > Korzystam tylko z podgladow, poniewaz pomijajac nawet opinie innych o

    takze nie korzystam z IE, a z tego konta korzystam tylko do wplat,
    placenia karta debetowa, pobierania pieniedzy z bankomatu i to wszystko.
    6% jednak jest

    > Nordea Spectrum - 1500 zl (wtedy kosztem jest 1,50 m. za darmowa
    > karte

    ja np. takich wplywow nie mam

    > do wszystkich bankomatow)
    > Eurobank 800zl (wtedy kosztem jest - jesli sie nie zrezygnuje - 0,95
    > zl m. za karte do wszystkich bankomatow z kosztem wyplaty 1 zl)
    > Oprocentowanie 6,06%

    o, ciut wiecej niz w polbanku. roznica jednak troche niezauwazalna

    > Koszt przelewu w nordea 0,60 gr - robiac po wplacie 1 przelew pod
    > dalsze darmowe przelewy w Eurobanku, zalatwiamy nim darmowosc konta
    > Eurobankowego. W Eurobanku przelewy bezplatne.

    nie lepiej juz bgz, gdzie nie trzeba sie bawic w zadne przelewy dla
    przelewow jednoczesnie nie placac zadnych 60 groszy? podkreslam tym
    samym zalety BGŻ, gdzie prowadzenie, wplaty i wyplaty przelewy (oraz
    kredytowka przy wydatkach pow. 300 zl miesiecznie) sa bezplatne.
    traktujesz to konto jako glowne dla wplywow a czesc kasy przelewasz do
    polbanku dla bezplatnego wyjecia kasy z bankomatu i 6% na koncie, czesc
    pozostalych srodkow mozesz przelac do mbanku, np. w celu skorzystania z
    mtransferu podczas doladowania komorki, oplacenia biletu pkp czy np.
    doladowania skype. jedyny limit to wspomniane 300 zl kredytowki.

  • 20. Data: 2008-06-30 08:01:34
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Cze, 09:34, Sarpedon <f...@b...cy> wrote:

    > nie, kredytowa:http://www.bgz.pl/u235/navi/112580

    KK nie ma nic wspolnego z kontem - po prostu taka maja w ofercvie.
    karta debetowa do konta, jesli wezmiesz, kosztuje 2 zl miesiecznie.

> [...]
    >
    > takze nie korzystam z IE, a z tego konta korzystam tylko do wplat,
    > placenia karta debetowa, pobierania pieniedzy z bankomatu i to wszystko.

    Pomijajac praktyczny brak funkcjonalnosci internetowej, to debetowka
    mBanku daje dostep do wiekszej ilosci bankomatow.
    Tyle, ze wplaciwszy do polbanku jest problem przelac te pieniadze
    dalej.

> [...]
    >
    > nie lepiej juz bgz, gdzie nie trzeba sie bawic w zadne przelewy dla
    > przelewow jednoczesnie nie placac zadnych 60 groszy?

    Maja w Nordei rowniez tani kredyt odnawialny o oprocentowaniu nizszym
    niz w mbanku.
    Mimo, ze specjalnie nie zalezalo mi na wszystkobankomatowej karcie
    debetowej, obecnie jestem z niej zadowolony.
    Gotowke wplacam przewaznie albo do Eurobanku, albo poprzez BZWBK.

    >podkreslam tym
    > samym zalety BGŻ, gdzie prowadzenie, wplaty i wyplaty przelewy (oraz
    > kredytowka przy wydatkach pow. 300 zl miesiecznie) sa bezplatne.

    Kredytowka nei jest skladowa konta. Do konta masz debetowa za 2 zl
    miesiecznie.
    Do tego ta KK ma 51 dni GP - bardzo malo.
    Mozliwe, ze dostales ja, bo dostajesz zarobki na tamtejsze konto, ale
    to osobny produkt.

    > traktujesz to konto jako glowne dla wplywow a czesc kasy przelewasz do
    > polbanku dla bezplatnego wyjecia kasy z bankomatu i 6% na koncie, czesc
    > pozostalych srodkow mozesz przelac do mbanku,

    Gdybym nie mial obecnego rozwiazania, to to , ktore proponujesz jest
    interesujace.
    Z tym, ze gotowka raczej w calosci (poza typowymi oszczednosciami - te
    moga isc do Polbanku), ladowalaby w mBanku i korzystalbym z mbankowej
    karty debetowej.