  • 11. Data: 2005-03-10 17:45:51
    Temat: Re: pomozecie.... mBank?!?
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "rom3k" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d0q12i$kck$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > maksymalnie kilka set zlotych... czy jesli tego nie podpisze i nie wysle
    > im
    > to bede mogl pozniej majac juz konto
    > dolaczyc do tej opcji?

    tak, wyślesz to oświadczenie kiedy będziesz chciał

  • 12. Data: 2005-03-10 17:53:05
    Od: "rom3k" <r...@w...pl>

    jeszczejedno byc moze bardzo glupie pytanie:)
    mam dwie umowy... wysylam jedna, czy to bez roznicy ktora? bo wygladaja na
    identyczne, ale do jednej
    byly przypiete hasla, juz je odpielem wiec nawet nie wiem ktora to.
    pozdrawiam

  • 13. Data: 2005-03-10 17:59:11
    Od: "rom3k" <r...@w...pl>

    > mam dwie umowy... wysylam jedna, czy to bez roznicy ktora? bo wygladaja na
    > identyczne, ale do jednej
    > byly przypiete hasla, juz je odpielem wiec nawet nie wiem ktora to.
    > pozdrawiam

    Upss... jedna ma jedna kartke wiecej.... wiec ktora mam im wyslac?
    pozdrawiam

  • 14. Data: 2005-03-10 18:04:00
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *rom3k* wrote in <news:d0pv43$2e4$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > i jeszcze pytanko.... karta w mBanku jest darmowa prawda... ale za PIN
    > trzeba zaplacic?.. jak to jest?
    >

    > czym moje konto narazie rozni sie od takiego w pelni aktywnego... bo teraz
    > jest chyba jakies
    > niepelnosprawne... jakie sa roznice.. czy moge cos na nie wplacic/wyplacic?
    > pozdrawiam

    dodając treść początkowego postu to nasuwa się pewna kwestia: jak
    jesteś tak głupi to nie zakładaj konta bo jeszcze sobie jakichś
    kłopotów sprowadzisz na łeb.

    BTW. Umiesz czytać i korzystać z WWW?

    --
    Wiedza jest łaskawa - ochrania ludzi przed myśleniem

  • 15. Data: 2005-03-10 18:08:23
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *rom3k* wrote in <news:d0q1ug$erb$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > Upss... jedna ma jedna kartke wiecej.... wiec ktora mam im wyslac?
    > pozdrawiam

    Ciebie to trzeba zgłosić na prhn. Dostarczyłeś mi sporo uciechy w
    czasie kaca.

    --
    Wiedza jest łaskawa - ochrania ludzi przed myśleniem

  • 16. Data: 2005-03-10 18:09:22
    Od: "rom3k" <r...@w...pl>

    > Ciebie to trzeba zgłosić na prhn. Dostarczyłeś mi sporo uciechy w
    > czasie kaca.

    co to jest prhn?

  • 17. Data: 2005-03-10 18:35:07
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    rom3k napisał(a):

    > Upss... jedna ma jedna kartke wiecej.... wiec ktora mam im wyslac?

    pomyśl

  • 18. Data: 2005-03-10 18:53:37
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    rom3k wrote:

    > co to jest prhn?

    ROTFL !

    przyszłość/ Woody Allen

  • 19. Data: 2005-03-10 18:58:41
    Od: "rom3k" <r...@w...pl>

    > pomyśl

    mysle.... sobie ale to jakies nielogiczne, napisali ze sa dwie identyczne
    umowy... niby sa ale jedna ma dodatkowa
    kartke gdzie w miejscu "numer umowy" nie jest nic wpisane i w "ID" tez nie
    jest, a w calej umowie nic o
    tym nie pisza... tak jakby ta dodatkowa kartka nie byla zwiazana w zaden
    sposob z ta umowa,
    "kartka" jest zatytulowana "potwierdzenie otwarcia/przeksztalcenie rachunku"
    i jest w jednym miejscu juz
    wypelniona tam gdzie jest ... ze nie chce dostawac poczata wykazow operacji
    na rachunku, jest zaznaczone NIE.
    ale jest jeszcze cos takiego:

    [... Pełnomocnictwa ustanowione do raczunku:
    Posiadacz1 / Posiadacz2* ustanawia pelnomocnika(ow) :
    @ rodzajowego
    @ ogolnego
    @ z I grupy podatkowej
    @ osoba trzecia
    ..
    ..
    ..
    * - niepotrzebne skreslic
    @- prosze wlasciwie zaznaczyc....]

    nio i tego wlasnie nie kapuje... o co w tym biega? jaki posiadacz jeden,
    posiadacz 2? j co to za 4 opcje do
    wyboru? przeczytalem cala umowe ze dwa razy i nic tam o tym nie pisza...

    pozdrawiam,, mi to sie wydaje ze ta kartke nalezy odpiac i wyslac sama
    umowe... taka jak i ta druga... ale
    nie jestem pewny...

  • 20. Data: 2005-03-10 19:05:56
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > "kartka" jest zatytulowana "potwierdzenie otwarcia/przeksztalcenie
    > rachunku"

    Czy Ty opanowałeś umiejętność CZYTANIA czy tylko piszesz? Nie rozumiesz
    sformułowania "potwierdzenie otwarcia/przeksztalcenie rachunku" ???

    przyszłość/ Woody Allen