  • 21. Data: 2005-03-10 19:10:27
    Temat: Re: pomozecie.... mBank?!?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    rom3k napisał(a):

    > sobie ale to jakies nielogiczne, napisali ze sa dwie identyczne
    > umowy... niby sa ale jedna ma dodatkowa
    > kartke gdzie w miejscu "numer umowy" nie jest nic wpisane i w "ID" tez nie
    > jest, a w calej umowie nic o
    > tym nie pisza... tak jakby ta dodatkowa kartka nie byla zwiazana w zaden
    > sposob z ta umowa,

    o widzisz, zaczynasz dochodzić do logicznych wniosków

    masz wysłać UMOWĘ, umowy są dwie IDENTYCZNE... jaki z tego wniosek?

    > "kartka" jest zatytulowana "potwierdzenie otwarcia/przeksztalcenie rachunku"

    ciepło, ciepło... jak sam napisałeś, jest to POTWIERDZENIE... a co
    miałeś odesłać?

    > nio i tego wlasnie nie kapuje... o co w tym biega? jaki posiadacz jeden,
    > posiadacz 2? j co to za 4 opcje do
    > wyboru? przeczytalem cala umowe ze dwa razy i nic tam o tym nie pisza...

    to NIE jest do edycji przez Ciebie... bank Tobie potwierdza otwarcie
    rachunku, a nie Ty bankowi...

    > pozdrawiam,, mi to sie wydaje ze ta kartke nalezy odpiac i wyslac sama
    > umowe... taka jak i ta druga... ale
    > nie jestem pewny...

    A teraz to mnie załamałeś. Masz dwie umowy, w tym jedna spięta z
    potwierdzeniem. Masz odesłać UMOWĘ. Po cholerę chcesz cokolwiek odpinać?

  • 22. Data: 2005-03-10 19:11:35
    Od: "rom3k" <r...@w...pl>

    > Czy Ty opanowałeś umiejętność CZYTANIA czy tylko piszesz? Nie rozumiesz
    > sformułowania "potwierdzenie otwarcia/przeksztalcenie rachunku" ???

    tak racja... to brzmi tak jakbym mial im to wyslac tylko czemu nie ma tego w
    drugim egzemplarzu skoro powinny
    byc identyczne, a pozatym co niby mam zaznaczyc/skreslic w tych opcjach:

    [... Pełnomocnictwa ustanowione do raczunku:
    Posiadacz1 / Posiadacz2* ustanawia pelnomocnika(ow) :
    @ rodzajowego
    @ ogolnego
    @ z I grupy podatkowej
    @ osoba trzecia
    ..
    ..
    ..
    * - niepotrzebne skreslic
    @- prosze wlasciwie zaznaczyc....]

    bo tez nic nie pisza, zadnego wyjasnienia.

  • 23. Data: 2005-03-10 19:12:25
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    rom3k wrote:

    > tak racja... to brzmi tak jakbym mial im to wyslac tylko czemu nie ma
    > tego w drugim egzemplarzu skoro powinny
    > byc identyczne,

    @#$%& - co za okaz ! Nie otwieraj tego konta - to Cie przerasta
    intelektualnie.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 24. Data: 2005-03-10 19:15:34
    Od: "rom3k" <r...@w...pl>

    > Czy Ty opanowałeś umiejętność CZYTANIA czy tylko piszesz? Nie rozumiesz
    > sformułowania "potwierdzenie otwarcia/przeksztalcenie rachunku" ???

    a i niby co mam wpisac w numer umowy... bo reszta byla wypelniona i byl
    wpisany jakis numer dlugpisem,
    to niby czemu tam nic nie wpisali? o moze nie mam wpisywac zdnego numeru i
    im wyslac? bo to powinno
    byc jasne i klarowne a nie takie domyslanie sie... troche nie intuicyjne.

    pozatym co mam wpisac w miejsci "ID" czyzby ten identyfikator ktory dostalem
    w necie logujac sie....?
    ale przeciez "ID" i "Identyfikator" to dwa inne okreslenia choc niby znacza
    to samo, ale jesli juz to powinni to
    wszedzie nazywac tak samo, a nie nagle na jednej kartce jakies "ID" gdzie
    wczesniej nigdzie sie takie
    okreslenie nie pojawialo...

    pozdro

  • 25. Data: 2005-03-10 19:17:52
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    rom3k napisał(a):

    > to niby czemu tam nic nie wpisali? o moze nie mam wpisywac zdnego numeru i
    > im wyslac?

    Co miałeś wysłać? Odpowiedz JEDNYM słowem.

  • 26. Data: 2005-03-10 19:22:26
    Od: "rom3k" <r...@w...pl>

    > @#$%& - co za okaz ! Nie otwieraj tego konta - to Cie przerasta
    > intelektualnie.

    TAK juz wiem trzeba wyslac ta bez kartki wlasnie to zrozumialem, dzieki
    wszytkim za pomoc, wkoncu na tej
    kartce nie ma miejsca na moj podpis... gdyby trzeba bylo wyslac to by pewnie
    byl, ale niewazne, oki, wiem
    ze moze glupie pytania zadawalem, ale jestem dzis jakis zakrecony.

    pozdrawiam

  • 27. Data: 2005-03-10 19:23:45
    Od: "rom3k" <r...@w...pl>

    > co to jest ROTFL ?

    a to to akurat wiem, jakies rolowanie po podlodze chyba, nie ale tak serio
    co to ten prhn?

  • 28. Data: 2005-03-10 19:25:59
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Glenn* wrote in <news:d0q566$fm3$1@news.onet.pl> :

    > ROTFL !

    co to jest ROTFL ?
    ;)))

    --
    Wiedza jest łaskawa - ochrania ludzi przed myśleniem

  • 29. Data: 2005-03-10 19:29:16
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *rom3k* wrote in <news:d0q6ku$d39$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > wszedzie nazywac tak samo, a nie nagle na jednej kartce jakies "ID" gdzie
    > wczesniej nigdzie sie takie
    > okreslenie nie pojawialo...

    Człowieku, dobra rada. Weź duży, ciężki kij i jebnij się nim porządnie
    w srodek łepetyny.

    Jak się obudzisz i nadal bedziesz chciał otwierać konto to powtórz
    czynność.

    --
    Wiedza jest łaskawa - ochrania ludzi przed myśleniem

  • 30. Data: 2005-03-10 19:35:06
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *rom3k* wrote in <news:d0q749$ep8$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > a to to akurat wiem, jakies rolowanie po podlodze chyba, nie ale tak serio
    > co to ten prhn?

    To zakładasz konto w mbanku i ci nie powiedzieli? dzwoń tam szybko bo
    bez tego bedziesz miał problem z wyciągnięciem kasy !!!!

    --
    Wiedza jest łaskawa - ochrania ludzi przed myśleniem