  • 1. Data: 2009-04-15 22:15:37
    Temat: pomylona marża - błąd banku - niedopłata na prawie 5000 zł
    Od: "=== igoR ===" <i...@g...pl>

    Ponad dwa lata temu brałem kredyt hipoteczny. Pominę nieistotne rzeczy...
    Dostarczyłem wszystkie dokumenty po wpisie do księgi wieczystej i od tego dnia
    miałem mieć marżę 0,65% i do tego WIBOR 6M. Przed wpisem do księgi było 1,65%
    marży. Niby wszystko ok, ale ktoś w banku, wprowadzając zmianę na moim
    rachunku wklepał marżę 0,065% :-) Dziś dostałem pismo i się zastanawiam co z
    tym fantem... Niby ich błąd, ale należy im się ta kasa, choćby za spokój jaki
    mam, mając krechę w PLN :-)
    Różnica to prawie 5 000 zł, i dużo i nie. Kredyt oczywiście spłacany modelowo,
    żadnych opóźnień, nawet rok temu zmieniłem równe na malejące, żeby widzieć, że
    coś ubywa z tego kapitału ;)
    Numer niezły, co?
    Pewnie się ugadam na kilka rat, co by nie nadwyrężać się zbytnio, chyba, że
    macie inne pomysły ;)

    --
    igoR

  • 2. Data: 2009-04-16 10:29:57
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Odkładać tę różnicę na jakimś oszczędnościowym ;-)
    JaC

    -----