-
1. Data: 2002-02-17 17:38:36
Temat: ponarzekać na klientów... :)
Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>
Wszyscy tutaj narzekają na te biedne banki :) Może by tak przydał się wątek,
w którym można ponarzekać na ich klientów? :)))
(chociaż zrozumiem, jeśli spotka się to z nieprzychylnym przyjęciem na
grupie :)))
Pozdrawiam :)
-
2. Data: 2002-02-17 21:27:26
Temat: Re: ponarzekać na klientów... :)
Od: Cezary Rozluski <c...@i...edu.pl>
On Sun, 17 Feb 2002 17:38:36 GMT, "calcium300mg"
<c...@p...onet.pl> wrote:
>Wszyscy tutaj narzekaj? na te biedne banki :) Mo?e by tak przyda? si? w?tek,
>w kt?rym mo?na ponarzeka? na ich klient?w? :)))
>
>(chocia? zrozumiem, je?li spotka si? to z nieprzychylnym przyj?ciem na
>grupie :)))
>
>Pozdrawiam :)
>
Ponarzekac na klientow - alez to bardzo proste !
Moze by tak pare grupowiczow
(sa tacy, co sie znaja na "finansach", ale tez sa i tacy, dla ktorych
pisanie programow to tzw "chleb powszedni") wspolnymi silami:
1) napisalo interfejs WWW + oprogramowanie transakcyjne dla P.T.
Uzytkownika wirtualnego e-banku
2) uruchomilo na swoich serwerach w pelni wirtualny e-bank (rodzaj gry
???) lub nawet dwa, trzy wirtualne e-banki na roznych serwerach, aby
wirtulane przelewy mozna bylo robic, w rownie wirtualnych jednostach
platniczych (PBB ?), korzystajac z rzeczywistej sieci Internet
3) oczekiwalo na rzeczewiste narzekania P.T.T. Uzytkownikow
4) dokonywalo poprawek do wirtulanego serwisu
5) zalozylo liste dyskusyjna dotyczaca pracy wirtualnego banku
(pl.biznes.pbb-cafe ???)
5) po dopracowaniu sie IDEALU (???) mozna zalozyc np Spolke z.o.o. i
zaczac sprzedawac produkt prawdziwym e-bankom
Pozdrawiam,
-cpr
-
3. Data: 2002-02-17 23:12:14
Temat: Re: ponarzekać na klientów... :)
Od: "AMRA" <a...@a...com>
> Ponarzekac na klientow - alez to bardzo proste !
Alez zlosliwosc :)))
Ale jako, ze zlosliwosc to ponoc oznaka inteligencji, a ja chyba w jakiegos
UBka sie zamieniam i po naglowkach sprawdzam (diabli wiedza kto sie na
liscie kryje ;) moge mniemac, jesli sie nie myle, ze tutaj mamy okaz DUZEJ
zlosliwosci :))))
A co do klientow.
Uslugi bankowe dla zwyklych zjadaczy chleba musza byc wystandaryzowane, bo
trudno zeby dla kilkuset tysiecy ludzi przygotowac cos co kazdemu sie
spodoba...
Kazdy mysli ze jest jedyny wyjatkowy - ale jak tak sie popatrzy ile np.
tysiecy ludzi ma konta w mBanku - no trudno zeby kazdemu dogodzic.
Na pocieszenie podam ze amerykanskie badania ankietowe podaja, ze mniej niz
5% niezadowolonych klientow sklada firmie zazalenie, a reszta zmniejsza
zakupy lub zmienia dostawce.
Mysle, ze mozna posluzyc sie w bankowosci tym wskaznikiem... (a jesli
dodamy, ze wiekszosc Polakow dalej pamieta czasy ze sie Pani Sprzedawczyni
nie podskakuje...) :)
--
------
Amra the Freelancer
www.amra.info
www.e-amra.biz
Moja strona o Egipcie http://egipt.amra.pl
-
4. Data: 2002-02-18 00:52:19
Temat: Re: ponarzekać na klientów... :)
Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>
>
>Na pocieszenie podam ze amerykanskie badania ankietowe podaja, ze mniej niz
>5% niezadowolonych klientow sklada firmie zazalenie, a reszta zmniejsza
>zakupy lub zmienia dostawce.
>
Taaaa..... pocieszajace :))
pzdr
wkg
-
5. Data: 2002-02-18 08:37:45
Temat: Re: ponarzekać na klientów... :)
Od: "Krzysiek" <k...@n...e.pl>
>
> 1) napisalo interfejs WWW + oprogramowanie transakcyjne dla P.T.
> Uzytkownika wirtualnego e-banku
> 2) uruchomilo na swoich serwerach w pelni wirtualny e-bank (rodzaj gry
> ???) lub nawet dwa, trzy wirtualne e-banki na roznych serwerach, aby
> wirtulane przelewy mozna bylo robic, w rownie wirtualnych jednostach
> platniczych (PBB ?), korzystajac z rzeczywistej sieci Internet
> 3) oczekiwalo na rzeczewiste narzekania P.T.T. Uzytkownikow
> 4) dokonywalo poprawek do wirtulanego serwisu
To nie jest do zrobienia amatorsko. To wymaga duzo czasu. I albo ma sie
profesjonalistów, placi sie im i wychodzi to co trzeba - albo.... nalezy
zapomniec o checi robienia banku internetowego.
Po drugie interfejs WWW jest tylkointerfejsem - za nim powinno stac cos
zdecydowanie porzadniejszego Tak na hop-sipu tomozna sobie zrobic interfejs
obslugujacy kilka (nascie) tysiecy rachunków.. Gdy marzymy o setkach - to
nalezy uzyc profesjonalnych serwerów baz danych.
W sumie raczej Twoje stwierdzenie to narzekanie kiepskiego programisty
zatryudnionego na etacie w jedym z kiepsciejszych banków, który ironizuje
mówiac - skoro robie prace do dupy, to zróbcie lepiej....
Ew. masz malo do czynienia z bazami danych i sadzisz, ze chalupniczo da sie
stworzyc system bankowy (ni emówie o interfejsie, mówie o calym,
odpowiednio stabilnym, systemie!!!)
-
6. Data: 2002-02-18 19:49:20
Temat: Re: ponarzekać na klientów... :)
Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>
Cholerka... Coś trudno was sprowokować... Nikt tu nie pracuje przy obsłudze
tych wredniastych :))) klientów? Żaden oszołom nigdy na was nie
krzyczał? Nikt nie straszył telewizją i gazetami? Żadnych obelg rzucanych
(niesłusznie, oczywiście...) pod waszym adresem? Ja bym ponarzekał, ale chcę
najpierw dać szansę innym :)
Pozdrawiam ;)
-
7. Data: 2002-02-18 20:25:28
Temat: Re: ponarzekać na klientów... :)
Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
On Mon, Feb 18, 2002 at 07:49:20PM +0000, calcium300mg wrote:
> Cholerka... Coś trudno was sprowokować... Nikt tu nie pracuje przy obsłudze
> tych wredniastych :))) klientów? Żaden oszołom nigdy na was nie
> krzyczał? Nikt nie straszył telewizją i gazetami? Żadnych obelg rzucanych
> (niesłusznie, oczywiście...) pod waszym adresem? Ja bym ponarzekał, ale chcę
> najpierw dać szansę innym :)
Spoko, ja bym Cie olal i kazal (_kazal_) wezwac przelozonego. Jesli
nawet na Ciebie nie podziala, to szef jakby z innej gliny ;-)
--
--w
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki
-
8. Data: 2002-02-18 20:54:41
Temat: Re: ponarzekać na klientów... :)
Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
On Mon, Feb 18, 2002 at 08:54:57PM +0000, Piotr Gralak wrote:
> Przykro mi bardzo , moj przelozony jest nieobecny :-)
> Nie mamy panskiego plaszcza i co nam pan zrobisz? ;-P
No, tam gdzie pracujesz to jeszcze nie musialem ;-)
Ale mnie nie kus ...
Natomiast z citi to bardzo ladnie dziala.
--
--w
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki
-
9. Data: 2002-02-18 20:54:57
Temat: Re: ponarzekać na klientów... :)
Od: g...@i...com (Piotr Gralak)
On 18 Feb 2002 21:25:28 +0100, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
wrote:
>On Mon, Feb 18, 2002 at 07:49:20PM +0000, calcium300mg wrote:
>
>> Cholerka... Coś trudno was sprowokować... Nikt tu nie pracuje przy obsłudze
>> tych wredniastych :))) klientów? Żaden oszołom nigdy na was nie
>> krzyczał? Nikt nie straszył telewizją i gazetami? Żadnych obelg rzucanych
>> (niesłusznie, oczywiście...) pod waszym adresem? Ja bym ponarzekał, ale chcę
>> najpierw dać szansę innym :)
>
>Spoko, ja bym Cie olal i kazal (_kazal_) wezwac przelozonego. Jesli
>nawet na Ciebie nie podziala, to szef jakby z innej gliny ;-)
Przykro mi bardzo , moj przelozony jest nieobecny :-)
Nie mamy panskiego plaszcza i co nam pan zrobisz? ;-P
PGR
-
10. Data: 2002-02-18 21:01:56
Temat: Re: ponarzekać na klientów... :)
Od: g...@i...com (Piotr Gralak)
On 18 Feb 2002 21:54:41 +0100, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
wrote:
>> Przykro mi bardzo , moj przelozony jest nieobecny :-)
>> Nie mamy panskiego plaszcza i co nam pan zrobisz? ;-P
>
>No, tam gdzie pracujesz to jeszcze nie musialem ;-)
>Ale mnie nie kus ...
Nastapil pomylek. Ta pani przyszla w tym plaszczu i w nim wychodzi :-)
PGR