  • 21. Data: 2009-12-15 17:55:57
    Temat: Re: ponarzekajmy na pocztowy.pl
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Valdi wrote:
    > "Eneuel Leszek Ciszewski" news:hg8faa$ln5$1@inews.gazeta.pl

    > No ba. Przynajmniej mój outlook pokazuje dwie twoje takie same wypowiedzi -
    > o telefonie z tarczą, drogiej aborcji itp. :)

    Moj za to nic niepokazuje.
    Bylbys laskaw nie wyciagac mi go z KF, bo mi watki postrzepione wychodza.

  • 22. Data: 2009-12-15 18:10:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witek" hg8ijd$i1l$...@i...gazeta.pl

    > Moj za to nic niepokazuje.
    > Bylbys laskaw nie wyciagac mi go z KF, bo mi watki postrzepione wychodza.

    Jakby z banku pocztowego. ;) Czasownik z 'nie' -- łącznie, ale ja jestem trollem. :)
    Jeszcze z Aliorem mam problem. :) Tyle tylko, że innej natury -- Alior proponuje, po
    czym nic nie robi. Na przykład daje jakieś ubezpieczenia (płatnością jest zasilanie
    konta kwotą nie mniejszą niż 2000 złotych miesięcznie) po czym absolutnie zero
    odzewu ze strony Aliora!! Podobnie z kartą kredytową, którą obiecuje, której
    wyznacza limit na 1600 złotych nie prosząc o jakiekolwiek zaświadczenia,
    wypisuje wniosek i... cisza... :) Ostatnio coś zaproponowali m@ilem i SMSem...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2009-12-15 21:46:57
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:hg8jer$7t0$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > której
    > wyznacza limit na 1600 złotych nie prosząc o jakiekolwiek zaświadczenia,

    Może cię weryfikowali również na podstawie twoich postow na p.b.b... wtedy
    ta cisza byłaby wyjaśniona.

    JS

  • 24. Data: 2009-12-15 21:54:37
    Od: Ra <a...@a...com>

    z...@o...pl pisze:
    > analizuję jego ofertę na www, infolinia zapewne
    > opisze mi wszystkie jego zalety.
    >
    > kolegów i koleżanki z grupy prosze o wypunktowanie
    > wszystkiego co im sie w tym banku NIE podoba,
    > na co powinienem uważać, aby nie stracić/przepłacić
    > itd. itp.

    jeżeli miałbym cokolwiek załatwić na poczcie to u mnie jest to godzina
    wyjęta z życiorysu

  • 25. Data: 2009-12-16 01:07:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ianus" hg904g$oug$...@n...onet.pl

    > Może cię weryfikowali również na podstawie twoich postow na p.b.b... wtedy ta cisza
    byłaby wyjaśniona.

    Nie drwij sobie z Aliora -- Białystok to wieś. :)
    Ja wprawdzie nie znam każdej i każdego w tej metropolii, ;)
    ale jestem tu znany doskonale. :) Nawet odpada motyw z randką,
    bo panienki wiedzą o tym, że wolę młodsze. :) Jak wyzdrowieję
    (jeśli wyzdrowieję -- dziś musiałem sztachnąć się Diffumaxem;
    łapska mi drżały tak mocno, ż nie mogłem pisać, ale zamiast
    lęków towarzyszących ćpaniu tych halerów miałem niemal napady
    śmiechu i dobrego humoru, choć przeżyłem dziś chwile grozy)
    dam się na nowo poznać w okolicy dalszej i bliższej. Fajnie,
    gdy człowieka rozpoznają tam, gdzie się znajdzie. :)

    Na razie Alior mi służy do wpłacania -- mam oddział na tak
    zwany rzut kamienia stąd. :) Właśnie wróciłem z przechadzki,
    w czasie której zahaczyłem także o budynek, w którym jest
    oddział Aliora.

    Miesięcznie mogę wpłacać do Aliora ponad dwa razy tyle, ile trzeba,
    aby spełnić warunek ubezpieczenia. :) Jesteś lepszym klientem? :)
    Wątpię. :) (bo mi brak wiary) Średnia krajowa to 2 tałzeny na rękę;
    ja wydaję miesięcznie ponad dwa razy tyle. :) (choć nie zarabiam
    nawet połowy, a może i nawet ćwiartki tej średniej krajowej)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2009-12-16 01:10:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ra" hg8vbq$is1$...@n...news.atman.pl

    > jeżeli miałbym cokolwiek załatwić na poczcie to u mnie jest to godzina wyjęta z
    życiorysu

    To mało. Ja mam gorzej, bo na mojej poczcie nie ma wentylacji
    i później muszę wracać tydzień do zdrowia. :) Teraz, gdy mam
    kłopoty z oddychaniem, chyba w ogóle bym umarł, gdybym poszedł
    na pocztę. :)

    -- Po co te blachy?
    -- Aby list więcej ważył. :)
    -- Ekstrawagancja...
    -- Tak? Proszę udać się na zaplecze poczty
    i zobaczyć prawdziwą ekstrawagancję. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'