  • 1. Data: 2010-12-31 10:19:36
    Temat: PORTFEL NA 2011 ROK - plan 100% zysku netto
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL NA 2010 r / kroovka/ plan to 100%z/

    PORTFEL NA 2011 ROK

    - plan to 100% zysku w skali roku
    - portfel bez zmian skladu od 1 stycznia 2011 do konca 2011 roku.

    CENA ZAKUPU AKCJI to notowania spolek na zakonczenie 2010 roku....czyli wpiszę
    juz po zakonczeniu sesji.

    Eko Export ----------cena zakupu ...--------zł
    GRUPA PSW----------------------------------- zl
    IQP----------------------------------------- zl
    MCI------------------------------------------zł
    KGHM-----------------------------------------zl
    Photon Energy--------------------------------zł
    XXXXX z NC, ale teraz mala plynnosc i decyzja w ostatniej chwili.
    kroovka

  • 2. Data: 2010-12-31 11:08:04
    Temat: Re: PORTFEL NA 2011 ROK - plan 100% zysku netto
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    ?> Photon Energy--------------------------------zł

    sporo ludzi przeczytało post i chciało zdążyć przed Tobą ;-)

  • 3. Data: 2010-12-31 11:29:08
    Od: k...@p...onet.pl

    > ?> Photon Energy--------------------------------zł

    > sporo ludzi przeczytało post i chciało zdążyć przed  Tobą ;-)

    Zadziwiajace jest to, że może liderem w 2011 będzie PSW, na którym wieszano
    psy, ale też KGHM. Co do tej "miedziowej" spolki mam krajowe plany, ale czy
    zarzad umie rozmawiać ze zwiazkowacami i umie wykorzystac to co sie teraz
    dzieje, na rynkach swiatowych, odnosnie metali ktorych eksport bedzie i juz
    jest blokowany przez Chiny. Mam/mamy technologie własne; one leżą (te
    technologie) jako odpady, podobnie jak hałdy wtórnego surowca juz np
    poflotacyjnego.... bez wizji przedobu. Szkoda tego potencjalu ale nie tracę
    nadzieji, wiec jest KGHM w portfelu.

    kroovka

  • 4. Data: 2011-01-06 09:53:55
    Temat: PORTFEL 7 spółek NA 2011 ROK - plan 100% zysku netto
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]

    Photon Energy--------------------------------zł
    XXXXX z NC, ale teraz mala plynnosc i decyzja w ostatniej chwili.

    UWAGA:
    Decyzja z chwilowym opóżnieniem ze spólką nr 7 ale juz " sie obkupiłem", po
    szyję i nawet uszy, wiec mogę włączyc zgodnie ze wstępną zapowiedzią:

    SADOVAYA (SGR)........cena zakupu 13,08 zł

    Ta spółka może nam pokazać jak mozna wykorzystać polski rynek gieldowy dla
    promowania swojego rozwoju i jak grać na nosie paru większym potentatom.
    Ukraina ma plusy i minusy, ale jeśli ktoś ma tam w pieknej Ukrainie dobrze
    obmyślany - w tym przypadku dwu dużych prywatnych właścicieli - biznes, to
    bedę miał silnego konia pociagowego mojego portfela.

    To kolejna spolka jednak z rynku podstawowego, by portfel był dogodniejszy dla
    tych co nie chcą spolek typu ...TECHMEX...mnie też się w portfelu na 2010 nie
    powiodło optymalnie, ale w realu było z emocjami.

    kroovka

  • 5. Data: 2011-01-07 09:43:12
    Od: Virck <v...@v...net>

    Kroovka ja ci radze do portfela dodac Optimus....Tam bedzie wiecej niz
    100% do konca roku...Wspomnisz moje slowa....

  • 6. Data: 2011-03-24 14:50:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 07 Jan 2011 10:43:12 +0100, w
    <4d26e025$0$5058$c3e8da3$efbdef2c@news.astraweb.com>
    , Virck
    <v...@v...net> napisał(-a):

    > Kroovka ja ci radze do portfela dodac Optimus....Tam bedzie wiecej niz
    > 100% do konca roku...Wspomnisz moje slowa....

    Było kroovka posłuchać :).

  • 7. Data: 2011-03-24 14:53:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 07 Jan 2011 10:43:12 +0100, w

  • 8. Data: 2011-03-24 15:57:36
    Od: k...@p...onet.pl

    > Było kroovka posłuchać :).

    MASZ RACJE!!!

    Ale ja na moim portfelu zarobie 100% i mi to musi wystarczyc

    kroovka

    EEX skonczy rok ponad 12 zlotych
    Orcogroup ponad 70 zlotych....
    GPF ponad 12 groszy-o co sie smucić.

    Zatem pogadamy 31 grudnia 2011

  • 9. Data: 2011-03-28 07:43:39
    Temat: pora na 9,99 zl na EEX, obecna cena juz jest nudna
    Od: k...@p...onet.pl

    <v...@v...net> napisał(-a):

    > Było kroovka posłuchać :).
    Wlasnie slucham-teraz noww gra:
    -obstawianie Eko Exportu i zaliczanie zabijanie smoków zdobywanie zamków i
    wskakiwanie na wyższe poziomy wirtualnych mikrosferowych zamków i grodów.

    kroovka

    pora na 9,9999999999zl

  • 10. Data: 2011-04-05 12:46:30
    Temat: Re: pora na 9,99 zl na EEX, obecna cena juz jest nudna
    Od: "utopiony na maks" <T...@o...pl>

    a gph - na ryj czy na złotówce się zatrzyma?
    Krawce kombinuja, gdzie info dot. terminu wypłaty dywi
    gdzie info dot. emisji, czuję ze znowu przekręcą drobnicę