  • 1. Data: 2003-02-28 12:36:24
    Temat: poradzcie fachowcy...
    Od: Piotr 'Lestat' Puchowski <l...@...pl>

    Witam grupe,
    uzytkownik bankow ze mnie raczej zaden, kredytow nie biore, limitow nie
    przekraczam, potrzebuje banku do trzech rzeczy - "odebrania" pensji,
    wyplacenia jej w kilku czesciach z bankomatu (i te dwie sprawy moj
    aktulany bank - WBKBZ spelnia), oraz mozliwosc przeslania _czasem_
    przelewu droga elekytroniczna na niezdefiniowane wczesniej konto, i tu
    jest pies pogrzebany, bo WBK kaze korzystac z tokena co mi sie nie widzi
    ani uzytkowo, ani finansowo. Gdzie radzicie sie ewentualnie przenniesc?

    Lestat
    --
    DARTS: http://l.pl/lestat/

  • 2. Data: 2003-02-28 12:40:30
    Temat: Re: poradzcie fachowcy...
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Piotr 'Lestat' Puchowski wrote:

> [...]
    > jest pies pogrzebany, bo WBK kaze korzystac z tokena co mi sie nie widzi
    > ani uzytkowo, ani finansowo. Gdzie radzicie sie ewentualnie przenniesc?

    Ile Ty tam w tym BZWBKu płacisz co miesiąc za te przyjemności?

    Coś mi sie widzi, że w Fortisie (epakiet) za 8 PLN miesięcznie będzie Ci
    jak w raju:-))

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2003-02-28 12:51:35
    Od: Piotr 'Lestat' Puchowski <l...@...pl>

    > Ile Ty tam w tym BZWBKu płacisz co miesiąc za te przyjemności?

    5zł za prowadzenie konat i 2,5 za generowanie zestawu transakcji, ktory
    do niczego nie jest mi potrzebny, ale nawet nie wiem czy moge z tego
    zrezygnowac, chyba w koncu sie dowiem. :)

    > Coś mi sie widzi, że w Fortisie (epakiet) za 8 PLN miesięcznie będzie Ci
    > jak w raju:-))
    > Tomek

    Fortis, qrcze pierwsze slysze, ale ja naprawde lewy w te klocki.. :))

    Lestat
    --
    DARTS: http://l.pl/lestat/

  • 4. Data: 2003-02-28 12:54:31
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > jest pies pogrzebany, bo WBK kaze korzystac z tokena co mi sie nie widzi
    > ani uzytkowo, ani finansowo. Gdzie radzicie sie ewentualnie przenniesc?

    Jeśli masz bankomaty euronetu to mBank jeśli nie to moze
    mbank i (lukas lub pkobp)

  • 5. Data: 2003-02-28 12:59:38
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Fortis, qrcze pierwsze slysze, ale ja naprawde lewy w te klocki..
    > :))

    Tutaj znajdziesz kilka pomocnych podpowiedzi ;)
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=648481

  • 6. Data: 2003-02-28 15:35:23
    Od: "Crimson" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr 'Lestat' Puchowski" <l...@...pl> napisał w wiadomości

    Lukas Bank

    --
    -Crimson-

  • 7. Data: 2003-02-28 19:29:17
    Od: Zome <r...@o...pl>

    mbank !!!

    pzdr.
    --
    Zome

  • 8. Data: 2003-03-02 10:47:05
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli masz bankomaty euronetu to mBank jeśli nie to moze
    > mbank i (lukas lub pkobp)

    Popieram predpiszcę, ale dorzucę uwagę o limitach wypłat z
    bankomatów na Delfina (VE) mBanku. Rzadko używam, więc nie pamiętam, ale
    w tej chwili chyba maksymalnie 2 tysiące dziennie (do 3 razy sztuka).
    Jeśli to Ci wystarcza, to mBank będzie najtańszy. Przelewy dowolne przez
    Internet na podstawie (bezprowizyjnych) list haseł jednorazowych,
    możliwe również do zrealizowania w CUF-ach ("oddziałach") Multibanku, w
    automacie w strefie całodobowej.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 9. Data: 2003-03-03 07:10:49
    Od: Piotr 'Lestat' Puchowski <l...@...pl>

    Dzieki za podpowiedzi, wybrałem, jak było do przewidzenia, :), mbank.

    Lestat
    --
    DARTS: http://l.pl/lestat/