  • 31. Data: 2002-02-11 15:42:22
    Temat: Re: porówn a n i e maestro i ve
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Feb 11, 2002 at 04:39:12PM +0100, n...@p...onet.pl wrote:

    > nie zawsze a angli kursy visy są bardzo dobre, w niemczech troche gorsze ale i
    > tak dobre.

    No to przeczytaj testy z archiwum. Z pamieci moge powiedziec ze tylko
    test kart bezprowizyjnych VE mogl wogole zblizyc sie do maestra w koszta
    przeliczenia.

    A swoja droga to idiota jest ten kto naprawde mysli ze w droge nalezy
    wybierac sie z jedna karta (jednej organizacji).

    --

    --w

  • 32. Data: 2002-02-11 15:44:31
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > A swoja droga to idiota jest ten kto naprawde mysli ze w droge nalezy
    > wybierac sie z jedna karta (jednej organizacji).

    ja mam vise (VE) i american expreess (zielona) ale amex mało banków wydaje,
    więc chyba z niej zrezygnuje zostanę z moją ulubioną visą.

  • 33. Data: 2002-02-11 15:53:21
    Od: <o...@e...com>

    > dla przeliczniki są mało istotne, a najważniejsze jest żebym karta mógł
    > zapłacić wszędzie gdzie jestem.
    >
    > dla przeliczniki są mało istotne, a najważniejsze jest żebym karta mógł
    > zapłacić wszędzie gdzie jestem.

    Przy tak postawionym wymaganiu, sugeruję raczej zakup karty classic. Spór co
    jest lepsze electron czy masetro staje się bezprzedmiotowy przy pierwszym
    napotkanym żelazku :^) Jest to szczególnie zauważalne np. w Niemczech jeśli
    znajdziesz się w pewnej odległości od autostrady.

    Jeśli chodzi o to co jest chętniej akceptowane w stanach, to się nie
    wypowiadam, bo nie byłem, ale generalnie w podróż zabrałbym najchętniej 2
    karty, VISA i MC.

    Podróżujący z VC Lukasa
    Tomek

  • 34. Data: 2002-02-11 15:54:00
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Ludzie na liscie pisali ze w Czechach mozesz miec problemy z
    > platnoscia visa bo kraj zmonopolizowany przez EP.

    Znam taki przypadek - w Czechach Maestro ratuje.

    Pozdrawiam
    -As-

  • 35. Data: 2002-02-11 15:58:45
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Jeśli chodzi o to co jest chętniej akceptowane w stanach, to się nie
    > wypowiadam, bo nie byłem, ale generalnie w podróż zabrałbym najchętniej 2

    niestety inteligo nie wydaje VC, a konta w zagranicznym banku jeszcze nie
    zdąrzyłem założyć (polskie mnie nieinteresują banki pozata inteligo) ale
    najszybciej jak będe to założe i odrazu poprosze o VC.

  • 36. Data: 2002-02-11 16:00:34
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Znam taki przypadek - w Czechach Maestro ratuje.

    ale nie jest ładne logo:(((
    ale jak porównać VE i Amex to VE lepiej wypada.

  • 37. Data: 2002-02-11 16:01:43
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    n...@p...onet.pl wrote:

    > ja mam vise (VE) i american expreess (zielona) ale amex mało banków wydaje,
    > więc chyba z niej zrezygnuje zostanę z moją ulubioną visą.

    A kto wydaje Amexy nieletnim?

    pzdr

    Tomek

  • 38. Data: 2002-02-11 16:04:17
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > A kto wydaje Amexy nieletnim?

    a kto ci powiedział że jestem nielentni?
    pozatym jak pisze coś o kartach dla nieletnich to chodzi tez mi oto żeby synowi
    coś załatwić przy okazji.

  • 39. Data: 2002-02-11 19:16:46
    Od: <t...@p...onet.pl>

    [...[
    > ja mam vise (VE) i american expreess (zielona) ale amex mało banków wydaje,
    > więc chyba z niej zrezygnuje zostanę z moją ulubioną visą.

    Prawdziwego Amexa wydaje tylko Amex. Reszta to Amexowe programy np. Optima jak
    w Millennium.

    TM

  • 40. Data: 2002-02-11 19:27:17
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Ja z kolei nie zuwazylem zadnych roznic w akceptacji Maestro, VE, VC i DC
    jadac przez Eurpokę (Czechy, Niemcy, Francja, luksemburg, Belgia Holandia)
    roznca jest za to ogromna w rozliczeniach ! (najkozystniej wypadl DC mimo
    prowizji za transakcie)