  • 1. Data: 2004-11-10 07:09:21
    Temat: porównanie kredytów mieszkaniowych na stronie expandera
    Od: "Artur" <a...@a...wp.pl>

    Witam

    Kiedyś na stronie expandera można było zrobić fajne porównanie
    najkorzystniejszych kredytów mieszkaniowych. Kredyty pojawiały się w
    kolejności od najlepszego do mniej korzystnych. Teraz tego nie widzę. Czyżby
    to zlikwidowali i się trzeba osobiście do nich fatygować?

    Pozdrawiam

    Artur

  • 2. Data: 2004-11-10 07:57:38
    Od: "zbiggy" <z...@p...onet.pl>

    > kolejności od najlepszego do mniej korzystnych. Teraz tego nie widzę. Czyżby
    > to zlikwidowali i się trzeba osobiście do nich fatygować?

    tak, a ponadto trzeba im zapłacić 100zł kaucji.

    zbiggy

  • 3. Data: 2004-11-11 22:04:16
    Od: Fakir <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik zbiggy napisał:

    >tak, a ponadto trzeba im zapłacić 100zł kaucji.
    >
    >zbiggy

    No to wiidze ze miałem fuksa za darmoche :)
    FAkir