  • 11. Data: 2006-04-19 19:19:35
    Temat: Re: porównywalne do e-pakietu Fortisa?
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    MK wrote:
    > Moze raczej Ekonto w BOS, ale na BOS ma ochote PiS, wiec nie wiadomo
    > jak dlugo bedzie mu mozna ufac ;)

    Ale BOŚ jest beznadziejny :) I ma płatne przelewy. Więc konto wybitnie tylko
    do bankomatów.
    Mam nadzieje, ze fortis nie zmusi nas do całkowitej emigracji - tylko zmiany
    pakietu ;)
    Ps. dostałem kartę mBanku - zgubili pierwszy wniosek; drugi złożyłem trzy
    tygodnie temu, trwało to strasznie długo.... ale za to odstąpili od wymogu
    prowadzenia DG przez co najmniej 12m-cy ;-))

  • 12. Data: 2006-04-19 20:07:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "mm" <j...@c...barg.sv> wrote in message

    > Ale BOŚ jest beznadziejny :) I ma płatne przelewy. Więc konto wybitnie
    tylko
    > do bankomatów.

    Nie sadzilem, ze przelewy sa platne. Teraz sprawdzilem i wychodzi 0,5pln.
    Hm... a juz prawie jestem gotowy do zamkniecia konta w Multi... Chyba
    jeszcze troche je zatrzymam, moze na razie zrezygnuje z z VE i zamienie na
    MK Ja.

    > Mam nadzieje, ze fortis nie zmusi nas do całkowitej emigracji - tylko
    zmiany
    > pakietu ;)

    Jesli ma zostac tylko zloty i platynowy to wymagane minimum zdeponowanych
    srodkow pelnie pozostanie w ok 100k pln. Gdybye pozostawili pakiet srebrny z
    ew podwyzszeniem kwoty minimalnych wplywow byloby ok.
    Na razie trzeba sie cieszyc i korzystac :). Mam nadzieje, ze nie beda gorsi
    od LG Petro/Nordea i powiadomia o zmianacg co najmniej pol roku wczesniej
    :).

> [...]
    wymogu
    > prowadzenia DG przez co najmniej 12m-cy ;-))

    Po 3 tygo dostales ja fizycznie, czy dopiero dostales pozytywna decyzje? ;)

    MK

  • 13. Data: 2006-04-19 20:16:52
    Od: zbig <z...@p...com>

    MK napisał(a):

    > Na razie trzeba sie cieszyc i korzystac :). Mam nadzieje, ze nie beda gorsi
    > od LG Petro/Nordea i powiadomia o zmianacg co najmniej pol roku wczesniej
    > :).

    mam e-pakiet od dawna i pamętam kiedy od stycznia 2002 podnieśli opłatę
    z 3 na 7 złotych to odbyło się to raczej znienacka, niestety - także to
    raczej nieuzasadniony optymizm :(

  • 14. Data: 2006-04-19 20:21:47
    Od: zbig <z...@p...com>

    maczo napisał(a):

    > Może Lukas Bank i e-Konto z tokenem? (ewentualnie e-Konto Pro), szczególnie
    > ta pierwsza opcja jest porównywalna a dużo tańsza.
    > http://lukasbank.pl/oferta_konta_oplat.asp

    właściwie nienajgorzej, kilka euronetów mam w okolicznych hiperach ,
    5 tysiaków też by się znalazło, najtrudniej odzwyczaić żonę od dowolnych
    bankomatów, ale może się uda.
    A na razie korzystajmy z uroków fortiska :)))

  • 15. Data: 2006-04-20 06:04:34
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    MK wrote:
> [...]
    > 0,5pln. Hm... a juz prawie jestem gotowy do zamkniecia konta w
    > Multi... Chyba jeszcze troche je zatrzymam, moze na razie zrezygnuje

    Ja zaczekam na zmiany w fortisie. Ale zamierzam zlikwidować MK aquarius ;)
    ew. przekształcić je na MK Ja.

> [...]
    > zdeponowanych srodkow pelnie pozostanie w ok 100k pln. Gdybye
    > pozostawili pakiet srebrny z ew podwyzszeniem kwoty minimalnych

    No jakieś konto "vip" pewnie zostanie w fortisie. Pytanie, czy to będzie
    takie konto "vip" jak u konkurencji, czy coś sensownego. Pakiet złoty +
    złota karta za 250zl to już całkowicie mija sie z celem. Wtedy te darmowe
    bankomaty wychodzą dość drogo.... Mnie się już odechciało płacić 15zł za w
    zasadzie zwykłe konto (tylko z inna nazwą) w multibanku. Obiecywali, że będą
    rozwijać to konto, a od dwóch lat nic sie nie dzieje... oprócz tego, że
    podnieśli opłaty ;)

    > Po 3 tygo dostales ja fizycznie, czy dopiero dostales pozytywna
    > decyzje? ;)

    Najpierw czekałem miesiąc. Wniosek zgninął (ale nie papiery, tylko wniosek w
    systemie; bo podobno zmieniali system w związku z tą zmianą taryf dla kart).
    Teraz trzy tygodnie. Kartę już mam. W sumie ok - bo kartę dostałem tylko na
    wniosek, dwukrotnie mnie przepraszali ;) i mam ją w nowej promocji...
    I tak używam citka, wiec nie była mi jakoś bardzo potrzebna ;))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek