  • 1. Data: 2005-05-12 08:14:38
    Temat: poślizg w spłacie zadłużenia a konsolidacja
    Od: Dawid <d...@i...pl>

    Witam,

    Pytanie odnośnie konsolidacji. Przykład: Mam dwa kredyty, z pewnych
    przyczyn przez dwa okresy rozliczeniowe, nie wywiązywałem sie ze spłaty
    w terminie. W jednym przypadku spłata przedłużyła się nawet o 1 miesiąc.
    I teraz: czy konsolidacja tych dwoch kredytów, pozwoli mi wyczyścić się
    z BIKu jako osoba która nie spłaca zadłużenia w terminie? Jakie i kiedy
    informacje trafiają do BIKu? Czy kiedy miałem jednomiesięczny poślizg w
    spłacie raty kredytu mogę jeszcze starać się o kredyt w innym banku czy
    jestem już osobą niewiarygodną i takie kredytu raczsej nie dostane?
    No i ostatnie pytanie, czy każdy bank korzysta z Biku, jesli nie to jakie?

    Pozdrawiam,
    Dawid

  • 2. Data: 2005-05-12 10:25:38
    Temat: Re: poślizg w spłacie zadłużenia a konsolidacja
    Od: Dawid <d...@i...pl>

    Dawid napisał(a):
> [...]
    > jestem już osobą niewiarygodną i takie kredytu raczsej nie dostane?
    > No i ostatnie pytanie, czy każdy bank korzysta z Biku, jesli nie to jakie?

    Jezeli jest odpowiedniejsze miejsce na to pytanie na newsgroupach albo w
    necie, prosze o namiary.

    Dzieki.

  • 3. Data: 2005-05-12 14:18:31
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Dawid" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jezeli jest odpowiedniejsze miejsce na to pytanie na newsgroupach albo w
    > necie, prosze o namiary.

    weź raport z BIK i sprawdź
    z tego co ostatnio widziałem w raporcie, statusy kredytu i poszczególnych
    rat są określane jako:
    1. normalny - 0-30 dni opóźnienia
    2. .....

    a więc, można założyć, że do 30 dnia, jeszcze nic w BIK nie ma

    inna sprawa, że w moim ostatni raporcie są wymienione kredyty z rozbiciem na
    miesiące - czyli jest stan zadłużenia, należność, wpłata - więc jeśli
    będziesz brał duży kredyt (mieszkaniowy) i analityk zagłębi się w raport z
    BIK to od razu wyłapie to opóźnienie

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 4. Data: 2005-05-13 20:52:41
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 12 May 2005 10:14:38 +0200, Dawid <d...@i...pl> napisał:

> [...]
    > jestem już osobą niewiarygodną i takie kredytu raczsej nie dostane?
    > No i ostatnie pytanie, czy każdy bank korzysta z Biku, jesli nie to

    Jeżeli przekroczenie nie było więkrze niż 60 dni można próbować. Jak nie
    było innych wpadek może to nawet nie skutkować podwyąszonym
    oprocentowaniem, ale to już jest indywidualna sprawa.
    Jakie informacje trafiają do BIKu? teoretycznie każde Twoje zobowiązanie
    bankowe Czy bank to przesle czy nie to już osobna sprawa i tu bywa różnie
    niezaleznie od banku.
    Pozdrawiam
    Zbyszek