  • 21. Data: 2010-06-16 12:39:16
    Temat: Re: postaw na Jarosława i wygraj
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 16.06.2010 14:13, Liwiusz wrote:

    > To, aby istniał, a nie stał się mało znaczącą mniejszością.

    Smiem twierdzic, ze mikroskopijny Luksemburg z 500 tys. mieszkancow ma
    wiekszy wplyw na losy swiata niz cala populacja Kongo (70 mln?), Burkina
    Faso i Togo razem wzietych.

    > To znaczy w ciągu kilku pokoleń.

    Ba, powiedzialbym, ze w ciagu jednego pokolenia, jesli sie _w ogole_ nie
    rozmnaza.
    Ale jakby chyba nie o to chodzilo...

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 22. Data: 2010-06-16 12:46:34
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

    W dniu 2010-06-16 14:30, MarekZ pisze:

    > Mnie państwo jest na przykład przydatne do budowy infrastruktury
    > drogowej, bo lubię szybko jeździć albo do eliminacji i ograniczania
    > zakusów przynajmniej części mend.

    A4-kę (podobno) wybudował Stalexport, a państwo było potrzebne tylko po
    to, żeby zagwarantować mafii wyłączność i zyski, nawet jeśli ruch na
    autostradzie nie pokryje założonej kwoty.
    Kiepski przykład.

    Mendy eliminuje lokalna policja utrzymywana z podatków terytorialnych
    oraz mieszkańcy posiadający broń i prawo chronienia swojej własności.

    Nadal nie widzę po co komu państwo.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 23. Data: 2010-06-16 13:13:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Charlie delta" e...@a...goo
    glegroups.com

    : w niedzielę postaw X dla jarosława

    Nie słuchajcie go!! Nie stawiajcie przysłowiowego krzyżyka Jarosławowi!!
    Dajcie mu jakaś szansę!!! Nie wolno człowieka skazywać na przegraną zawczasu!!!
    Nie wolno tak po prostu kogoś przekreślać!!!

    Wiem, że źle rządził, jako premier, ale może poprawił się i będzie
    dobrym prezydentem!! Dajcie mu szansę!!! Proszę Was!

    Nie należy na nim stawiać krzyżyka!!!

    To nieludzkie!! To pastwienie się nad człowiekiem!!!
    Człowiekiem o dobrym sercu, opiekunem zwierząt, przyjacielem...
    [cholera -- czy on ma przyjaciół jakichkolwiek? co by tu napisać?...]
    ...przyjacielem Polski!!! [mogłem dopisać ,,i Polaków'' po słowie
    ,,Polski'' -- ale mnie jakoś źle się robi, gdy o nim myślę...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2010-06-16 13:14:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "monter.FM" 4c17f8bf$0$17091$6...@n...neostrada.pl

    > Zagłosuję na Jarosława jak spłodzi syna i zbuduje dom :-P

    Już widzę kolejki w USC -- i prośby o zmianę imienia. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2010-06-16 13:16:33
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    wiadomościnews:hva2iu$8q7$1@news.onet.pl...

    > Tylko że podobnie myślacy jak ty są później pierwsi w kolejkach po
    > emeryturyu i zasiłki z mops.

    A nieprawda, nie wszyscy uprawnieni wystąpili o to:
    http://emerytury.wp.pl/kat,98674,title,Emerytura-Dzi
    ekuje-nie-biore,wid,11665194,wiadomosc.html

    > Bo przez 40lat do ZUS nic nie wpłacali ale tez sami nic nie odłozyli bo
    > przejedli

    No dobrze, ale co Tobie do tego? To ich zmartwienie.

    --
    Jarek

  • 26. Data: 2010-06-16 13:24:35
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...
    > przejedli

    >No dobrze, ale co Tobie do tego? To ich zmartwienie.

    Moje pośrednio.
    Bo takiemu delikwentowi państwo i tak później bedzie pomagac udzielajac
    zasiłków itp. A skąś te pieniądze będzie musiało brać.

    Krzysiek

  • 27. Data: 2010-06-16 13:27:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    kris pisze:

> [...]
    > Bo takiemu delikwentowi państwo i tak później bedzie pomagac udzielajac
    > zasiłków itp. A skąś te pieniądze będzie musiało brać.

    Ech, ile razy można? To niech państwo nie daje zasiłków!

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2010-06-16 13:31:19
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 16.06.2010 15:27, Liwiusz wrote:

    .googlegroups.com...

    > Ech, ile razy można? To niech państwo nie daje zasiłków!

    "A dzieci uposledzone, kalekie ofiary wypadkow, nalezy zrzucac ze skaly".

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 29. Data: 2010-06-16 13:37:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomasz Chmielewski pisze:

    > "A dzieci uposledzone, kalekie ofiary wypadkow, nalezy zrzucac ze skaly".

    "Bo jakoś nigdy w historii przed XX wiekiem nikt się takimi dziećmi
    nie zajmował".

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2010-06-16 13:53:44
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 16.06.2010 15:37, Liwiusz wrote:

    > "Bo jakoś nigdy w historii przed XX wiekiem nikt się takimi dziećmi nie
    > zajmował".

    Swiat sie zmienia.

    Odbierzesz wszystkim emerytury, swiadczenia dla bezrobotnych i inne -
    ile proponowany przez ciebie system spoleczny wytrzyma, nim ludzie
    zaczna sie wzajemnie zabijac? Aha, zapomnialem, wystarczy, jak kupie
    sobie wtedy karabin i zamieszkam w czolgu.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org