  • 31. Data: 2010-06-16 14:04:55
    Temat: Re: postaw na Jarosława i wygraj
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomasz Chmielewski pisze:

    > Odbierzesz wszystkim emerytury, swiadczenia dla bezrobotnych i inne -
    > ile proponowany przez ciebie system spoleczny wytrzyma, nim ludzie
    > zaczna sie wzajemnie zabijac? Aha, zapomnialem, wystarczy, jak kupie
    > sobie wtedy karabin i zamieszkam w czolgu.

    Masz strasznie małą wiarę w ludzi ;)

    eot.

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2010-06-16 14:12:08
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 16.06.2010 16:04, Liwiusz wrote:

    > Masz strasznie małą wiarę w ludzi ;)
    >
    > eot.

    Staram sie tlumic wszelkie zapedy, ktore moga doprowadzic do upadku euro
    w ciagu dziesieciu lat ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 33. Data: 2010-06-16 14:35:48
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 16 Cze, 16:12, Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> wrote:

    > Staram sie tlumic wszelkie zapedy, ktore moga doprowadzic do upadku euro
    > w ciagu dziesieciu lat ;)

    Za późno... Daremne żale próżny trud.

    Chociaż... może 10 lat jeszcze wytrzyma, kto wie?

    --
    Jarek

  • 34. Data: 2010-06-16 17:22:38
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 16.06.2010 08:00, Młotkowy wrote:

    > Zazwyczaj nie chce mi się odpisywać na Twoje bełkoty, tym razem zrobię
    > wyjątek w nadziei, że może Ci się jakaś synapsa utworzy.

    > Moja propozycja: Przeczytaj to 10 razy, nie traktuj jako napisane przez
    > siebie zdanie i przemyśl to trochę.
    >
    > 2. Gratuluję wzorców i idoli. Nie jestem zaskoczony.
    >
    > 3. Jak dorośniesz, to może zrozumiesz, że dobrobyt, zarówno własny jak i
    > narodu, w dużym stopniu i w prosty sposób zależy od liczebności
    > potomstwa

    Tak jest, bo dobrobyt zalezy od liczebnosci potomstwa!

    http://wiadomosci.onet.pl/2185272,452,slask_makabryc
    zne_odkrycie_w_bylej_kopalni,item.html

    Puknij ty sie czasem w glowe, pomysl czasem...

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 35. Data: 2010-06-16 18:22:38
    Temat: Re: postaw na Jaros(C)(C)awa i wygraj
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <8...@m...uni-berlin.de>,
    Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> wrote:

    > Am 16.06.2010 08:53, Liwiusz wrote:
    >
    > (...)

    > Palnales jakas bzdure, z ktorej wynika jedynie, ze liczebnosc populacji
    > zalezy od liczby dzieci.
    >
    > Albo zdefiniuj, co rozumiesz przez "rozwoj narodu".

    Tez mi sie to wydaje naciagane.
    Bo ile mozna sie rozmnazac? Ziemia nie jest z gumy.
    Juz nawet Chiczycy promuje rodzine 2+1.

    No chyba, ze sie liczy na jakas wieksza katastrofe (wojna nuklearna,
    albo wielki meteoryt), po ktorej mozna zaczynac od nowa.

    TA

  • 36. Data: 2010-06-16 19:19:13
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Młotkowy <n...@...co.pl> dared to write:

    > A4-kę (podobno) wybudował Stalexport, a państwo było potrzebne tylko po
    > to, żeby zagwarantować mafii wyłączność i zyski, nawet jeśli ruch na
    > autostradzie nie pokryje założonej kwoty.
    > Kiepski przykład.
    >
    > Mendy eliminuje lokalna policja utrzymywana z podatków terytorialnych
    > oraz mieszkańcy posiadający broń i prawo chronienia swojej własności.

    A lokalną policję kto nadzoruje/eliminuje? Lokalni urzędnicy? Fajny trzeci świat nam
    tu szykujesz....

    > Nadal nie widzę po co komu państwo.

    Pojedź do USA i przyjrzyj się. Państwo ogranicza się tam do policji i poborcy
    podatkowego. Potem pojedź do Szwajcarii, gdzie państwo zapewnia niemal wszystko, i
    porównaj.

  • 37. Data: 2010-06-16 19:58:23
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

    W dniu 2010-06-16 20:22, T...@s...in.the.world pisze:

    > Bo ile mozna sie rozmnazac? Ziemia nie jest z gumy.
    > Juz nawet Chiczycy promuje rodzine 2+1.
    >
    > No chyba, ze sie liczy na jakas wieksza katastrofe (wojna nuklearna,
    > albo wielki meteoryt), po ktorej mozna zaczynac od nowa.

    A na co Twoim zdaniem liczą Muzułmanie?

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 38. Data: 2010-06-16 21:05:46
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 16.06.2010 21:58, Młotkowy wrote:

    > A na co Twoim zdaniem liczą Muzułmanie?

    A ja nie wiem; ci, z ktorymi rozmawialem, liczyli np. na dobra pogode,
    zdrowie, szczescie itp.

    A ci, z ktorymi ty rozmawiales - na co liczyli?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 39. Data: 2010-06-17 08:10:50
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 16 Cze, 20:22, T...@s...in.the.world wrote:

    > Tez mi sie to wydaje naciagane.
    > Bo ile mozna sie rozmnazac? Ziemia nie jest z gumy.

    A jaka jest pojemność Ziemi liczona w ludziach?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 40. Data: 2010-06-17 08:14:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jarek Andrzejewski pisze:

    > A jaka jest pojemność Ziemi liczona w ludziach?

    Wydaje mi się, że 15 miliardów to nie byłoby żadne przeludnienie.
    Przede wszystkim ważne jest, ile osób można wykarmić, na szczęście
    proces ten reguluje się samodzielnie, tj. nigdy nie będzie więcej osób
    niż można wyprodukować jedzenia.

    Nie zapominajmy również, że jeśli poważnie myślimy o sobie za 1000
    lat, to podbój i kolonizacja kosmosu wydaje się być oczywista.

    --
    Liwiusz