  • 1. Data: 2008-10-09 08:15:41
    Temat: poswiadczenie nieprawdy?
    Od: " autor" <n...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    Szalenie spodobaly mi sie karty kredytowe, mam zamiar zdobyc jeszcze ze dwie
    trzy,bo moga sie okazac w potrzebie (jak ktos nie jest debilem i zlodziejem)
    szalenie przydatne. No i mam tutaj pytanie. Bo wlasnie spojrzalem na oferte
    polbanku, i tam (bez wychodzenia z domu) wystarczy poswiadczyc podpisem
    wysokosc osiagalnych dochodow , bez zaswiadczen. Wykonuje umowy o dzielo, z
    osttanich 12 miesiecy mialem na konto wplyw okolo 11 tys. Czyli srednia wynosi
    okolo 920 zl. Czy jezeli skladajac wniosek bym potwierdzil podpisem wysokosc
    dochodow 900 zl /ms to popelnilbym przestepstwo ? Na chlopski rozum nie mijam
    sie z prawda.

    Ktore jeszcze banki nieodplatnie na podobnych warunkach wydaja karty?
    Wyciagi mnie interesuja tylko przez net zeby mi papierow za iles tam zlotych
    nie przysylano.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-10-09 08:20:45
    Temat: Re: poswiadczenie nieprawdy?
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    autor pisze:
> [...]
    > dochodow 900 zl /ms to popelnilbym przestepstwo ? Na chlopski rozum nie mijam

    Mozesz napisac cokolwiek. Szczgolnie jak nie musisz podawac zakladu
    pracy bo i tak nei sprawdza to takie tam siu bzdziu zeby miec jakis papier

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 3. Data: 2008-10-09 08:21:30
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Na oswiadczenie do 5000 daje bz wbk, ale zdarza im sie dzwonic do pracodawcy
    i potwierdzac. Dla klienta jest o tyle latwiej, ze bank sobie sam sprawdza,
    a nie trzeba mu dostarczac papierkow.

  • 4. Data: 2008-10-09 08:30:20
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    > Mozesz napisac cokolwiek. Szczgolnie jak nie musisz podawac zakladu
    > pracy bo i tak nei sprawdza to takie tam siu bzdziu zeby miec jakis papier

    to ze mozna pisac cokolwiek bylo zawarte w watku, pytam o odpowiedzialnosc
    karna w konkretnym przypadku.

  • 5. Data: 2008-10-09 08:31:24
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    autor pisze:
    [...]

> [...]
    > dochodow 900 zl /ms to popelnilbym przestepstwo ? Na chlopski rozum nie mijam
    [...]
    Ale gdzie tu poświadczenie nieprawdy?
    KJ

  • 6. Data: 2008-10-09 08:33:18
    Od: " " <n...@g...pl>

    Szymon <n...@o...pl> napisał(a):

    > Na oswiadczenie do 5000 daje bz wbk, ale zdarza im sie dzwonic do pracodawcy
    > i potwierdzac. Dla klienta jest o tyle latwiej, ze bank sobie sam sprawdza,
    > a nie trzeba mu dostarczac papierkow.

    a jak na umowy o dzielo ktos pracuje to gdzie dzwonia?

  • 7. Data: 2008-10-09 08:36:57
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Poki bedziesz splacal na czas to nie martwilbym sie o odpowiedzialnosc
    karna. Jeszcze Ci limit podniosa po roku :-) Klopoty sie zaczna, gdy
    przestaniesz splacac.

  • 8. Data: 2008-10-09 08:38:10
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    BIK sprawdzaja i szacuja w tym wypadku indywidualnie - na ile dochody sa
    stale, bo np. 12.000 wplaty raz w roku i 1000zl/mc nie musza miec takich
    samych nastepstw w kwestii przyznania kredytu.

  • 9. Data: 2008-10-09 08:54:41
    Od: " " <n...@g...pl>

    > Ale gdzie tu poświadczenie nieprawdy?

    art 297 KK

    prosilbym o zabieranie glosu w tej sprawie osoby zorientowane.

  • 10. Data: 2008-10-09 09:26:19
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    n...@g...pl pisze:

    > art 297 KK
    >
    > prosilbym o zabieranie glosu w tej sprawie osoby zorientowane.

    Dobrze, ale ja nie rozumiem, jakie fałszywe dane podaje autor wątku
    (może czegoś nie doczytałem)
    KJ