  • 11. Data: 2008-10-09 09:42:34
    Temat: Re: poswiadczenie nieprawdy?
    Od: " " <n...@g...pl>

    > Dobrze, ale ja nie rozumiem, jakie fałszywe dane podaje autor wątku
    > (może czegoś nie doczytałem)

    nie zarabia miesiecznie stale 900 a jest to srednia z 12 miesiecy.
    Co dwa trzy miesiace przelew na 2,3 czy 4 tysiace. Np w bzwbk wymagana jest
    umowa o prace od 3 miesiecy, staly dochod. GDybym taknapisal, bylo by to
    przestepstwo w swietle cytowanego artykulu, bo zawsze mozna stwierdzic ze bank
    gdyby wiedzial nie dalby kredytu. A wiec zostal wprowadzony w blad.

  • 12. Data: 2008-10-09 09:48:24
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    n...@g...pl pisze:

> [...]
    > gdyby wiedzial nie dalby kredytu. A wiec zostal wprowadzony w blad.

    Nie wiem jak w Polbanku, ale w większości banków liczy się właśnie
    średnia z 3-12 miesięcy. Więc dalej nie wiem gdzie tu "wprowadzenie w
    błąd".

    No chyba, że Polnbank faktycznie wymaga żeby co miesiąc wpływało owe 900
    PLN.

    KJ

  • 13. Data: 2008-10-09 10:04:39
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Jeszcze raz Ci napisze - poki splacasz jest wszystko OK. Nikt Ci sie do
    niczego nie bedzie przyczepial. Gdy przestajesz splacac to wtedy masz
    problem, bo bank moze Ci udowodnic wyludzenie kredytu na podstawie
    nieprawdziwych danych. Ale tak to obie strony sa zadowolone.

    Zauwaz tez, ze karte mozna miec latami, a zaswiadczenie czy oswiadczenie
    jest wazne tak naprawde na chwile wystawienia. Wiec to normalne, ze mogles
    zmienic prace, stracic ja, zyskac inne dochody itp. Bardzo malo jest pewnie
    osob, ktore w dniu wyrobienia KK i po roku (chyba na mniej malo kto bierze)
    czy kilku latach maja dokladnie taka same pensje i tego samego pracodawce.
    Dlatego nie przejmowalbym sie jesli zamierzasz uczciwie korzystac z KK.

  • 14. Data: 2008-10-09 13:00:34
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 9 Oct 2008 09:42:34 +0000 (UTC), " "
    <n...@g...pl> wrote:

    >nie zarabia miesiecznie stale 900 a jest to srednia z 12 miesiecy.

    A gdzie deklaruje, że zarabia stale 900?

    >Co dwa trzy miesiace przelew na 2,3 czy 4 tysiace. Np w bzwbk wymagana jest
    >umowa o prace od 3 miesiecy, staly dochod.

    Ale to już zupełnie inne pytanie.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 15. Data: 2008-10-09 23:46:38
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    autor wrote:

    > wystarczy poswiadczyc podpisem
    > wysokosc osiagalnych dochodow , bez zaswiadczen.

    ZTCW większośc kartowych dochodów banków pochodzi z przeterminowanych
    KK, nie z prawidłowo obsługiwanych.
    Pierwszy bank który zacznie sprawdzać prawdziwość oświadczeń "na gębę"
    straci te 5% najbiedniejszych klientów którzy zapewniają mu 95%
    przychodu.
    Pozatym banki często pytają o dochody z ostatnich x miesiecy, a nie o
    stałość dochodów.

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 16. Data: 2008-10-10 03:37:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MHC Mega wrote:

> [...]
    > Pierwszy bank który zacznie sprawdzać prawdziwość oświadczeń "na gębę"
    > straci te 5% najbiedniejszych klientów którzy zapewniają mu 95%

    Skąd wziąłeś tą teorię?

  • 17. Data: 2008-10-10 11:19:50
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    witek wrote:

    > Skąd wziąłeś tą teorię?

    O co ci chodzi?
    Jak się nie znasz na kartach to sie dokształć.

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 18. Data: 2008-10-11 18:34:38
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Skąd wziąłeś tą teorię?

    Choćby stąd, że prowizja banku od zakupów z rocznym obroetem nawet na
    kwotę 25.000 zł, spłaconych w GP, przez świadomego klienta to maksymalnie
    około 2%, czyli no powiedzmy 500 zł (w praktyce zapewne mniej). Jeśli
    nieświadomy klient się na kwotę 5000 zł na tej KK zadłuży, to oprócz tych
    100 zł prowizji od zakupów, bank zarobi co miesiąc następne 100 zł odsetek i
    może jeszcze coś ze składek na ubezpieczenia do tego dojdzie, z których
    nieświadomy klient nie zrezygnował.