  • 1. Data: 2010-03-17 16:03:39
    Temat: poszukujący biura
    Od: skawet <s...@o...eu>

    Witam,
    zastanawiam się właśnie nad zmianą biura maklerskiego.
    Słyszałem (nie wiem czy to prawda), że są biura na których można składać zlecania
    kupna
    mając np. 10.000zł jednoczenie na np. 4 różne spółki tak, że ich wartości w sumie
    była np.
    40.000 zł. i dopiero w chwili wyczerpania środków na koncie pozostałe zlecenia nie
    były by
    realizowanie?
    Inaczej mówiąc mając wspomniane 10.000zł mogę jednocześnie obstawiać różne "okazje" i
    tak
    aż do wyczerpania środków.

    Czy jest takie biuro, cz je sobie po prostu wymarzyłem?
    Jeżeli jest takie biuro to które?

    pozd,
    skawet

  • 2. Data: 2010-03-17 16:10:07
    Temat: Re: poszukujący biura
    Od: "haze" <a...@t...net.pl>

    BOŚ zdaje się

  • 3. Data: 2010-03-17 16:15:04
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skawet wrote:

> [...]
    > "okazje" i tak aż do wyczerpania środków.
    >
    > Czy jest takie biuro, cz je sobie po prostu wymarzyłem?

    Było takie zlecenia w bossa. Zlecenie warunkowe jest realizowane aż do
    wyczerpania realnych środków. Tak właśnie jak mówisz. Nie wiem czy tylko w
    bossa i nie wiem czy jeszcze w bossa. Na ich stronie czytałem o tym.

  • 4. Data: 2010-03-17 17:55:58
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    totus wrote:

    > Było takie zlecenia w bossa. Zlecenie warunkowe jest realizowane aż do
    > wyczerpania realnych środków. Tak właśnie jak mówisz. Nie wiem czy tylko w
    > bossa i nie wiem czy jeszcze w bossa. Na ich stronie czytałem o tym.

    Potwierdzam, jest w bossa takie coś, nazywa się to zlecenie DDM+. To jest
    zlecenie realizowane niejako przez nich, w momencie aktywacji, dopiero
    wpuszczane do warsetu, więc nie ma wstępnego ograniczenia na gotówkę itp.

  • 5. Data: 2010-03-19 13:16:35
    Od: skawet <s...@o...eu>

    Dziękuje za info.
    Wysłałem zapytanie do BOSSa w tej sprawie ale na razie bez odpowiedzi.

  • 6. Data: 2010-03-19 15:48:04
    Od: <t...@g...com>

    DDM w bosie jeśli dobrze kojarzę jest od zleceń za dużo wyższą kasę :)

  • 7. Data: 2010-03-19 16:00:29
    Od: skawet <s...@o...eu>

    Dostałem odpowiedź z Bossa
    to nazywa się DDM+
    a tu szczegóły:
    http://bossa.pl/index.jsp?layout=2&page=0&news_cat_i
    d=439

    nie ma za to ani dodatkowych opłat ani minimalnej wartości zlecenia

    Chyba znalazłem swoje nowe biuro :)

  • 8. Data: 2010-03-19 16:14:02
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Uzywam DDM w Bossa od jakiegos czasu i jestem zadowolony. Jest tylko
    jeden haczyk: jesli chcesz sprzedac akcje pkc na otwarciu i za ta kase
    kupic cos innego za pomoca ddm - czasami zlecenie kupna aktywuje sie
    szybciej niz rozliczenie zlecenia sprzedazy i wywala blad, ze nie ma
    srodkow na koncie.