  • 1. Data: 2010-06-08 01:38:55
    Temat: potrzebuję kredytówki ...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Help !

    Potrzebuję KK.

    Warunki:

    - dostęp via net ... w miarę "realny"

    - w dupie mam period (czy jak to się tam wabi)

    - limit 5kPLN

    - bez absolutnie żadnych dokumentów - niech się oprą na historii
    w BIKu (długą mam)

    - najlepiej bez jakichkolwiek opłat

    - cel: płacenie bezgotówkowo gdzie popadnie jak się bank
    spieprzy (aktualnie główne konto w Aliorze) i nie będzie
    autoryzował z niewiadomych przyczyn transakcji (np LUKAS po
    północy co było standardem ... etc.)

    cel 2 - wypłacanie gotówy w bankomatach i płacenie bezgotówkowo
    poza RP (każdy kontynent)

    Obwarowania:

    - nie w NORDEI - ci się wykoleili na dostarczeniu KK. Poje*ało
    się coś w systemie, i karta, którą mi mieli odnowić nie dotarła
    do mnie a do placówki. Placówka nie może wysłać mi na adres
    koresp. Mogę odebrać osobiście. W placówce mogę być po 20:30 ...
    z bliżej nie znanych przyczyn placówka wówczas zamknięta.

    - nie w LUKASIE - od czasu jak mnie wypłoszyli podwyższeniem
    opłaty za EPRO - mam ich w dupie

    - nie w BZ WBK - z powodu debilizmu: nie i koniec!

    - nie w GE MONEY (zdaje się, że ongiś BePeH i coś tam jeszcze po
    połączeniu). Powód UoDO mają w dupie, i w dziale reklamacji
    pracują debile

    - nie w CITI - złe wspomnienia ogólne. Wolałem HandloBank

    - nie w ING - za toporna i śmierdząca naftaliną obsługa w marmurze.

    - nie w CETELEMIE - jako były pracownik tego gó*na z ostrożności
    kredytowej (procesowej?) nie chcę i już ...

    - nie w Kredyt Banku (bez wyjaśnień)

    - nie w PKO BP S.A. (j.w.)

    - nie w GETINIE ... (j.w.)

    To by było chyba na tyle ...

    BTW - czemu karta aliora ciągle na POSach twierdzi, że mam
    ostatnią próbę wklepania nr PIN ???

    6008

  • 2. Data: 2010-06-08 02:57:40
    Temat: Re: potrzebuję kredytówki ...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafał "SP" Gil wrote:
    > Help !
    >
    > Potrzebuję KK.

    A musi być kredytowa? Nie masz 5k własnej kasy?

    zajrzyj do pekao s.a. i poszukaj tematu visa classic.
    Działa bez pudła na każdym kontynencie.
    Ile wpłacisz tyle wydasz.

  • 3. Data: 2010-06-08 03:47:21
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 08 Jun 2010 03:38:55 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Potrzebuję KK.
    > Obwarowania:
    > - nie w [długa lista banków].

    Niewiele wniosę do wątku, ale - daleko masz do Bydgoszczy? :)

    AK

  • 4. Data: 2010-06-08 05:33:19
    Od: Michal <n...@n...org>

    W dniu 08.06.2010 03:38, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
    > Help !
    >
    > Potrzebuję KK.
    >
    > Warunki:
    >

    > BTW - czemu karta aliora ciągle na POSach twierdzi, że mam ostatnią
    > próbę wklepania nr PIN ???

    Ostatnia próba PINu offline- po to, że jak zmieniasz PIN w serwisie
    transakcyjnychm, to jest on od razu aktualizowany na karcie (a nie
    musisz jak łoś wbijać PINu 3 razy :)

    Michał

  • 5. Data: 2010-06-08 06:10:27
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 8 Cze, 03:38, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:
    > cel 2 - wypłacanie gotówy w bankomatach

    Z kredytowki? Szkoda kasy

    > i płacenie bezgotówkowo
    > poza RP (każdy kontynent)

    Polecam dwie karty - visa i mastercard

    > Obwarowania:
    > (dluga czarna lista bankow)

    Tyle bankow wykluczyles ze malo co zostalo :)
    IMHO - jesli nei chcesz papierkologii to sprobuj w banku w ktorym
    masz konto/kredyt/inne produkty. Jesli korzystasz z uslug bankow,
    ktore sa na Twojej czarnej liscie to nie wroze powodzenia :(

  • 6. Data: 2010-06-08 06:25:59
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Sprawdź Keep It Simple

  • 7. Data: 2010-06-08 07:07:31
    Temat: Re: potrzebuj? kredyt?wki ...
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-08 08:25, Robert Wicik pisze:
    > Sprawd? Keep It Simple

    Tylko nie zapomnij o kolorowej pieczątce i nie wymagaj kontaktu i chęci
    wydania karty.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2010-06-08 07:29:31
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    > Tylko nie zapomnij o kolorowej pieczątce i nie wymagaj kontaktu i chęci
    > wydania karty.

    Nie było żadnych kwitów, pieczątek. Wszystko gładko odbyło się.

  • 9. Data: 2010-06-08 07:36:42
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 08 Jun 2010 03:38:55 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    Polbank

    > Warunki:
    > - dostęp via net ... w miarę "realny"

    Brak blokad, reszta akceptowalna

    > - w dupie mam period (czy jak to się tam wabi)
    > - limit 5kPLN
    > - bez absolutnie żadnych dokumentów - niech się oprą na historii
    > w BIKu (długą mam)

    Tu musisz sprawdzić, kiedyś do 5k było na oswiadczenie. Jeżeli oni nie dają
    to pewnie nikt inny ci nie da (chyba, ze bank w którym masz ROR).

    > - najlepiej bez jakichkolwiek opłat

    36 transakcji rocznie zwalnia z opłaty

    > - cel: płacenie bezgotówkowo gdzie popadnie jak się bank
    > spieprzy (aktualnie główne konto w Aliorze) i nie będzie
    > autoryzował z niewiadomych przyczyn transakcji (np LUKAS po
    > północy co było standardem ... etc.)

    Na razie nie zdarzył mi się brak autoryzacji, ale tu gwarancji nie ma.

    > cel 2 - wypłacanie gotówy w bankomatach

    Tu gorzej, bo opłata i %.

    > i płacenie bezgotówkowo poza RP (każdy kontynent)

    A tu bezkonkurencyjnie.

    --
    Kojer

  • 10. Data: 2010-06-08 07:47:43