  • 21. Data: 2010-06-09 06:35:03
    Temat: Re: potrzebuję kredytówki ...
    Od: "Pablo" <p...@n...pl>

    "Rafał "SP" Gil" news:humdam$ruj$1@node1.news.atman.pl

    > Da mi ktoś KK na wydruki z internetowego międzymordzia JA=BANK ?
    > Bo jak na podstawie historii kredytówki i konta osobistego - to
    > już fajnie, wszystko sam generuję na kompie i drukuję.

    trudno rzecz, szczególnie w obecnych warunkach, w których to banki stały się
    bardzo ostrożne w obawie o własne tyłki... powrót do czasów gdzie rozdawali
    plastiki na lewo i prawo chyba przynajmniej w najbliższej przyszłości nam
    nie grozi.
    A interesowałeś się KISem od OF. Za samo trzymanie kasy na ich lokatach
    dzwonią i proponują plastik - przynajmniej ja tak miałem.

  • 22. Data: 2010-06-09 07:01:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    ""Rafał \"SP\" Gil"" humdam$ruj$...@n...news.atman.pl

    > W Nordea mam kredytówkę - Nordea nie jest w stanie mi jej doręczyć. Mogę odebrać w
    placówce w ich godzinach roboczych, mimo, że
    > zgodnie z umową mieli mi ją doręczyć na adres korespondencyjny. Więc karta w NORDEI
    nie spełnia swoich zadań - nie mogę nią płacić
    > ;) Mogę tylko przelewy z jej rachunku robić ...

    A te przelewy są na jakich warunkach? Wliczane są do GP? -- pewnie nie.
    Oprowizjowane jakoś? Obwarowane jakimiś restrykcjami?

    --
    ^ * 724 w niedzielę było b.
    dobrze, lecz byłem
    P . . ' . . . . . .06 dni 710 w parku, wśród ludzi,
    :) co W S C P
    E . . . . . ----> 700 dało się zauważyć w
    PEFach,
    F 19 22 28 . . . 05 ' 695 które mi spadły
    drastycznie 8 9 10 11
    2526 01 03 . .`'.-. 680 ._.
    .-.
    l 21 24 29 31 04 09 .'O`-' 670 ., ; o.'
    eneuel@@gmail.com '.O_'
    / 23 30 02 `-:`-'.'660.'. '`\.'`.'
    ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    m . 20 27 0708 o'\:/.d..654`|'.;. p \ ;'..;,,. ; .
    ,.. ; ;...;\|/...

  • 23. Data: 2010-06-09 07:44:29
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > A te przelewy są na jakich warunkach? Wliczane są do GP? -- pewnie nie.
    > Oprowizjowane jakoś? Obwarowane jakimiś restrykcjami?

    Pojęcia nie mam. Kredytówkę wziąłem do transakcji za
    pośrednictwem terminali do płatności bezgotówkowych, a przelewów
    nigdy nie robiłem. Wiem tylko tyle, że mogę - w szczegóły się
    nie zagłębiałem.

    6008

  • 24. Data: 2010-06-09 18:25:57
    Od: AW <a...@w...pl>

    > Polbank

    Właśnie złozyłem wniosek o karte PolbankEra

    Nie wiem jak z BIK-iem.
    Do 4000 PLN bez zaświadczeń, ale ja chciałem więcej więc musz\iałem
    dostarczyć zaświadczenie o zatrudnieniu.

    > Tu musisz sprawdzić, kiedyś do 5k było na oswiadczenie. Jeżeli oni nie dają
    > to pewnie nikt inny ci nie da (chyba, ze bank w którym masz ROR).
    >
    > 36 transakcji rocznie zwalnia z opłaty

    lub transakcje na 10800 PLN

    Tu jeszcze nie wim bo nie otrzymałem jeszcze karty

    > Tu gorzej, bo opłata i %.

    W kraju min. 7 PLN za granicą min 10 PLN

    > A tu bezkonkurencyjnie.

    Potwierdzam.
    Jako chyba jedyni przeliczają walutę bezpośrednio na PLN po kursie MC.
    Unikasz podwójnego przeliczenia np. Funt-> Euro, Euro -> PLN
    No i jeszcze :
    Cokolwiek kupujesz, gdziekolwiek z niej korzystasz
    - karta co miesiąc automatycznie zwróci Ci 1% wszystkich Twoich
    wydatków. Dotyczy to zarówno transakcji bezgotówkowych (zakupów kartą),
    jak i transakcji gotówkowych (np. wypłat z bankomatu).Do kwoty 750 PLN/rok.

    Tu masz przelicznik walut stosowany przez MC:
    https://www.mastercard.com/us/personal/en/cardholder
    services/currencyconversion/index.html

    WARUNEK! Telefon w Erze .
    Ale mają tez inne podobne.

  • 25. Data: 2010-06-23 20:27:08
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-06-09 20:25, AW pisze:

    > Właśnie złozyłem wniosek o karte PolbankEra

    Ja też.

    > Nie wiem jak z BIK-iem.
    > Do 4000 PLN bez zaświadczeń, ale ja chciałem więcej więc musz\iałem
    > dostarczyć zaświadczenie o zatrudnieniu.

    Poprosiłem o 3 000 PLN. Zażądali zaświadczenia o zarobkach ;/ bo
    nie mam u nich żadnego innego produktu. Oczywiście w oparciu o
    sam BIK i np wydruki z konta nie było mowy. Czyli dupa. Kartę
    pewnie dostanę, ale szybko się jej pozbędę - nienawidzę banków,
    które dla "każdego ruchu" zadłużeniowego żądają zaśw. o
    zarobkach. W tym zakresie lukas jest powalony jak radziecka
    paprotka - wynagrodzenie wpływa od 5 lat ... chce kredyt
    gotówkowy w kwocie 15 000 PLN - a ci proszą mnie o zaświadczenie
    o zarobkach ;O ... mimo, że mogą se "sami zrobić" ...

    > Potwierdzam.

    Sprawdzę ... cokolwiek mnie zdrażni ;), to natychmiast się
    pozbywam - już narazili się koniecznością dostarczenia zaśw. o
    zarobkach ... Do tego reklamują się hasłem "karta od ręki" ...
    ale wytłumaczono mi, że nie dostanę jej od ręki ... dostanę od
    ręki jak rozpatrzą mój wniosek, a trwać to może do 2 tygodni.
    Mam nadzieję, że zdążą przed urlopem.

    6008