  • 1. Data: 2012-01-26 21:36:33
    Temat: potwierdzenia open
    Od: michalis <m...@p...com>

    Witam,

    dostajecie potwierdzenia otwarcia lokat w openonline? Ja dostaje tylko
    mailem wnioski z nr konta gdzie wpłacić kasę ale potwierdzeń założenia
    lokat już nie. Teraz trzeba samemu generować z poziomu serwisu? Kiedyś
    mailem wszystko przychodziło. Przy każdej lokacie zaznaczyłem też
    potwierdzenie w wersji tradycyjnej i oczywiście też nie dostałem (minęło
    1,5 miesiąca).

    Pozdro

  • 2. Data: 2012-01-26 21:39:04
    Temat: Re: potwierdzenia open
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "michalis" <m...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Teraz trzeba samemu generować z poziomu serwisu? Kiedyś mailem wszystko

    Już dawno nie ma potwierdzeń mailowych.

    >Przy każdej lokacie zaznaczyłem też potwierdzenie w wersji tradycyjnej i
    >oczywiście też nie dostałem (minęło 1,5 miesiąca).

    Dostaniesz za rok albo dwa. Jak sie lokaty skonczą. Ten typ tak ma.

  • 3. Data: 2012-01-27 07:57:00
    Od: Jan <k...@g...com>

    On 26 Sty, 22:39, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
    > Użytkownik "michalis" <m...@p...com> napisał w
    wiadomościnews:jfsh0r$59g$1@node2.news.atman.pl...

    > Już dawno nie ma potwierdzeń mailowych.

    > Dostaniesz  za rok  albo dwa. Jak sie lokaty skonczą. Ten typ tak ma.

    Pisalem do nich w tej sprawie. Odpisali, że czasem może to się zdarzyć
    i że można samemu sobie wygenerować.