  • 11. Data: 2010-01-28 11:20:14
    Temat: Re: KK KIS
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Potestuję i jak się spodoba to mBankowa pójdzie pod nóż ;]

  • 12. Data: 2010-01-29 10:35:43
    Temat: powiadomienie o zbliżającym się terminie spłaty
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Dostaje ktoś powiadomienie o zbliżającym się terminie spłaty SMSem czy
    mailem? W moim wypadku, mimo zaznaczenia obu opcji, brak jakiegokolwiek
    sygnału.

  • 13. Data: 2010-01-29 10:48:07
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "JanKo" <b...@m...tu> writes:

    > Dostaje ktoś powiadomienie o zbliżającym się terminie spłaty SMSem czy
    > mailem? W moim wypadku, mimo zaznaczenia obu opcji, brak
    > jakiegokolwiek sygnału.

    Ale o co chodzi?
    KJ

    --
    http://modnebzdury.wordpress.com/2009/11/11/slownik-
    antyszczepionkowca/

  • 14. Data: 2010-01-29 10:51:41
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-01-29 11:35, JanKo pisze:
    > Dostaje ktoś powiadomienie o zbliżającym się terminie spłaty SMSem czy
    > mailem? W moim wypadku, mimo zaznaczenia obu opcji, brak jakiegokolwiek
    > sygnału.

    Ja dostaję, nawet jeśli spłata została już dokonana. Wprowadza to moim
    zdaniem pewien zamęt. Powinna być informacja, że np. do spłaty jest 1000
    zł, ale jeśli ktoś to spłacił przed otrzymaniem smsa, to dodatkowo
    "pozostało 0 zł".

  • 15. Data: 2010-01-29 14:02:57
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Kamil "Jońca" nadaje:
    > Ale o co chodzi?

    Taka zakładka w ustawieniach karty -
    http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/pb341_OFKIS.gif

  • 16. Data: 2010-01-29 14:04:44
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
    > Dostaje ktoś powiadomienie o zbliżającym się terminie spłaty SMSem

    Z PB tak.

    Pzdr

    JKK

  • 17. Data: 2010-01-29 14:47:25
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent paranoix nadaje:
    > Ja dostaję, nawet jeśli spłata została już dokonana.

    Ja w zamian nie dostaję wcale. Do tej pory myślałem że to dlatego że
    spłacam całość przed terminem.

  • 18. Data: 2010-01-29 16:38:40
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-01-29 15:47, JanKo pisze:
    > Agent paranoix nadaje:
    >
    > Ja w zamian nie dostaję wcale. Do tej pory myślałem że to dlatego że
    > spłacam całość przed terminem.

    To życzę Ci, żebyś tak jak i ja dostał takiego sms-a.

    --
    animka