  • 11. Data: 2009-08-21 21:16:35
    Temat: Re: powtorka z rozrywki?
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > No panowie, jak się nazywa ta formacja?
    >
    > http://yfrog.com/5hwig202p
    >
    > :D

    Ta formacja nazywa się "bardzo fałszywy sygnał". Ja ją widzę tak:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c61598b91f
    b920e3.html

    Przejście tych lini będzie dla mnie sygnałem

    kc

  • 12. Data: 2009-08-21 21:55:19
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 21 Sie, 23:16, " kc" <k...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c61598b91f
    b920e3.html

    > Przejście tych lini będzie dla mnie sygnałem

    Bez urazy. Ale których, bo sporo ich tam :)
    Tych dwóch równoległych, czy kolorowych?

    Czerwona/zielona kiedyś myślałem, że to przesunięte średnie na + i -.
    Ale widzę, że się różnią. Jakiś inny ciekawy algorytm. Ale podążające
    i wiem, że przynoszące Ci zyski.

    ps. wygrał kolega od 2028 (ja miałem 2032) ale w zanadrzu
    zastanawiałem się na 1980. Szczęście jest równe zasięgowi.

  • 13. Data: 2009-08-21 22:11:52
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    macieks <m...@g...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > Bez urazy. Ale kt=F3rych, bo sporo ich tam :)
    > Tych dw=F3ch r=F3wnoleg=B3ych, czy kolorowych?
    >
    > Czerwona/zielona kiedy=B6 my=B6la=B3em, =BFe to przesuni=EAte =B6rednie na
    =
    > + i -.
    > Ale widz=EA, =BFe si=EA r=F3=BFni=B1. Jaki=B6 inny ciekawy algorytm. Ale
    po=
    > d=B1=BFaj=B1ce
    > i wiem, =BFe przynosz=B1ce Ci zyski.
    >
    > ps. wygra=B3 kolega od 2028 (ja mia=B3em 2032) ale w zanadrzu
    > zastanawia=B3em si=EA na 1980. Szcz=EA=B6cie jest r=F3wne zasi=EAgowi.

    Kolorowe podążają za kursem, tworzą formacje, wyznaczają opory, wsparcia
    (bardzo precyzyjnie), czasem zawodzą.

    kc

  • 14. Data: 2009-08-21 22:46:13
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 22 Sie, 00:11, " kc" <k...@N...gazeta.pl> wrote:
    czasem zawodzą.

    > kc

    I po tym można poznać gracza. A nie jakieś popierdułki.
    Jest zysk to fajnie, jest strata mniej fajnie :)

  • 15. Data: 2009-08-22 11:40:45
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

> [...]
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c61598b91f
    b920e3.html

    > Przejście tych lini będzie dla mnie sygnałem

    Nie dziwię się leszczyki że dostajecie w dupsko skoro posługujecie się
    takim chaosem.

    Tylko królewskie MACD ;)

  • 16. Data: 2009-08-22 12:26:18
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > Nie dziwi=EA si=EA leszczyki =BFe dostajecie w dupsko skoro pos=B3ugujecie
    =
    > si=EA
    > takim chaosem.
    >
    > Tylko kr=F3lewskie MACD ;)

    Gruba Rybo, nie zrozumiałeś o co tu chodzi. Czy MACD potrafi to:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fbfbf82e61a05289
    .html

    ?

    Nie neguję MACD, zwłaszcza dywergencji i crossovers

    Zauważ, że po drodze na ten szczyt na moim wykresie można wyznaczyć kilka
    oporów (precyzyjnie, a nie +,-), wszystkie pokonane, ale żaden nie bez
    cofnięcia.

    pozdrawiam
    kc

  • 17. Data: 2009-08-22 12:30:03
    Od: Hubert <n...@...pl>

    kc wrote:
    > Zauważ, że po drodze na ten szczyt na moim wykresie można wyznaczyć kilka
    > oporów (precyzyjnie, a nie +,-), wszystkie pokonane, ale żaden nie bez
    > cofnięcia.

    Co to za precyzyjnie wyznaczony opór, który za każdym razem zostaje
    pokonany?

    Co na tym wykresie jest sygnałem kupna/sprzedaży?