  • 1. Data: 2006-11-13 18:22:05
    Temat: pożyczka bez sprawdzania w BIK
    Od: "armi" <armi3@wytnijto_wp.pl>

    Witam
    Jaki bank przy pożyczce ok 10 tys pln nie będzie sprawdzał w BIK. Czy są
    jeszcze takie banki ??

    pozdrawiam
    armi

  • 2. Data: 2006-11-14 09:27:05
    Temat: Re: pożyczka bez sprawdzania w BIK
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Jaki bank przy pożyczce ok 10 tys pln nie będzie sprawdzał w BIK. Czy są
    > jeszcze takie banki ??
    >
    > pozdrawiam
    > armi

    banki nie, ale wokolo pelno firm, ktore nie sprawdzaja w BIK, poszukaj
    na przystankach i slupach ogloszeniowych

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2006-11-15 12:50:58
    Od: <r...@n...pl>

    lukas w ogole nie korzysta z bik'a

  • 4. Data: 2006-11-15 18:12:35
    Od: "armi" <armi3@wytnijto_wp.pl>

    Użytkownik <r...@n...pl> napisał w wiadomości
    > lukas w ogole nie korzysta z bik'a

    dzięki

    a jeszcze jakieś inne banki ??

    pozdr
    armi

  • 5. Data: 2006-11-15 18:23:31
    Od: <r...@n...pl>

    spoldzielcze:)
    dzisiaj kazdy sie na tym opiera i nawet eb po to siega i sam raportuje.
    nie wiem, bo jeszcze w bik'u nie spotakelm sie z halo otowka-nie kojarze
    jaki bank za tym stoi (jesli hsbc to raportuja)

  • 6. Data: 2006-11-15 18:46:33
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Nov 2006 19:23:31 +0100,
    osoba podpisana: <r...@n...pl> <r...@n...pl>
    napisała:

    [...]
    Czy kolega mógłby podszkolić się trochę z netykiety i poczytać dlaczego
    topposting jest zły:
    Polecane artykuły:

    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta
    http://netykieta.prv.pl/

    (czyli 3 pierwsze linki w google po wpisaniu "netykieta")

    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html

  • 7. Data: 2006-11-15 20:31:25
    Od: "miszka_" <p...@n...pl>

    > spoldzielcze:)

    historia :)
    korzystają z informacji, ale nie wszystkie wysyłają dane.
    --
    PZDR, miszka_