  • 11. Data: 2005-06-30 13:14:03
    Temat: Re: pożyczka hipoteczna bez zdolności kredytowej
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    news:da0n9q$i2q$1@news.onet.pl

    > A które to banki udzielają kredytów hipotecznych na podstawie "
    > oświadczenia" ;-))) ? Żartujesz prawda?

    Ależ nie żartuje. Radziłbym się nie wyśwmiewać z przedpiszcy,
    nie znając ofert.

    Przykłady:
    http://www.bankier.pl/centrum/produkty/ptf_km/?me=7c
    &code=&kategoriaId=6
    http://www.bankier.pl/centrum/produkty/dombank/?kate
    goriaId=6

    I z tego co pamiętam, nie są to jedyne..

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny

  • 12. Data: 2005-06-30 14:24:30
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski wrote:
    > Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Ależ nie żartuje. Radziłbym się nie wyśwmiewać z przedpiszcy,
    > nie znając ofert.

    A ja radziłabym najpierw przeczytać, to co proponujesz jako argument na
    potwierdzenie swojej tezy. Owszem - zdolność Ci wyliczą na podstawie
    oświadczenia, ale UDZIELENIE kredytu to już całkiem inna bajka. Przeczytałeś
    to?

    "Oświadczenie o dochodach weryfikowane jest poprzez potwierdzenie faktu
    zatrudnienia, obowiązywania odpowiedniego rodzaju umowy lub prowadzenia
    działalności gospodarczej. "

    przyszłość/ Woody Allen

  • 13. Data: 2005-06-30 14:29:12
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > Czlowiek sie nie pyta o banki, tylko gdzie dostanie pozyczke bez
    > dokumentowania dochodow. No wiec mowie, ze w lombardzie. Tylko nie
    > wiem, czy akurat pod zastaw nieruchomosci...

    Człowiek się pyta o *pożyczkę hipoteczną* na grupie pl.biznes.banki. I nadal
    sądzisz, że chodziło mu o lombard, albo łysych panów udzielających pożyczek
    w domu klienta ;-) ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 14. Data: 2005-06-30 14:35:56
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Człowiek się pyta o *pożyczkę hipoteczną* na grupie pl.biznes.banki. I nadal
    > sądzisz, że chodziło mu o lombard, albo łysych panów udzielających pożyczek
    > w domu klienta ;-) ?

    No przeciez ci panowie prowadza dzialalnosc parabankowa, wiec wszystko
    jest ok. ;-)

    Bartol

  • 15. Data: 2005-06-30 14:36:17
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Bartol Partol wrote:

    > No przeciez ci panowie prowadza dzialalnosc parabankowa, wiec wszystko
    > jest ok. ;-)

    I na pewno mają pełne zrozumienie co do tego, że klient brzydzi się
    pokazywaniem zaświadczeń ;-)))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 16. Data: 2005-06-30 14:54:46
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > I na pewno mają pełne zrozumienie co do tego, że klient brzydzi się
    > pokazywaniem zaświadczeń ;-)))

    O, wlasnie. Sami pewnie tez zadnych nie wystawiaja. ;-) Ideal dla takich
    bez zdolnosci do myslenia.

    Bartol

  • 17. Data: 2005-06-30 14:56:33
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > O, wlasnie. Sami pewnie tez zadnych nie wystawiaja. ;-) Ideal dla
    > takich bez zdolnosci do myslenia.

    Oni w ogóle są idealni :-)) Tylko firma windykacyjna z którą współpracują
    taka jakaś mało wyrozumiała jest :-))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 18. Data: 2005-06-30 15:02:03
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Oni w ogóle są idealni :-)) Tylko firma windykacyjna z którą współpracują
    > taka jakaś mało wyrozumiała jest :-))

    Cos za cos. No i niektorzy narzekaja potem, ze maja problemy z
    przewierconym lub przestrzelonym kolanem.

    Bartol

  • 19. Data: 2005-06-30 15:05:52
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Cos za cos. No i niektorzy narzekaja potem, ze maja problemy z
    > przewierconym lub przestrzelonym kolanem.

    Kto by tam na takie drobnostki zwracał uwagę ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 20. Data: 2005-06-30 15:06:02
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

> [...]
    > potwierdzenie faktu zatrudnienia, obowiązywania odpowiedniego
    > rodzaju umowy lub prowadzenia działalności gospodarczej."

    Nie bede sie bawił w gierki słowne z osoba ktora usiluje
    dokonywac akrobacji logicznych by uzasadnic swoja opinie
    nawet nie zapoznajac sie z materialami. Jesli dla ciebie
    potwierdzenie.. szkoda pisac..

    podtrzymuje to, co pisalem, polecam lekture:
    http://www.bankier.pl/centrum/produkty/dombank/?me=2
    &code=&kategoriaId=6

    ze szczególnym uwzglednienem słow
    "lub nie masz wystarczających dochodów, a masz duży majątek."

    Ten opis wydaje się pasować do sytuacji osoby zadającej pytanie.
    I nie jest to jedyny przypadek oferowania pozyczki czy kredytu
    hipotecznego przez bank do takiej grupy osob. Fakt faktem kwota
    do uzyskania w stosunku do wartosci nieruchomosci czy tez
    oprocentowanie rzucac na kolana nie bedzie, ale JEST taka
    oferta.

    PS. Z mojej strony koniec watku.