  • 1. Data: 2006-05-08 08:37:03
    Temat: pozyczka hipoteczna - pare pytan
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    nie kredyt ino pozyczka :)
    Mam zamiar szybako splacic pozostala czesc kredytu i zaraz po splaceniu
    wziac pozyczke. Czy to jest mozliwe - czy jest jakis okres karencji czy
    cos takiego?
    Jakie jest oprpcentowanie?
    Czy tez trafiaja sie promocje (tak jak w kredytach hipotecznych)?
    Jak dlugo sie czeka na decyzje?
    No i czy mozecie cos polecic?

    PanTalon

  • 2. Data: 2006-05-08 11:03:02
    Temat: Re: pozyczka hipoteczna - pare pytan
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > cos takiego?
    > Jakie jest oprpcentowanie?
    > Czy tez trafiaja sie promocje (tak jak w kredytach hipotecznych)?

    A nie lepiej refinansowac kredyt do wiekszej kwoty?
    Oprocentowanie bedzie wg kredytu hipotecznego , czyli nizsze i koszty
    przeniesienia mniejsze.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl